موشکاف ۵تیر- بریم سراغ موشکافی کلان ضربه‌یی که تو ملاج عظما فرود و آمده

موشکاف ۹۸۰۴۰۵


?موشکاف: دوستان سلام به شما و صد سلام به همه کسانی که خودشون از لیست درآمدن اول سپاه رو هل دادن تو لیست بعدشم طوق تحریم رو گردن عظما و سگ و سیله‌هاش انداختن و این روزها هم تو اینور و انور دنیا از بروکسل تا واشنگتن رژه قدرت برگزار می کنند. دست مریزاد. اما بریم سراغ موشکافی کلان ضربه‌یی که تو ملاج عظما فرود و آمده که هنوز هم خودش و نظامش دارن پیلی پیلی می خورن. اوضاع همه شون بگیر منو شده. آثارش را تو خبر پشم شیشه عظما هم میشه دید:
تلویزیون رژیم – ۳تیر
قصه هزار و یک شب تحریمها علیه ایران. وزیر خزانه داری امریکا دقایقی قبل به بهانه واهی فعالیت هسته‌یی کشور از فهرست جدید تحریمها علیه ایران رونمایی کرد. برخی منابع خبری اعلام کردند لیست جدید آمر یکا چند فرد و نهاد از جمله آقای ظریف وزیر امور خارجه را شامل می شود.
نشریة بلومبرگ المان امروز در مطلبی با اشاره به این که سیاست تحریم آمریکاعلیه ایران به آخر خط رسیده نوشته:‌ چیز زیادی نمانده که آمریکا هدف قرار دهد، چون بیشتر اقتصاد ایران زیر بار تحریمهای مالی قرار گرفته است».
?موشکاف: این همه اعتراف به خاک توسری رو به جون خرید که نگه این دفعه خود عظما و بیتش و هر کی رو عظما سر کاری گذاشته، همه با هم رپتو پتو...! هر چی هم سگ و سیله های نظام تلاش می کنند بگن این چیزا سمبلیکه و کارایی نداره اما سوز دلشونو نمی تونندکاری کنند:


تلویزیون رژیم – ۴ تیر
هیچ حکومتی که یک ذره خرد داشته باشه تدبیر داشته باشه می‌آید بالاترین مقام یک کشور او نهم نه تنها مقام سیاسی مقام سیاسی مقام دینی مقام اجتماعی مقام معنوی او نهم نه این‌که یک فردی رهبر ایران است
?موشکاف: اوه اوه اوه اوه. ببین تا کجا سوخته که این همه پیزور لای پالون عظما گذاشته. شیخ فری همچی آب و روغن قاطی کرده بود که در باره ساده زیستی قارون زمان هم ناشیانه و با بلاهت گفت:
تحریم برای چی؟ اموال رهبری را ما می‌خواهیم تصرف کنیم اموال رهبری یک حسینیه است اونجا و یک خانه ساده
?موشکاف: بیچارة ندار!! برا همین بهش میگن روضه خون دو تومنی. اینا که می گفتن تحریمها بی اثره و سمبلیکه و این جور چیزا! پس چی شده شیخ فری اینقدر جوش آورده و برای عظما سینه به تنور می چسبونه؟ این نکته کمی موشکافی میخواد:
سایت حکومتی فرارو – ۴ تیر
آمریکا در موارد محدود، سران کشور‌ها را تحریم می‌کند و معمولا زمانی که بالاترین مقام یک کشور را تحریم می‌کند، عملا به دنبال براندازی نظام آن کشور است.
?موشکاف: بله این هم تفسیر کلان ضربه از یک سایت حکومتی، رفقا روشنه؟ عزت زیاد!

لطفا به اشتراک بگذارید: