موشکاف ۲۹خرداد- کسی تره برای عظما خرد نمیکنه.

موشکاف ۹۸۰۳۲۹


?موشکاف: دوستان سلام، این روزها عظما و نظامش تو یه هچلی افتاده که زبون حالش اینه که از وقتی شغال شدم تو همچی راه آبی گیر نکرده بودم. اول، داستان را بشنوید:


روزنامة حکومتی همدلی – ۲۸ خرداد
ایران برنامه خود برای مقابله با ناکارآمدی برجام را این بار از زبان عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه مطرح کرده است؛ خیلی واضح و روشن: «فرصت ۶۰ روزه ایران به اروپا تمدید نمی‌شود». اقدامات گام‌ دوم کاهش تعهدات برجامی ایران، در نشست خبری بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی توضیح داده شدند.
کمالوندی همچنین اعلام کرد: ایران تا ۶ تیر (پایان فرصت ۶۰ روزه ایران به اروپا برای کارآمدسازی برجام) از سقف ۳۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی‌شده عبور می‌کند.
?موشکاف: به بعله. دوستان اوضاع زار عظما را ملاحظه می کنید، هرچی عجز و لابه کرد که بابت زهر برجام یه خرده طناب تحریمها را از گردن نظام شل کنند، کسی تره براش خرد نکرد. حالا برا اینکه جلب توجه کنه، ناچار به خود زنی برجامی شده. بامزه اینه که همین بابایی را که برای خود زنی به صحنه فرستاده، یه خط در میون غلط کردم می گفت و قسم و آیه می‌خورد که قصد تخطی از برجام نداریم.
کمالوندی - سخنگوی سازمان انرژی اتمی رژیم – ۲۷ خرداد
در ارتباط با مرحله دوم باید عرض بکنم ما منتظر تصمیم مقامات هستیم هنوز وقت باقی ست برای اروپایی ها فرصت به اندازه کافی هست
مفهوم دیگرش این است که امروز آنها یک کار عملی درستی انجام بدهند این امکان هست که مسئولین نظام تصمیم بگیرند که این تعهد برگردد به وضعیت قبلی خودش
?موشکاف: از حرفهای طرف معلوم بود که نظام چنان آب و روغن استراتژیک قاطی کرده که نمی دونه بالاخره فیگور خروج از برجام بگیره؟ التماس حفظ برجام بکنه؟ قسم آیه بخوره قصد جسارت و خروج از برجام نداره؟ ولی دوستان این حرفا را گفت و بلا گفت. پس گردنی اول را از مردم خورد. بازنشسته ها شعار دادن جنگ افروزی رو رها کن فکری به حال ما کن. بقیه پس گردنی ها را از خود رسانه‌های عظما بشنوید:


سایت حکومتی انتخاب – ۲۷ خرداد
امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه از ایران خواست که در مورد برجام «صبور» و «مسئول» باشد.
رئیس جمهور فرانسه پیش از این و در دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته بود: فرانسه و آمریکا اهداف مشترکی را در زمینه ممانعت از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای دارند، و مذاکرات بین‌المللی جدیدی باید آغاز شوند تا چنین هدفی محقق شود.


روزنامه حکومتی جوان – ۲۸خرداد
دولت انگلیس در بین اروپاییان، اولین دولتی بود که به شوک اورانیومی ایران واکنش نشان داد و البته لحنی تند در پیش گرفت. سخنگوی نخست‌وزیر انگلیس گفته که اگر ایران دست از پایبندی به برجام بردارد، لندن تمام گزینه‌های موجود برای خود را بررسی خواهد کرد. سخنگوی وزارت خارجه آلمان هم گفت: «ما از ایران می‌خواهیم که تعهداتش ذیل برجام را به‌صورت کامل اجرا کند».«استف بلاک» وزیر امور خارجه هلند نیز درباره آینده توافق هسته‌ای ایران مدعی شد حمایت اروپا از برجام مشروط به پایبندی ایران به این توافق است.
?موشکاف: بقیة کارشناسای حکومتی هم به زبونی به عظما گفتن این خود زنی نیس. خودکشیه.
روزنامه حکومتی ستاره صبح – ۲۸خرداد
علی بیگدلی: اعضای برجام از اعضای شورای امنیت تقاضا خواهند کرد که پرونده ایران به شورای امنیت برگردد. این شورا هم بالطبع به جمهوری اسلامی هشدار خواهد داد که اگر ایران این هشدار را نپذیرد، پرونده هسته‌ای ممکن است ذیل فصل هفتم شورای امنیت قرار گیرد.
?موشکاف: و اما حرف آخر بنده موشکاف اینه که بنازم به اونایی که عظما و نظامش را به اینجا رسوندن. بعله دوستان. این بن بست هم یکی دیگه از علائم فاز کله پاشدن نظامه. هر کاری بکنه رو سر خودش خراب میشه. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: