موشکاف ۱۴خرداد- عظما وشیخ فری تو سه کنجی مذاکره وبرجام موندن

موشکاف ۹۸۰۳۱۴


?موشکاف: دوستان سلام و صدسلام به کسانی که عظما و شیخ فری را تو سه کنجی مذاکره و برجام همچی خفت انداخته اند که هوش مذاکره جویی از کلة شیخ فری مذاکره جو هم پریده. همچی پریده که بندة موشکاف ناچار شدم ذره بین بگیرم دستم و موشکافی کنم. اول افاضات شیخ فری را بشنوید که یه دفعه تریپ عظما را برداشته و مذاکره را اخ اخ می کنه:
سایت روحانی – 12اردیبهشت
حالا توی این شرایط خاص راه ما ایستادگی است راه ما مقاومت است.
من اینجا به صراحت محضر شما فرهیختگان، اساتید، بزرگان عرض می‌کنم اگر راه دیگری جز مقاومت بود من می‌گفتم می‌گفتم غیر از مقاومت ما امروز راه دیگری داریم طرفی که میز مذاکره را برهم زده طرفی که پیمان را زیرپا گذاشته باید به شرایط عادی برگردد، تا او برنگشته ما راهی جز ایستادگی و مقاومت نداریم،
?موشکاف: بله این همونی شیخ فریه که شب قبل از این حرفها تو جمع ورزشکارای رژیم اعلام آمادگی کرد برای مذاکره. فقط بنده موشکاف توصیه می کنم فکر نکنید شیخ فری از اخم عظما ترسیده حرفش را پس گرفته. خیر قضیه یه کم بیخ دارتره. از این سردی و گرمی ها سر مذاکره قبلا کم از خود عظما ندیدیم، یه روز گفت اصلا خودم شروع کننده بودم یه روزهم کاسه کوزه را شکست تو سر شیخ فری و باندش و گفت برجام خسارت محض بوده. اما حالا چی شده شیخ فری آب و روغن قاطی کرده؟ بشنوید:
مصاحبه مطبوعاتی وزیر خارجه آمریکا – ۱۲خرداد
من فقط این را اضافه میکنم که شما از هر دوی ما سوال کردید، و گفتید که رئیس جمهور ترامپ تمایل خود به گفتگو با ایران را در چند روز گذشته نشان داد. او این حرف را مدت مدیدی گفته است نه فقط چند روز گذشته. ما مسلما مایل هستیم که این گفتگو را داشته باشیم در زمانی که ایران به این نتیجه برسد که میخواهد مانند یک کشور معمولی رفتار کند.
?موشکاف: طرف می گفت از زمانی که شغال شدم تو همچی راه آبی گیر نکردم. درد بی درمون شیخ فری و نظام را بعضی روزنومه هاشون بد نگفتن:
کیهان خامنه‌ای: ۱۳خرداد
مذاکره از نگاه دولت‌های آمریکا- هم دموکرات و هم جمهوری خواه- وسیله‌ای برای چیدن محصول فشارهاست و نشستن پشت میز مذاکره با آمریکایی‌ها یعنی نقد کردن همان مواردی که با فشار زمینه تحقق آن را فراهم کرده‌اند.
به عبارت دیگر، آمریکا به مرگ (جنگ) گرفت تا ما را به تب (مذاکره مجدد) راضی کند.
?موشکاف: حالا معنی مذاکره مجدد برای عظما را از این یکی بشنوید:
روزنامة‌ حکومتی جوان: پمپئو دیروز گفت که «حاضریم با ایران بدون پیش‌شرط مذاکره کنیم.» اما مذاکره بر سر چی؟! در این باره توضیح بیشتری نمی‌دهد، به جز آنکه می‌گوید «ایران باید یک کشور عادی باشد.» اگر بپرسیم عادی بودن یعنی چه یا چطور عادی باشیم، تازه می‌رسیم به همان ۱۲ شرط کذایی!
?موشکاف: به به بعله، همون بن بست همیشگی. اگر بره پای میز خورده و مردم بردن. اگه نره پای میز بازم خورده و مردم بردن. همین درد بی درمونه که یه روز عظما می گه خودم مذاکره را شروع کردم یه روز میگه سم مهلکه. شیخ فری هم یک روز میگه ما اهل مذاکره و منطق هستیم فرداش هم طق منطقش با این وحشت که دیدید در میاد.دست مریزاد اونایی که جام زهر هسته‌یی را تو حلقوم عظما ریختن و رسوندنش به این جا که نه راه پس داره نه راه پیش. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: