موشکاف ۲۰خرداد-سر تحریم پتروشیمی هنوز عظما گیج میزنه

موشکاف ۹۸۰۳۲۰


?موشکاف: دوستان سلام.خوبین ایشالا؟ سردماغین؟ بله دیگه شما خوب و سردماغ نباشین، پس کی باشه؟ خب خدا رو شکر! اما میگما این تحریم پتروشیمی همچین خورده تو ملاج عظما که جا داره یه کم دیگه موشکافی بشه.
اول ببنید سخنگوی وزارت امور مذاکرة شیخ فری چطور رسید ضربه را میده:
تلویزیون رژیم – ۱۸خرداد
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تحریم شرکت های پتروشیمی ایران گفت: تنها یک هفته صبر نیاز بود تا پوچ بودن ادعای رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران ثابت شود.
موسوی تصریح کرد جهان باید در مقابل تقض آشکار اصول بنیادین حقوق بین‌الملل با ابزار تحریم واکنش نشان دهد».
?موشکاف: د د دی دی دی دی. ملاحظه می کنید چطوری آب و روغن قاطی کرده. به دنیا داره اورد میده که بیان کمک نظام. از این قاطی تر، مم جواده. گوش کنید:
تلویزیون رژیم – ۱۹خرداد
آقای ظریف با بیان اینکه آمریکا از سر ضعف و استیصال به ایران فشار وارد می کند و جمهوری اسلامی این فشارها را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت افزود وظیفه اروپایی ها و بقیه اعضای برجام این است که در فرصت ۶۰ روزه منافع ایران را در برجام تامین کند.
?موشکاف: میگه حریف تو موضع ضعف و استیصاله و نظام از موضع قدرت فکش را میزنه به مشت حریف. هه هه هه. این از آثار ضربه اس. معلومه یه کم دیگه ضربه بره بالا نظام یاتاقان می چسبونه. این مم جواد زمخت که به التماس افتاده منافعش تو برجام را تامین کنند یعنی محاصرة نفتی و بانکی را بردارن همونه که ۵اردیبهشت کری می خوند ما دکترای دور زدن تحریمها را داریم. معلوم شد این دکتراش هم کردانیه. ببینید رفیقش زنگنه نفت فروش که دکونش آتیش گرفته چی میگه:
سایت حکومتی فرارو-۱۸خرداد
زنگنه وزیر نفت: آمریکا در دوره جدید راه‌های دور زدن تحریم ها را سخت‌تر کرده است و ما برای گذر از این شرایط، مبارزه سنگینی می‌‌کنیم، در حال حاضر اگر یک کشتی به سمت بنادر ایران حرکت کند از سوی بنادر کشورهای دیگر تحریم می‌شود و در دوره قبلی تحریم‌ها سازمان ملل متولی و پیگیر بود، اما در حال حاضر شخص آمریکا پیگیر است و اراده‌اش برای اعمال این تحریم‌ها چندین برابر گذشته بوده و سازماندهی مفصلی کرده است، آمریکایی‌ها در این ۵- ۶ سال اخیر در موضوع تحریم‌های به اصطلاح هوشمند به بلوغی شیطانی رسیده‌اند، یعنی به نقطه‌ای رسیده‌اند که می‌خواهند جلو تمامی راه‌های ما برای مقابله با تحریم‌ها را بگیرند».
?موشکاف: به به بعله. یعنی راه نفس دلاری پاسدار ماسدارا اساسی بسته شده، برای همینم عربدة پاسدارای کت و شلواری نظام مث همین مم جواد گوش فلکپ کر کرده. فکر می کنند با این ننه من غریبم بازی‌ها، کسی براشون تره خرد می کنه. خیر عظی از این خبرها نیست. اونایی که دنبال این بودند که آش این تحریم را بذارند تو کاسه ات، بلدن چطوری شتر تحریمهای بعدی را هم بخوابونند پشت بیتت.
توئیت جان بولتون
جان بولتون مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا: رژیم ایران پولهایش را صرف تامین و هدایت تروریزم می‌کند که نتیجه آن ایجاد مشکلات جدی است که به طور فزاینده‌یی فقط بدتر میشود.
رئیس جمهور آمریکا به رژیم ایران فرصتی برای دنبال کردن یک آینده بهتر داد، اما این رژیم اول باید ۴۰ سال حکومت ترور را متوقف کند.
?موشکاف: بعله دوستان. ملتفت شدین تحریمها به کجای نظام خورده؟ از من بپرسید میگم به شیشة عمرش. عظما اگه بخواد ترور رو متوقف کنه که دیگه عظما نیست. از این جا به بعدش هم با خود عظماس. اگه دست از تروریسمش برداره، چه خوب! از هم می پاشه. اگه دست بر نداره. زیر همین تحریمها و فشارها، کار بنده و شما برا جارو کردنش راحت تر میشه. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: