موشکاف ۱۵خرداد- داستان مذاکره تو نظام مثل بازار مسگرهاست همه رقم صدایی شنیده میشه

موشکاف ۹۸۰۳۱۵


?موشکاف: دوستان سلام. داستان مذاکره توی نظام، نیاز به موشکافی اساسی داره. چون شیخ فری و عظی که تا دیروز می گفتند ما اهل منطق و مذاکره هستیم یه دفعه از اونور پشت بوم افتاده اند از یک طرف میگن مذاکره اخ اخ و از یه طرف هم مدعی میشن حریف عقب نشسته. اینا تو خبرهاشونه. بعضی کلاغا هم خبر می‌دن که از یه طرف دیگه هم مشغول یه کارایی پشت پرده هستن. به هر حال به نظام که نگاه کنی مثل بازار مسگرها همه رقم صدایی شنیده میشه
سایت حکومتی کرمان آنلاین- ۱۳خرداد
نماینده ولی فقیه در سپاه: مذاکره تاکتیک جدید دشمنان
سایت حکومتی انتخاب – ۱۲خرداد
روحانی: برای مذاکره، آمریکا باید از طریق احترام وارد شود / اگر واقعا متوجه شوند راهشان اشتباه بوده، آن روز می‌توان پای میز مذاکره نشست و هر مسأله‌ای را برطرف کرد. طرفی که میز مذاکره را برهم زده و پیمانی را زیر پا گذاشته است باید به شرایط عادی برگردد و تا زمانی که بازنگشته، ما راهی جز ایستادگی و مقاومت نداریم.
?موشکاف: به به بعله، ملتفت شدید دوستان؟ شیخ فری رو به ده راه نمی دن سراغ خونة کدخدا را می گیره. خونة کدخدا رو هم که نشونش میدن یادش میاد این دفعه اگه در بزنه باید قیمت را تا آخر بده. اگه قیمت را تا آخر بده، به قول عظما تنزل بی پایان و سم مهلک در انتظارشه. در نتیجه برای لاپوشانی این اوضاع که نه راه پس داره نه راه پیش همچی دود و دم راه انداخته که انگار اون طرفه که بی‌تاب مذاکره‌س. حرف مفت هم که مالیات نداره، از دروغ هم کسی تا حالا خناق نگرفته.
سایت حکومتی عصر ایران -۱۳خرداد
وزیر خارجه آمریکا از ۱۲ شرط سابق خود برای مذاکره با ایران عقب‌نشینی کرد و طی اظهاراتی در سوییس بر آمادگی واشنگتن برای مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران، تاکید کرد.
?موشکاف: هه هه هه این لافها، شاید برای فریب ریزشی ها به درد بخوره، اما فرداش که خبری نشد عظما و شیخ فری دانند و مشت های گره کرده؟ که پس چی شد؟ مگه نگفتی طرف عقب نشست خب پیشروی کن! هه هه ها. دوستان این داستان، داستان گوشة رینگ افتادن عظماس برای قبول یا رد مذاکره؟ والا به قول معروف سگ داند و پینه‌دوز که در انبان مذاکره چی هست!
سایت حکومتی انتخاب ۱۲خرداد
محبعلی، مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت خارجه: آمریکایی ها قصد دارند ایران را با این طرح را تحت یک انتخاب قرار دهند. اگر ایران این طرح را رد کند، آمریکا این فرصت را پیدا می کند که اقدامات بعدی را پیاده کند و اگر قرار به رفتن پای میز مذاکره باشد، موضوعات مذاکره مشخص است؛ آینده برجام شامل ادامه آن پس از ۲۰۲۳و بازرسی ها و غنی سازی. مسائل منطقه ای ایران از جمله حضور در سوریه، عراق، یمن و لبنان، مسئله موشک ها و مسئله تروریسم و حقوق بشر. این موضوعات ثابت هستند.
?موشکاف: به بعله دوستان به این میگن بن بست، بره پای میز، کله پاست، نره پای میز، سرنگونه. این ملق بازی های خبرسازی و خبربازی هم اگه دردی دوا می کرد که الان پای نظام لب گور نبود،. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: