موشکاف ۱۳خرداد - نظام مثل تخمه روی تابه به ورجه وورجه افتاده

موشکاف ۹۸۰۳۱۳


?موشکاف: دوستان سلام. این روزها نظام برای لاپوشانی توسری هایی که توی منطقه بهش زدن، دست به یه ملق بازیهایی می زنه که انصافا بلبل درخت نارگیل جلوش کم میاره. سه تا اجلاس تو مکه سه بار تو ملاج نظام زدن، باز ببینید مم جواد چه ملق بازیی در میاره:
ظریف گفت: آغوش ما برای همه کشورهای حاشیه خلیج فارس باز است. متأسفانه دو، سه کشور در حاشیه خلیج فارس هستند که راه دیگری را انتخاب کرده اند، ما معتقدیم راهی که آنها انتخاب کرده اند راه مؤثری نیست، راه خطرناکی است و بیش از همه برای خودشان خطر دارد. نیازی نیست شما قدس را به صهیونیست ها بفروشید، نیازی نیست شما جولان را به صهیونیست ها بفروشید، به منطقه برگردید دست های ما برای فشردن دست های شما آماده است.
?موشکاف: خب دوستان فکر می کنید چی شده دوباره اینا قولنج «قدس شریف» و «آرمان فلسطین» گرفتن؟ هیچی خیلی ساده. شعارهایی که اینا میدن را اونا تو بیانیه ده ماده‌یی اجلاس مکه آوردن و دست عظما و شیخ فری خالی شد. برا همین مث تخمة روی تابة به ورجه وورجه افتادن و حتی خبرهایی روکه تمام دنیا ازش خبر دارن اینا چپه وارو کردن. ولی آش اینقدر شور شده که بعضی از خودشون هم مجبور شدن بگن اونا زدن ما خوردیم.
روزنامة حکومتی همدلی – ۱۲خرداد
علی بیگدلی:‌با توجه به اینکه هدف از برگزاری این اجلاس ها ایجاد وحدت نظر و اتحاد میان کشورهای عرب در ضدیت با ایران بود، عربستان در حد بالایی در دو کنفرانس سران عرب و خلیج فارس موفق شد به وحدت نظری دست پیدا کند. در مورد سران کشورهای اسلامی چندان موفق نبودند و دلیل امر این است که تعدادی از کشورهای سران اسلامی، عرب نیستند
?موشکاف: میگن بازنده برا اینکه نترکه از این حرفها زیاد میزنه. در مورد کنفرانس سران کشورهای اسلامی که این بابا فکر کرده پنجاه پنجاه خورده علتش اینه که رسم نظام رو یکی یکی گفتن اما فقط اسمشو نگفتن، انگار هرچی تو دو قطعنامه قبلی گفتن کمش بوده. ولی اوضاع پتال نظام رو می خواین بخونید به حرفهای همین بابا در باره رابطه نظام با عربستان گوش کنید:
روزنامة حکومتی همدلی – ۱۲خرداد
علی بیگدلی: دیپلماسی کلان ما نباید تحت تاثیر چنین نشست هایی قرار گیرد. دیپلماسی محرمانه ما میبایست حول محور نزدیکی با کشورهای عرب به خصوص عربستان سعودی شکل گیرد و نگذاریم عمق عناد و دشمنی آمریکا با ما در منطقه گسترش بیشتری پیدا کند. و اجازه ندهیم که مناسبات به حد اضطراب رسیده و آنگاه به دنبال مذاکره و دیپلماسی برویم.
?موشکاف: اون از مم جواد زمخت که آغوش برای کشورهای عرب باز کرده بود اینم از این دنبال دیپلماسی پشت و پسله یعنی التماس و سازش پشت پرده. خب دوستان به نظر بنده موشکاف نه به اون های و هوی عظی نگاه کنید نه به این منت کشی هاش. اینا علائم پیلی پیلی خوردن دوران سرنگونیه. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: