موشکاف۸ تیر - نه به این هارت و پورت عظما نه به اون چونه آویزون اوراقچی

موشکاف ۹۸۰۴۰۸


?دوستان سلام. عظمای «پدر درآمده» ۵۰روز برای اروپایی ها کری خوند که اگه به گام اولم توجه نکنین گام دومم می‌ذارم اون طرف برجام. و دارامب می کنم و درومب می کنم. فکر کرده بود همه دنیا مثل خودشن. اما نشستش با کشورهای اروپایی تو وین تموم شد، ببینید چی کف دست نظام گذاشتند:
سایت حکومتی فرارو – ۷ تیر
عراقچی گفت: ما امروز یک جلسه طولانی داشتیم بیش از سه ساعت، در مجموع جلسه مثبت و سازنده ای بود و نسبت به جلسات گذشته ما یک گام به جلو به شمار می آید، البته هنوز تا خواسته های جمهوری اسلامی فاصله قابل توجهی وجود دارد و با دستاوردهای ملموسی که جمهوری اسلامی انتظار دارد، هنوز فاصله داریم. من به تهران اینها را منتقل خواهم کرد و هرگونه تصمیم گیری با تهران خواهد بود.
?موشکاف: میگه سالی که نکوست از بهارش پیداست. بببعله. ماست ترش هم از تغارش پیداست. از این لحن وارفته وردست مم جواد معلومه که فعلا باد هوا کف دست رژیم گذاشتن. بیچاره چه خوابهای پنبه دونه‌ که برای این اجلاس ندیده بود


خبرگزاری سپاه پاسداران – ۶ تیر
موسوی دربارة انتظار رژیم از اروپاییها افزود: تا قبل از خروج آمریکا از برجام، ایران چیزی حدود 2 میلیون و 800 هزار بشکه نفت می فروخت و عایداتش هم به کشور وارد می شد. اگر اروپایی ها گامی برمی دارند و اینستکس را راه اندازی می کنند، جوابگوی نیازها و خواسته های ما باشد، اگر ببینیم یک مکانیسم عادی و صوری است، قطعا نظام نخواهد پذیرفت و در موعد مقرر گام دوم را قاطعانه برخواهد داشت».
?موشکاف: دددی دی دی دی، نه به این هارت و پورت نه به اون چونة آویزون اوراقچی، که جرئت نکرد اونجا کری بخونه، گفت می برم تهران. یعنی یه مختصری جای غلط کردم گویی برا عظی باز گذاشت. ولی دوستان یه جای کارو نخونده بود، هنوز پاش به تهران نرسیده ، حریف ماست خور اینستکس را گرفت:
سایت حکومتی تدبیر و امید – ۷ تیر
برایان هوک نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران، با بیان اینکه هر کشوری که از ایران نفت خام خریداری کند تحت تحریم‌های واشنگتن قرار می‌گیرد، افزود: «آمریکا در تلاش است تا به تنهایی ۵۰ میلیارد دلار عایدی ایران از فروش نفت را قطع کند و تحریم‌ها را تا زمانی که ایران یک کشور عادی شود، تشدید می‌کند». هوک با تهدید مستقیم اتحادیه اروپا به تحریم، گفت: «شرکت‌های اروپایی یک انتخاب دارند، یا با ایالات متحده تجارت می‌کنند یا با ایران».
?موشکاف: خب الان عظماس و کرکریهایی که خوند و این پس گردنی اساسی به نظام. ببینم نایی برا جواب دادن داره یانه؟ عظی اوضاع همونه که خودت گفتی، قبول کنی پدرت دراومده. قبول نکنی هم همین آشه و همین کاسه. بنازم به اونایی که این رو تو کاسه ات گذاشتن. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: