موشکاف ۲۱خرداد- بازم عظما خواست دو جایه خوری کنه

موشکاف ۹۸۰۳۲۱

?موشکاف: دوستان سلام به شما و صد سلام به کسانی که طی سالیان قدم به قدم رژیم را به جایی رسوندن که یه ذره جای انعطاف براش نمونده. بازم عظما خواست دو جایه خوری کنه و هم نون مذاکره و مماشات را بخوره هم تحریمها را دور بزنه، اما مث اون جوجوی ناشی افتاد تو حوضک. مهمون دعوت کرد قاتق نونش بشه، قاتل جونش شده:

تلویزیون رژیم – ۱۹ خرداد

«وزیر خارجه کشورمان در آستانة سفر هایکوماس به تهران تاکید کرد کشورهای اروپایی در جایگاهی نیستند که حتی در مسائل غیر از برجام از ایران انتقاد کنند.

«مسائل مورد بحث ما با وزیر خارجه آمریکا، موضوع ایران بود. ما با امریکا این اشتراک نظر را داریم که حتما باید ایران را از دستیابی به سلاح هسته‌یی باز داریم. این هیچ مسألة محرمانه و مخفیانه‌یی نیست. ما برای ممانعت ایران حرکت می‌کنیم، اما با نگاههای متفاوت»

این صحبتهای هایکوماس همین چندروز پیش در مذاکره با وزیر خارجة آمریکاست

پمپئو:‌ ما با هایکو دربارة ایران صحبت کردیم؛ از این تصمیم آلمان از این که دیگر اجازة‌هیچ پرواز دیگری به ایران ایر در خاک آلمان را نمی‌دهند خرسندیم».

?موشکاف: فکر کردن اگه دوباره آویزون اروپا بشن یه مثقال مماشات هم از توش در بیاد هم غنیمته و هم‌تونستن وقت کشی کنند. اما نگو که این دفعه از اون تو بمیری ها نیست. رئیس جمهور فرانسه چهارتا شرط برا نظام گذاشت. اولیش دست برداشتن از اتمی، دومیش موشکی فینیش! سومی هم عظما تو منطقه دم روی کول و جیم الف جا و چهارمی هم فضولی تو صلح منطقه موقوف. برای همینه که پاسدار لاریجانی کف کرد و پارس کرد:

تلویزیون رژیم – ۱۹ خرداد

«این مطالب از زبان آقای مکرون هیچ سنخیتی با محتوای مطالبی که در مذاکرات متعدد حضوری و تلفنی با آقای روحانی رئیس‌جمهور محترم منتقل می‌نمودند نداشت ظاهراً ایشان با هر کس ملاقات یا مذاکره‌ای دارد مطابق میل او سخن می‌گوید اگر آقای مکرون این‌قدر در حل مسائل بین‌المللی و در خط‌ و نشان کشیدن برای سایر ملتها متبحر است بهتر نیست مشکلات داخلی خود را سرو سامان دهد».

?موشکاف: د د دی دی دی دی، خودتون مهمون دعوت کردین، دیگه چرا طلبکارش می شین. ولی دوستان ظاهرا این مهمونی نبوده. خدمت رسیده تا نظام را تعیین تکلیف کنه. ملاحظه بفرمایید این بابا چطوری به زبون معکوس اعتراف می کنه سر میز مذاکره چی به نظام گذشته:


کیهان خامنه‌ای – ۲۰خرداد

« از آلمان چه انتظاری داریم وقتی یک باک بنزین هم به ظریف نداد» «آلمان... در شرایطی که در مقابل ایران بدهکار است، ژست طلبکار به خود گرفته و مدعی شده است که نظام باید بدون هیچ چشم داشتی تعهدات برجامی خود را یکطرفه انجام بدهد!... در شرایط فعلی آلمان باید پاسخ دهد که در راستای این ضرب‌الاجل چه اقداماتی انجام داده است، نه اینکه نظام را در جایگاه متهم نشانده و بازخواست کند!».

?موشکاف: خب دوستان ملاحظه کردین؟ عظی اومد مفت بخوره افتاد تو حوضک. در جایگاه متهم نشوندنش و باز خواستش می کنند، لابد بهش می‌گن زهر موشکی و اتمی و منطقه و اینا رو می خوری یا بریزیم تو حلقت؟ به نظر میرسه این دفعه بخوره پاشه نخوره هم پاشه. به این میگن بن بست و زهر مهلک. حالا ببینم شیخ فری و دارو دستش می تونن این چارتا جام زهر را بریزن بیخ گلوی نظام؟ خب اینها بتونند یا نتونند بازم قافیه را باخته ن چون در هر دو حال دیگه این نظام، نظام نمیشه که نمیشه. عزت زیاد
لطفا به اشتراک بگذارید: