موشکاف ۲۵خرداد- عظما اون روی سگی نظام رو به نخست وزیر ژاپن نشون داد

موشکاف ۹۸۰۳۲۵
?موشکاف: دوستان سلام. عرض به حضور شما، از یه طرف تروریسم و باج خوری خیلی به مزاج نظام می‌سازه، از طرف دیگه فکر کرده طرف حسابها دستشون بنده و خیال جنگ ندارن میشه جفتک تروریستی انداخت بلکه بترسن و طناب تحریم رو شل کنند. برای همین عظما اون روی سگی نظام رو به نخست وزیر ژاپن نشون داد و با دو فقره تروریستی از مهمونش پذیرایی کرد. اولش کشتی ها را منفجر کرد بعدش هم برای انفجارها بازار گرمی کرد:



تلویزیون رژیم – ۲۳خرداد
انتشار اخبار انفجار این دو نفتکش بازار نفت رو تحت تاثیر قرار داد و قیمتهای بین‌المللی رو تا ۴درصد افزایش داد. بازار بعدی بازار اوراق قرضة بین‌المللی کشورهای حاشیة جنوبی خلیج فارس بود که شاهد کاهش ارزش بودند. یک ماه قبل هم انفجارهایی در ۴نفتکش در بندر فجیرة امارات که تحت کنترل نیروهای خارجی مثل امریکا و فرانسه هستند، خبرساز شد». سخنگوی دولت در رابطه با انفجارهای امروز به دولتها ی منطقه توصیه کرد در تلة کسانی که از بی‌ثباتی در منطقه سود می‌برند، نیفتند».
?موشکاف: به به بعله. این سخنگوی دولت علی ربیعی همون«برادر عباد» قتلهای زنجیره‌ییه که الان سخنگوی انفجارهای زنجیره‌یی شده. خب این فقرة اول روی سگی نظام به نخست وزیر ژاپن بود که پاسدار ماسدارا به نمایش گذاشتند. اون یکی روی سگی نظام را گذاشتند مم جواد زمخت بازی کنه. مم جواد هم به کشورهای منطقه گفت به مجمع گفتگوی منطقه‌ای با رژیم بشتابند.بعدهم یک فقره عشوة شتری هم اومد و نوشت:
توئیت ظریف ۲۳ خرداد
«من چند ماه پیش دقیقاً در خصوص این سناریو هشدار دادم، من پیشگو نیستم»
?موشکاف: کسی هم نگفت پیش گو هستی. همین که عضو شورایعالی امنیت نظام هستی کافیه بدونی چند چه ترورهایی در دستوره. چون زحمت آماده سازی یه سری مقدمات کار همیشه با وزارتخونة جنابعالی بوده. خلاصه دوستان عظمای فلک زده که فکر می کرد خیلی تمیز کار کرده یه دفعه دید از اطراف و اکناف همة انگشتها به طرف نظامه و همه میگن کار کار نظام. برا همین سگ و سیله ها را ریخت وسط تا پارس تکذیب بکنند:
سایت حکومتی الف – ۲۴خرداد
امیر عبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس نوشت:«سرویس‌های امنیتی آمریکا و موساد مظنون اصلی ناامن کردن صادرات نفت خلیج فارس و دریای عمان هستند».
خبرگزاری حکومتی ایسنا -۲۳ خرداد
سخنگوی وزارت خارجه: «مشکوک بودن حوادث برای نفتکش‌ها نه‌تنها شوخی و خنده‌دار نیست بلکه نگران‌کننده و هشدارآمیز است»
?موشکاف: دد دی دی دی دی! ولی به نظر میرسه تو نظام هم شوخیه و هم خنده دار. و هم اسباب بلوف اقتدار. ملاحظه کنید این شریک هفت تیرکشهای سابق نظام، همچی یابوی اقتدار برش داشته که وسط جمعه بازار مشهد بند را آب داده و دست داشتن سپاه تو انفجار نفت کش ها را جار میزنه، و به آبروی نداشته نظام یه بار دیگه گلاب میزنه.



ترقی از باند موتلفه – ۲۴خرداد
ترامپ با همة ابرقدرتیش با همة پولشو و با همة ارتشش و امکاناتش امروز در برابر پاسداران انقلاب اسلامی ما در خلیج فارس ذلیل و خوار است.
?موشکاف: نه به اون تکذیب‌ها و غلط کردم های شدید و غلیظ رو به خارجت و نه به این هارت و پورت رو به داخلت. خب اینها از علائم فلاکت عظماس. بامزه اینه که از اون ور دنیا هم دست عظی را خوندن و دو روی سکة سیاه ولایت را آدرس میدن.
وال استریت ژورنال – ۲۳خرداد
رژیم ایران بطور معمول، قبل از آنکه سیاست خارجی‌شان که توسط سرکردة سپاه پاسداران قاسم سلیمانی اجرا می‌شود را برای ضربه نظامی اجرا کنند، وزیرخارجه محمدجواد ظریف را بعنوان چهرة منطق شیرین به مقابل جهان میفرستند...
?موشکاف: به بعله. عظی ول معطلی، هم دستت رو خوندن هم عهد بزن در رو و خوردن نون تروریسم گذشته. الان همه به حرف بندة موشکاف رسیدن که برای صلح و ثبات اول باید حساب نظام ولایت رو رسید. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: