موشکاف ۱۰ خرداد - نظام هم چوب را خورده هم پیاز را هم صد تومنو باید بده

موشکاف ۹۸۰۳۱۰


?موشکاف:‌دوستان سلام. هرچه به اوضاع دور بر مملکت نگاه می کنم می بینم عظما و شیخ فری جایی نیست که به ضد خودشون مین کاری نکرده باشن. همچی که قدم از قدم نمی تونند بردارند. بذارید یه نگاهی بکنیم به اوضاع منطقه تا ملتفت عرایض بنده بشید.


سایت رادیو دولتی آلمان – ۸خرداد ۹۸
مکه خود را برای برگزاری سه اجلاس مهم کشورهای عربی و اسلامی آماده می‌کند. اولین اجلاس، جلسه شورای همکاری خلیج فارس قرار است روز پنجشنبه نهم خرداد برگزار می‌شود.
روز دهم خرداد نیز اجلاس کشورهای عضو اتحادیه عرب و سپس اجلاس سازمان همکاری کشورهای اسلامی در این شهر برگزار می‌شود. برگزاری این سه اجلاس در روزهای پایانی ماه رمضان و در شهر مکه با هدف ایجاد اتحادی گسترده علیه رژیم ایران صورت می‌گیرد.
?موشکاف: خب دوستان این از اوضاع دور و بر مملکت، نه یکی نه دوتا، سه تا اجلاس علیه نظام، این جا را داشته باشید تا یه سری هم به داخل نظام بزنیم :
خبرگزاری حکومتی ایرنا – ۷خرداد
موسوی سخنگوی وزارت خارجه درباره سفر عراقچی معاون وزیر امور خارجه به کویت، قطر و عمان و پیامی که وی به این کشورها داد، گفت: منطقه خلیج فارس و کشورهای منطقه، اولویت نخست سیاست خارجی ما هستند. هرچقدر ما سفر کنیم یا آنها سفر کنند، کم و لازم می‌دانیم. هم ظریف سفر کرده و هم عراقچی اخیرا به عمان، قطر و کویت سفر کردند و دیدگاه‌های نظام نسبت به تحولات منطقه‌ای با این کشورها را اعلام کردند. پیامی که عراقچی برد، پیام دوستی و آمادگی ما برای همکاری با کشورهای منطقه است.
?موشکاف: به‌به بعله این همونه که از بدنامی تو ده راهش نمیدن سراغ خونة کدخدا را می گیره. ولی دوستان اینطوری که بندة موشکاف می بینم، اوضاع به این جا ختم نمیشه و این فیگور گرفتن های لو رفته «پیام دوستی» و «آمادگی برای همکاری با کشورهای منطقه» را کسی به یه بسته تربچه از نظام نمی خره. ملاحظه کنید:
روزنامة حکومتی ستاره صبح – ۸ خرداد
فریدون مجلسی: در ارتباط با پیشنهاد «معاهده عدم تعرض» محمدجواد ظریف به کشورهای منطقه، نویسنده نسبت به مؤثر بودن این طرح خوش‌بین نیست. این پیشنهاد شاید مورد استقبال کویت، قطر و عمان قرار گیرد، اما امارات و عربستان که عناصر اصلی بحران در منطقه هستند، با آن مخالفت خواهند کرد.
?موشکاف: دددی دی دی دی. مخالفت؟ فقط همین؟ نخیر روغن آشی که برای نظام پخته اند از این چیزا خیلی بیشتره. ملاحظه بفرمایید:
روزنامه حکومتی ایران – ۵خرداد
غلامحسین دهقانی، معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه: ‌این احتمال وجود دارد که عربستان و شماری اندک از دولت‌های همفکر آن در جهت اقدام علیه برخی از اعضا از جمله جمهوری اسلامی ایران اقداماتی به عمل آورند. با توجه به تجربه تلخی که ما از نشست‌های اخیر شورای وزیران امور خارجه و سران سازمان در دو سه سال گذشته داریم، چنین اقدامی را از سوی آنها دور از انتظار نمی‌دانیم. تعطیلی نمایندگی دائم جمهوری اسلامی در سازمان همکاری اسلامی درجده توسط دولت میزبان در آوریل ۲۰۱۷ و خروج سفیر و نماینده دائم نظام ازعربستان در همان تاریخ یکی از پیامدهای واکنش عربستان به قطع روابط دوجانبه بوده است. این در حالی است که ما تاکنون هیچ گونه پاسخی از دبیرخانه و دولت میزبان طی دو سال گذشته به رغم معرفی سرپرست جدید برای نمایندگی و اعلام آمادگی نظام برای انتخاب مکانی جدید برای نمایندگی خود نزد سازمان نداشته‌ایم.
?موشکاف: بیچاره داره میگه نظام هم چوب را خورده هم پیاز را هم صد تومنو داده. این ور حرکات « دریوزگی و فریبکاری» اش در منطقه سوخته. اون طرفش بحرانها و سفت شدن طناب تحریمها و روبرو و بالاسرش هم کانونهای شورشی ، به این میگن بن بست سرنگونی؟ خب عظی خدا وکیلی گرانی را نتونستی کنترل کنی لااقل قیمت سوراخ موش را خودت مدیریت کن که سر به جهنم نزنه. هه هه ها . عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: