موشکاف ۱۲خرداد- تو سه اجلاس مکه سه تا قطعنامه کوبیدن توملاج عظما

موشکاف ۹۸۰۳۱۲


?موشکاف: دوستان سلام. داستان نظام ولایت شده داستان اون گنده بکی که با صورت کتک خورده و بادمجونهایی که زیر چشماش کاشته بودند مدعی پیروزی بود و میگفت چنان با فکم زدم تو مششتون که داغون شدند. تو سه تا اجلاس مکه سه تا قطعنامه کوبیدن تو ملاج عظما، فک نظامم گذاشتن کف دستش، همچی که خود شیخ فری هم از این که به اجلاس اسلامی راهش ندادن به آه و ناله افتاد ولی ببینید روزنامة ارگانش چی میگه:
سرمقاله روزنامه حکومتی ایران- ۱۱خرداد
ناکامی ائتلاف‌های عربی در مکه: عربستان سعودی در حالی طی روز گذشته میزبان سه نشست سران اتحادیه عرب، شورای همکاری خلیج فارس و سازمان کنفرانس اسلامی در شهر مکه بود که عملاً در پیگیری اهدافی که در قبال جمهوری اسلامی جست‌و‌جو می‌کرد ناکام ماند. دو عامل در بروز ناکامی ریاض در اجلاس‌های اخیر نقش مهمی ایفا کرد؛ یک دیپلماسی قوی و هوشمندانه نظام طی روزهای گذشته بود که با ابتکارعمل طرح پیشنهاد انعقاد پیمان عدم تجاوز در میان کشورهای خلیج فارس، سفرهای منطقه‌ای و مؤثر ظریف به عراق و دیدار با وزرای خارجه قطر و عمان در کنار سفر عراقچی به سه کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس همراه بود.
?موشکاف:معنی پیروزی رم فهمیدیم! میگه طرف حسابا شکست خوردن چون مم جواد پیشنهاد پیمان عدم تعرض داده! پیشنهادی رو میگه که هیشکی تره هم براش خرد نکرد! آخه کدام کشور حاضره به رژیمی که حرف عدم تعرض می‌زنه، اما در عمل به خاک کشورهای دیگر موشک پرانی می کنه و پهپاد می‌فرسته پیمان ببنده؟ خب دوستان استدلال روزنامه ارگان دولت شیخ فری را دیدید؟ اما کجاشو دیدید؟ از این چشمه ها زیاد اومده ملاحظه کنید:


سرمقاله روزنامه حکومتی ایران- ۱۱خرداد
« بیانیه سران این اتحادیه نیز که ۹ بند از آن به ایران اختصاص داده شد، منعکس‌کننده مواضع هیچ کدام از سران حاضر نبود».
?موشکاف: هه هه هه. ملاحظه فرمودید، شنیده حرف مفت مالیات نداره، فکرم نکرده اگه یکی از امت در صحنه پرسید پس اونایی که پای بیانیه را امضاء کردن کی بودند؟ چه جوابی داره بده! اینم از لافهای در غربته. یه جای دیگه کار را هم حساب نکردن. اونم اینه که اگه اجلاس شکست خورد چه خبره این همه سگ و سیله‌های قد و نیم قد نظام زوزه کشان پریدن وسط.

خبرگزاری مجلس ارتجاع – ۱۱ خرداد
آخوند علیرضا سلیمی عضو مجلس ارتجاع: به وضوح می توان دریافت که دستور جلسه اضطراری مکه در واشنگتن نوشته شده بود و فقط در مکه روخوانی شد.
خبرگزاری مجلس ارتجاع – ۱۱ خرداد
حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت مجلس: ۸ کشور عربی در خاورمیانه جمعیتی همانند ایران ندارند و حتی قدرتشان در حد یک پنجم قدرت نظام نیست لذا در اظهارنظراتشان باید معیارهای مقایسه را مورد توجه قرار دهند.
خبرگزاری مجلس ارتجاع – ۱۱ خرداد
نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع: نشست اضطراری مکه خیمه شب بازی آمریکایی ها در پی اجرای سیاست چماق و هویج و در راستای اعمال فشار بر نظام بود.
?موشکاف: نه به اون ادعای شکست حریف، نه به این زوزه‌ها! به به بعله میگن افاده ها طبق طبق، سگا به دورش وق و وق. خب دوستان وقتی عظی و شیخ فری با هم قافیه رو می بازند نتیجه همین جوریا میشه دیگه. عزت زیاد!

لطفا به اشتراک بگذارید: