موشکاف۲۷ خرداد – عظما حالا خودش بید بید داره می‌لرزه

موشکاف ۹۸۰۳۲۷


?موشکاف: دوستان سلام. می‌گن یه یارویی اسم بچه‌شو گذاشته بود هیبت‌الله که در و همسایه ازش حساب ببرن، اما خودش هر وقت پسرشو می‌خواست صدا بزنه می‌ترسید. حالا نقل این رژیمه، رفت بمب چسبوند به کشتیهای تجاری، که دیگران و همسایه‌ها رو بترسونه اما حالا خودش بید بید داره می‌لرزه. عنایت بفرمایین!

سایت حکومتی فرارو -۲۵خرداد

محسن جلیلوند کارشناس سیاسی: «استراتژی آمریکا این است که نظام را در یک موقعیت آچمز قرار دهد. از سوی دیگر خودش را در موقعیتی قرار دهد که حق با اوست و هر اقدامی که بخواهد می‌تواند انجام دهد. وقتی کشوری می‌گوید که مذاکره نمی‌کنیم، متهم به دیپلماسی گریزی می‌شود. حالا آمریکایی‌ها می‌خواهند این را القا کنند که نظام حاضر به مذاکره نیست. از سوی دیگر ناامن سازی خلیج فارس و دریای عمان را هم به نظام نسبت می‌دهند تا به هدف نهایی خود برسند».

?موشکاف: این بابا از آدمای شیخ فریه، به زبون بی زبونی داره به عظما میگه هم چوب رو خوردی هم پیاز را، هم صد تومن را باید اٍخ کنی. اما حالا از باند خود عظی بشنوید.

روزنامه جوان وابسته به سپاه – ۲۵ خرداد

« معرفی کردن ایران به عنوان ناقض صلح و امنیت بین‌الملل» را باید مهم‌ترین راهبرد دولت کنونی ایالات متحده امریکا در تقابل با جمهوری اسلامی ایران دانست که در طول حداقل سه سال اخیر به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر آن نباید از تلاش این کشور‌ها برای ایجاد یک فرآیند حقوقی در عرصه بین‌المللی نیز غفلت کرد، شبیه همان فرآیندی که علیه فعالیت هسته‌ای ایران طی شد و به صدور شش قطعنامه شورای امنیت علیه کشورمان انجامید و دولت یازدهم نهایتاً ضرورت دید میز مذاکره را تنها راهکار مناسب ارزیابی کند».

?موشکاف: د بیاه!... این یکی هم که ناسلامتی مال سپاهه، صاف دست گذاشت رو داغ دل عظما، سر هسته‌یی، اما برا حفظ روحیة رفقاش دیگه نگفته کی بود هسته‌یی را برای نظام زهر کرد و ریخت تو حلقش. عظما دنبال تضمین امنیت و قاتق نون بود، هسته‌یی شد قاتل جون و طناب دارش. تازه اونایی که این کار را کردن ول کن معامله نیستن همین روزا تو بروکسل چندتا خط و نشون دیگه هم برا نظام کشیدن. با دیدن همینا و موج برگشتی از کشتی زدن، بعضی ها دوباره تب و لرز مذاکره گرفتن

سایت حکومتی عصرایران – ۲۵ خرداد

پیروز مجتهدزاده:« واکنشی که به پیغام‌رسانی نخست وزیر ژاپن صورت گرفت، در بدو امر منفی به نظر می‌رسید؛ اما اگر ما کمی دقیق‌تر شویم، به نظرم آن‌‌جا که رهبر جمهوری اسلامی گفت با نخست‌وزیر ژاپن حاضر به گفتگوست، این حرف در واقع به این معنا بود که جمهوری اسلامی با آقای ترامپ مستقیماً مذاکره نخواهد کرد ولی به صورت غیر مستقیم حاضر به گفتگو راجع به مسائل فی‌مابین ایران و آمریکاست».

?موشکاف: بوبو بوه بوه بوه بوه. همه رقم غلط کردم گویی دیده بودیم، غلط کردم گویی نیابتی اونهم به نیابت از عظما ندیده بودیم. ولی دیدن اجماع جهانی از یه طرف، بعد سیل جمعیت هموطنای باغیرت تو بروکسل، این ناممکن رو ممکن کرده. و لرزه سرنگونی را تا این جاها برده. خب این تازه از نتایج سحر است. باش تا صبح دولتش بدمد!  عظی حالا کجاشو دیدی؟! عزت زیاد
لطفا به اشتراک بگذارید: