موشکاف ۲تیر - این روزها نظام از سایه خودش هم میترسه

موشکاف ۹۸۰۴۰۲


موشکاف: دوستان سلام. این روزها نظام مثل کسی است که سایة خودش را روی دیوار دیده و خوف کرده اما می خواد همین سایة قناس را به پای بزرگی خودش بذاره. رژیم آخوندی هم از وحشتش زده یه پهپاد را انداخته، هم هول کرده هم می خواد برای لاپوشانی هولش، منم بزنه.در حالی که کسی هنوز کاریش نکرده.


نیویورک تایمز- ۳۱خرداد
ترامپ حملات به (رژیم) ایران را متوقف کرد چون “متعادل نبودند” رئیس جمهور در یک سری توئیت بعد از ساعت ۹ صبح گفت که وی آماده تلافی علیه 3 سایت (رژیم) ایران بخاطر سرنگون ساختن یک پهپاد آمریکا بود اما با اشاره به این که مرگ ۱۵۰ ایرانی “معادل سرنگون ساختن یک پهپاد بدون سرنشین” نخواهد بود(عملیات را متوقف کرد).


:موشکاف: همین حرفا را کیهان خامنه‌ای هم قبول کرد. گوش کنید


کیهان خامنه‌ای – اول تیر۹۸
محافل نظامی ایران نیز این احتمال را در نظر داشتند و امکان توسل آمریکا به «حمله‌ای موضعی» که در آن کسی کشته نشود، تأسیسات مهم ایران آسیب نبینند را هم در پیش‌بینی‌های خود محاسبه کرده بودند
«اصرار «برایان هوک» مسئول پرونده ایران در کاخ سفید بر مذاکره حتی پس از زمانی که هواپیمای جاسوسی آنان مورد حمله قرار گرفته بود، به خوبی این را نشان می‌دهد. او می‌گوید کاهش تنش با ایران اهمیت دارد. ایران باید با دیپلماسی پاسخ دیپلماسی را بدهد».


موشکاف: به بعله. باید بگم عظی باختی که باختی. اولا تو که میگفتی حریفت جنگ طلبه، ادعاهات بر باد رفت. و با این لافایی که زدی و گفتی دیدی حمله نکردن! بیشتر ترست را لو دادی. حالا که دیدی کسی فعلا خیال جنگ نداره، هوس دوجایه خور کردی و گفتی حالا که هوا آفتابیه چند تا عکس با فیگور منم پهلوان بندازیم. عظما خوب گوش بده تا صدای دندونهای آدمات روکه از ترس تیک تیک بهم می خوره بشنوی!


روزنامة حکومتی جهان صنعت – اول تیر۹۸
تمام این موارد نشان‌دهنده آن است که آمریکا حملات پیشدستانه را مد نظر قرار نمی‌دهد و در حال حاضر بر آن است که کشور مورد هجوم به عنوان مهاجم و تهدید‌کننده معرفی شود تا بتواند جنگ مقدسی را آغاز کند، ...آنچه در صحنه عمل می‌بینیم صبوری استراتژیک برای اجماع بین‌المللی و در سه محیط داخلی، میانی و برونی ایالات متحده آمریکا در جهت کاهش هزینه‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه است‌.


موشکاف: به بعله، داره میگه عظی فکر آخر عاقبت جفتک پرانی‌ها رو باید بکنی، حرف بندة موشکافم به عظما اینه که به قول معروف یه بار جستی ملخک! دو بار جستی ملخک، آخر به دستی ملخک! این قرار ما با همدیگه؛ باشه؟ همدیگه رو می‌بینیم! شب دراز است و قلندر بیدار. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: