موشکاف ۳ تیر- در داستان برجام، عظما اومد فیگور اقتدار بگیره، جفت پوچ آورد

موشکاف ۹۸۰۴۰۳
?موشکاف: دوستان سلام. در داستان برجام، عظما اومد فیگور اقتدار بگیره، جفت پوچ آورد. الان وضع طوری شده که داخلش خودشو کشته بیرونش هم مزدورای نیابتی‌ش رو. عظی فکر کرد با فیگور خروج از برجام، می تونه حریفا را بترسونه و باج بگیره، این رو گفت و بلا گفت. اول کشورهای اروپایی حالیش کردن از این بازی ها نداریم. بعد مشاور رییس جمهور فرانسه رفت تهران و خط نشون کشید.نوبت انگلستان که رسید نظام ترش کرد:
سایت حکومتی فرارو – ۲تیر
« خرازی سخنان موریسون را «تکراری» دانست و از اقدامات هسته‌ای جدید ایران در هفته‌های آینده خبر داد.
?موشکاف: ملاحظه فرمودید دوستان. همچی گذاشته تو کاسة نظام که گماشتة عظما در راس شورای راهبردی سیاست خارجی نظام (تریلی بیار عنوان بار بزنه)در جا جام کرده. حرفهای تکراری هم معلومه. همون که خودشون گفتن جامهای زهر موشکی و منطقه یی و حقوق بشری را گذاشتن جلوش. روز قبلش هم رئیس سیاست خارجی اتحادیة اروپا یاسین به گوش نظام خونده بود:
روزنامة حکومتی ایران – ۲ تیر
موگرینی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا: ما هرگز خواهان مشاهده هرگونه رفتار خصمانه از سوی ایران یا سایر کشورها نیستیم. ما می‌خواهیم که همه برای ساختار امنیتی جهان تلاش کنند. ما از ایران می‌خواهیم که تمام تعهدات برجامی خود را اجرا کند
?موشکاف: داره میگه شکر اضافه خروج از برجام نخورید. جفتک پرانی هم موقوف. دوستان از این نقطه اوضاع نظام موشکافی می خواد. اینایی که اینطور تو سر عظما می زنند و براش جامهای زهرو ردیف می کنند همون مماشاتگران سابقند. تازه برای نظام همینا نعمتند برای دور زدن تحریمها. حالا حال عظما را بخونید، با اینا راه بیاد باید جامهای زهر را بخوره، اما اگه راه نیاد چی؟... ببینید کارشناس خود نظام چی میگه:
روزنامة حکومتی ستاره صبح – دوم تیرماه
علی بیگدلی:« آنچه بهروز کمالوندی، مطرح کرد، این شبهه را به وجود می‌آورد که جمهوری اسلامی از برجام خارج شده است. اگر اقدامات ما منجر به دوری اروپا از ایران شود، خواست دولت آمریکا محقق خواهد شد؛ چراکه ترامپ تمام توان خود را به کار گرفته تا مسئله ایران را به پدیده‌ای بین‌المللی تبدیل کند».
?موشکاف: ببه بعله. دوستان روشن شد. عظما اومد فیگور اقتدار و ترک تعهدات برجام بگیره، مثل جوجوئه افتاد تو حوضک. خودشو سر یه دوراهی قرار داده که به قول عظما از هر طرف که بره تنزل بی پایانه. هاهاهاها. به این میگن وضعیت دو سرباخت. عظی برو که درست داری میری. این همون ریلیه که اونایی که اتمی رو کوفتت کردن برات کار گذاشتن. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: