موشکاف ۱۹خرداد- تحریم پتروشیمی اساسی چرت عظما و شیخ فری را پاره کرد.

موشکاف: دوستان سلام و تبریک به شما و اونایی که قدم به قدم کارشون باعث میشه قلپ قلپ زهر به کام نظام ریخته بشه. قلپ آخری هم تحریم پتروشیمی بود. که اساسی چرت عظما و شیخ فری را پاره کرد. همچی که دیگه مث روز عیدفطر عظما بدمستی نکنه و موضعگیری تاکتیکی حریف رو به عنوان عقب‌نشینی استراتژیک، به کیسة خودش نریزه، الان ناله‌هاس که از هر جای نظام به آسمون بلند شده. اول ناله و فغان کیهان خامنه‌ای را بشنوید:
بررسی رفتار آمریکا و غرب در قبال برجام و جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که همواره در پی تضعیف، محدودسازی و در صورت امکان شکست عزت و ابهت جمهوری اسلامی در حوزه‌های داخلی و خارجی بوده است.


دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا جمعه (۱۷ خرداد/ ۷ ژوئن) تحریم‌های جدیدی علیه بخش پتروشیمی ایران اعلام کرد...


«استیون منوشین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا با متهم کردن این شرکت به همکاری با سپاه پاسداران گفته این اقدام «هشداری است مبنی بر اینکه ما آن دسته از هلدینگ‌ها و شرکت‌ها در بخش پتروشیمی و بخش‌های دیگری که به سپاه پاسداران در زمینه مالی کمک‌رسانی کنند را نشانه خواهیم گرفت». نکته قابل تأمل اینجاست که آمریکا همزمان با ژست مضحک مذاکره، تحریم‌های جدید ضدایرانی را اعلام کرده است.


موشکاف: دد دی دی دی دی. آقا رو! بی‌توقعیش شده! این قدر خودش دود و دم کرد که آی امریکا عقب‌نشینی کرده ، کوتاه اومده و غیره... که خودشم انگار باورش شده بود؛ اما عظما خواب دیدی؟ خیره. ولی بدون اون دوره گذشت. دیگه با پیشنهاد مذاکره لبخند و قدم زدن در کار نیست. به بعله، دعوت به میز مذاکره، پیش غذاش تحریمه، سس‌اش پس گردنی!


مایک پمپئو وزیر خارجة آمریکا: فشار حداکثری بر رژیم ایران امروز ادامه یافت.


خزانه داری آمریکا تحریمهایی را بر بخش پتروشیمی ایران که سپاه پاسداران را تامین می نمود اعمال کرد.


آمریکا این رژیم را از تامین پول برای بی ثبات سازی خاورمیانه محروم می کند.


موشکاف: الان عظما و شیخ فری سگ و سیله هاشونو هل دادن وسط تا یه جوری موضوع را کوچیک کنن همچی که پاسدارماسدارایی که از ترس لرزونک شدن پس نیفتن. اوناهم اومدن حرف بزنند ملق زدن. هه هه ها . ملاحظه بفرماین:


مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: شرایط اقتصادی در برهه کنونی با جنگ اقتصادی مواجه است و ‎تحریم‌ها یکی از ابزار‌های طرف مقابل در این جنگ است.


جعفر ربیعی تاکید کرد: باید در چنین زمانی با آرامش در مسیر از قبل پیش‌بینی شده گام برداشت و نباید این فضا را به نفع طرف مقابل هیجانی کرد.


موشکاف: اینهم مث عظما ورد نترسید و بن بست نیست گرفته. حالا به این یکی گوش کنید که خواسته بگه چیزی نیس!


«این برای اولین بار نیست که آمریکا بخش پتروشیمی ایران را تحریم می‌کنند. پیش از امضای توافق هسته‌ای، آمریکا هشت شرکت پتروشیمی ایران را که «در مالکیت یا در اختیار دولت» بودند در فهرست تحریم‌ها علیه این کشور قرار داده بود. صادرات محصولات پتروشیمی در کنار صادرات نفت، از مهم‌ترین منابع درآمدهای ارزی ایران محسوب می‌شوند».


موشکاف: به بعله آقا را فرستادن روحیه بده میگه محصولات پتروشیمی در کنار صادرات نفت از مهم ترین درآمدهای ارزی نظام بود. یعنی اینکه پاسدارا ماسدارای برون مرزی و درون مرزی، فعلا از مایه بخورن که هوای جیب عظما پسه. فعلن دستش از پول نفت و پتروشیمی مردم کوتاه شده. آثار پس لرزة کوتاه شدن دست عظی را هم تو خیلی جاها می شه دید. یه نمونه را ببینید:


هرمیداس باوند: تحریم‌های آمریکا تحریم‌های یکجانبه مضاعف است. یعنی اگر کشور یا اشخاص حقیقی و حقوقی آن‌ها را رعایت نکنند نمی‌توانند مبادلات مالی با آمریکا داشته باشند و مورد مجازات قرار می‌گیرند. اتحادیه اروپا تقریبا از تمام گفته هایش در مورد تعهد به برجام عقب نشینی کرد.


همه از تحریم‌های آمریکا خوشحالند که می‌توانند به نظام به جای دلار، کالا یا ارز خودشان را بدهند. وزیر انرژی هند گفت ما از این موضوع ۷ میلیارد منتفع شدیم و انتظار داریم تا ۱۰ میلیارد برسد. چین کالای بنجل می‌دهد و هند روپیه.


دیگر کشور‌ها همه یا همسو با آمریکا هستند مثل کشور‌های عربی، یا سکوت می‌کنند یا مثل روسیه، چین و هند استفاده حاشیه‌ای می‌کنند. چین و روسیه دقیقا بر خلاف ادعایشان از تحریم‌ها استفاده کردند.


موشکاف: خب دوستان، بسته شدن راه نفس پاسدار ماسدارا خوبه ولی یادتون نره تمام کننده شما هستید و کانونهای شورشی و این رژیم و تمام. بعله کس نخارد یادتون نره. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: