موشکاف ۲۴خرداد- بالاخره شعبده ولایت چیز سربالا شد و وسط ریش عظما پایین اومد

موشکاف ۹۸۰۳۲۴


?موشکاف :دوستان سلام: بالاخره شعبده ولایت چیز سربالا شد و وسط ریش عظما پایین اومد. مهمونی که از ژاپن دعوت کردند هی می گفتن، میانجی هست میانجی نیست. پیام آور هست پیام آور نیست. تمام این ادا ها هم برای این بود که عظما گفته بود اهل مذاکره نیست بخصوص با آمریکا که مذاکره سم مهلکه. برا همین شروع کردند برا علت اومدن طرف آسمون و ریسمون بافتن. اما واقعیت خودش زبون باز می‌کنه.


تلویزیون رژیم – ۲۳خرداد
در ابتدای این دیدار آقای آبه شینزو نخست وزیر ژاپون خطاب به مقام معظم رهبری گفت من قصد دارم پیام رئیس جمهور آمریکا را به جنابعالی برسانم.
?موشکاف: خب دوستان این عظما که می‌گفت مذاکره اخ اخ! حالا معلوم شد خودش اینکاره است. اصلا مهمون دعوت کرده برا همین. ملاحظه کنید:
سایت حکومتی قطره – ۲۳خرداد
لوموند: « سفر آبه در پی پادرمیانی های بی سر و صدای سفارت سوئیس در تهران، دولت عمان و وزیر خارجه آلمان صورت گرفته
?موشکاف: رفقا ملاحظه فرمودید عظما که در محراب و منبر اخ اخ مذاکره می کند چون به خلوت می رود با صدتا واسطه التماس و درخواست می کند. خب تا اینجای کار به این میگن فلاکت. ولی درد عظما که فقط این نیست. یه درد بی درمون دیگه هم داره که چطور مذاکره رو با دست پس بزنه با پا پیش بکشه که نه سیخ بسوزه نه کباب! یعنی پاسدار ماسداری این ورمرز و انور مرز سنکوپ نکنند و مثل برگ خزون بریزن. این جاست که عظی یک فقره شعبدة ولایت را رو می کنه. ملاحظه کنید:



تلویزیون رژیم – ۲۳خرداد
راجع به اونچه که از قول ترامپ نقل کردید من هیچ پاسخی به پیام ترامپ ندارم به شما یه مطالبی را میگم. اما به او هیچ پیامی نمیدم.
?موشکاف: د د دی دی دی دی، دوستان قدیمی ها به این جور کارا می‌گفتن عشوه شتری... ولی شیخ فری یه مدل دیگه عشوه میاد: ملاحظه کنید:


تلویزیون رژیم – ۲۲ خرداد
من تردید ندارم ما با همدلی و وحدت می تونیم این مسیررو به خوبی عبور کنیم و بدخواهانمون را در مجبور می کنیم که بیان پای میز حق پای میز عدل پای میز مذاکره.


?موشکاف: به بعله. شیخ فری میگه با فکش میزنه تو مشت حریف. ولی درد بی درمون عظما این بود که چطور هم فیگور ضد استکباری را حفظ کنه، هم نخ مماشات را بجنبونه تا ببینه چیزی می ماسه یا نه؟ به به بعله به این میگن شعبدة ولایت ملاحظه کنید چطور عظما داره قول میده دمب هسته‌یی اش را بذاره رو کولش:


رهبر انقلاب اسلامی به بخش دیگری از صحبت های نخست وزیر ژاپن مبنی بر عزم آمریکا برای جلوگیری ازمنع ساخت سلاح هسته‌ای توسط ایران اشاره کردند و افزودند ما با سلاح هسته‌یی مخالفیم و فتوای شرعی من حرام بودن سلاح هسته‌ای است.
?موشکاف: عظی باز که افه اومدی!‌ تو مخالفی یا بعد از اون که بروبچه‌ها دمب اتمیت رو گذاشتند تو تله آژانس،خودتو زدی به کوچه علی چپ و فتوا بازی؟ بله دوستان چون قافیه تنگ آید عظما به جفنگ آید. الان دستش رو شده، طرف حسابها هم که پشت پرده التماساش برای مذاکره را دیدن بیشتر وضع فشل نظام را گرفتن. اینها همه علائم آخر خطه. به قول هموطنا، سیدعلی ببخشین وقتشه که بلن شین! عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: