موشکاف ۲۸ خرداد- اوضاع عظما مث کسی که تو باتلاق افتاده هرچی بیشتر دست و پا بزنه بیشتر فرو می‌ره

موشکاف ۹۳۰۳۲۸
?موشکاف: دوستان سلام. میگم یکی از علائم دوران سرنگونی اینه که رژیم هرکاری که بکنه رو سر خودش خراب میشه. مث کسی که تو باتلاق افتاده هرچی بیشتر دست و پا بزنه بیشتر فرو می ره. حکایت عظما و نظامش همین شده. میگن زرنگی زیادی جوانمرگی میاره! حکایت عظماس که کشتی‌ها را زد و گفت ما نبودیم. فکر کرد زده و برده. تازه موج وحشت افتاده تو دل آدماش و یه ریز ورد «اجماع جهانی» علیه نظام گرفتن:
خبرگزاری حکومتی ایرنا – ۲۷خرداد
شبکه خبری «سی. ان. ان» چند روز قبل در گزارشی اعتراف کرد که سیاست ایالات متحده نسبت به تهران تنها شامل استفاده حداکثری از چماق است اما در مقابل هیچ امتیاز یا هویجی به نظام نشان داده نمی‌شود... .تحلیلگران هدف همیشگی ایالات متحده را ایجاد یک ائتلاف جهانی برای مقابله با ایران می‌دانند.
در همین چارچوب برخی مقام‌های آمریکایی و از جمله «پاتریک شاناهان» وزیر دفاع آمریکا اعتراف کردند که راهبرد کاخ سفید ایجاد یک اجماع جهانی علیه ایران است.
روزنامه بریتانیایی «گاردین» در گزارشی اذعان داشت که ایالات متحده در پرونده انفجار نفتکش‌ها به دنبال ایجاد یک اجماع بین المللی علیه ایران است».
?موشکاف: ببه بعله، به این میگن وضعیت گاوگیجه قبل از کله پا شدن. بسیجی مسیجی ها نفهمن، عظما و شیخ فری و امثال سرکردة بریدة سپاه خوب حالیشونه اجماع جهانی یعنی چه! اونم وقتی چنین تعاریفی از نظام و عظما در میون باشه:
تلویزیون فاکس نیوز – ۲۶خرداد
سناتور لیندزی گراهام کاندیدای سابق ریاست جمهوری سردمداران رژیم را جانوران زخم خورده‌یی توصیف کرد که در کرنر قرار گرفته‌اند. او خامنه‌ای را یک نازی [از نازیهای] مذهبی نامید و گفت این رژیم تلاش کرده اسلام را به قالب افراطی خودش درآورد.
مردم ایران دشمن نیستند. اما این حکومت مذهبی، دشمن است، اگر کسی میخواهد گلوی شما را پاره کند، یک چاقو دستش ندهید...
?موشکاف: ببه بعله، عظما! دوران جفتک پرانی و باج خوری که گذشته هیچ، دوران خودت هم تاریخ مصرفت تموم شده. دیگه بهت امون نمیدن که حتی تو چارچوب برجام بخوای دست از پا خطا کنی. ببینین این کارشناس باند شیخ فری خطرات را اینطوری برات لقمه کرده:
سایت حکومتی فرارو- ۲۷ خرداد
مهدی مطهرنیا: آمریکا می‌خواهد سبد اتهامات علیه ایران افزایش یابد و در مرحله بعدی در سازمان ملل و شورای امنیت روی این سبد اتهام کار شود. اکنون گام‌های این مرحله یک به یک در حال ظهور است. انگلیس با آمریکا همراه شده است، آلمان و فرانسه ابتدا به صورت مشروط و تا حدودی تردید آمیز به نقش نظام در این موضوع می‌نگرند، اما آرام آرام خود را به مواضع آمریکا و انگلیس نزدیک می‌کنند. در مورد اخیر رییس سازمان ملل متحد وارد قضایا شده و موضع گیری کرده است و اینکه می خواهند پرونده نظام را به شورای امنیت سازمان ملل متحد ببرند. با نگاه به این رشته وقایع در خواهیم یافت که یک رویداد گفتاری علیه تهران در حال شکل گیری است. آمریکا با صبوری و متانت سعی می‌کند وارد درگیری در وضعیت فعلی نشود و تنها اتفاقات رخ داده را به عنوان موارد اتهامی علیه تهران در مجامع حقوقی افکار عمومی مطرح نماید».
?موشکاف: این بابا ف را گفته، عظما تا فرحزاد رفته و میدونه تو این اوضاع و احوال، اجماع اصلی اجماع تمام ایرانیا از عرب و کرد و بلوچ و ترک و ترکمن و لر و فارسه که آماده ن که عظما و سگ و سیله‌هاشو به همون جایی بفرستن که از اون در اومدن. معنی این اجماع رو هرکی نفهمه، عظما خوب می فهمه. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: