موشکاف ۱۱ خرداد- دم رژیم سر فلسطین هم تو تله افتاد

موشکاف ۹۸۰۳۱۱


?موشکاف: دوستان سلام به شما و صد سلام به کسانی که نظام ولایت را تو دنیا و تو منطقه سکه یه پول کردن همچی که تمام فیگورهای ابراز دوستی و «حفاظت از منافع» و اینا اندازه یه سیر نعنا برای نظام نه بو داشته نه خاصیت. به این عز و جز های شیخ فری گوش بدید تا معلوم بشه سگ دو زدنهای مم جواد و وردستش اوراقچی چی کف دست نظام گذاشته:
سایت حکومتی تدبیر و امید -۱۰خرداد
پیام روحانی به اجلاس مکه: برخلاف آداب معمول، به آن اجلاس دعوت نشده‌ام. از اینکه به دلیل عدم رعایت آداب معمول در دعوت از سران کشورها توفیق حضور در آن جمع شریف را ندارم متاسفم، اما صمیمانه برای شما که در شهر مکه مکرمه، در کنار قبله مسلمانان جهان، و در سرزمین وحی، گرد آمده اید آرزوی موفقیت در رسیدگی به مسائل جهان اسلام و به ویژه موضوع فلسطین و قدس شریف، را دارم.
?موشکاف: خب دوستان شیخ فری اومد صورت نظام رو از این تو سری که خورده سرخ نشون بده، دم خروس نظام ولایت برای زدن سنگ «قدس شریف» به سینه هم از زیر عباش بیرون زد. البته قبلش از زیر زبون مم جواد بیرون زده بود ملاحظه کنید:


تلویزیون رژیم – ۸خرداد
«در آستانة روز جهانی قدس، وزیر خارجة کشورمون در ضیافت افطاری سفرای کشورهای اسلامی با اشاره به تلاشهای سخیف برخی کشورهای منطقه برای پیشبرد طرح آمریکایی – صهیونیستی معاملة قرن گفت: قدس فروشی نیست. قدس نه متعلق به آمریکاست که اون رو بذل و بخشش کنه و نه صهیونیستها می‌تونند به چنگش بیارن».


?موشکاف: مم جواد زمخت هم وقتی دست خالی از کشورهای منطقه برگشت دچار قولنج «قدس» شد. چرا؟ چون میگن تو این اجلاس مکه پتة کارای تروریستی نظام رو آب افتاده، نظام آخوندی هم طبق معمول سنواتی دنبال یه سرپوش برای کاراشه. به به بعله. ولی درد عظما فقط این توسری تو اجلاسهای مکه نبود. رو شدن سرنخها و ته نخهای تروریستی اش بود. فکر می کرد میشه زد و در رفت. غافل از این که دمبش لای تله گیر کرده! هه هه هه!
سایت العربیه - ۹خرداد
به گزارش العربیه دو اجلاس فوق‌العاده دیروز در شهر مکه با هدف بررسی تهدیدهای (رژیم) ایران و تنش‌های امنیتی در خلیج فارس، پس از حملات تخریبی به ۴ کشتی تجاری در آب‌های امارات متحده عربی و حمله شبه نظامیان حوثی‌ به یکی از ایستگاههای پمپاژهای نفت عربستان، برگزار شد.


?موشکاف: رفقا یادتون هست که این حوثی موثی‌ها پهپاد می فرستادن و موشک می‌زدن، رژیم جه بادی به غبغب مینداخت و کرکری می‌خوند، حالا لاشة همة اون موشک پوشکا و پهپاد مهپادا اومده رو میز و شده مدرک جرم؛ عنایت بفرمایید:


خبرگزاری عربستان گزارش داد سلاحهای ساخته شده توسط رژیم ایران که از سوی شبه نظامیان حوثی علیه عربستان استفاده شده، در نمایشگاهی که در فرودگاه بین‌المللی جده، گردآوری شده بودند، در معرض دید رهبران ۵۶کشور و نزدیک به ۴۰۰ خبرنگار قرار گرفته است.
این سلاحها شامل موشک ها، پهپادها، پرتابه های نظامی و بقیه ماشین آلات نظامی ساخت رژیم ‌آخوندی است که همزمان با برگزاری اجلاس کنفرانس اسلامی و نشست های اضطراری سران عرب و سران کشورهای حوزه خلیج فارس به نمایش گذاشته شده است.
?موشکاف: به بعله دوستان ملتفت شدین که دم رژیم چه جوری تو تله افتاده. دد دی دی دی. عظما آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت، اشک تمساح نظام برا فلسطین را همه دیدن و میدونن دردت چیه. الان وقت حسابرسیه. هم تو داخل باید جواب مردم را بدی، هم تو منطقه جواب همسایه ها رو و هم جواب بقیة دنیا رو. به این میگن سه کنجی بن بست نه راه پس داری نه راه پیش. دوستان عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: