موشکاف ۹ تیر – عاقبت تهدیدات رژیم سر برجام

موشکاف ۹۸۰۴۰۹


?موشکاف: دوستان سلام. شاعرمیگه هر دم از این باغ بری میرسد. الانم از باغ برجام شیخ فری، تازه تر از تازه‌یی رسیده، رژیمی که شصداد روز کری ترک برجام می خوند و حریفو تهدید می کرد ببینید چی کف دستش گذاشتن:



اینترفکس – ۷تیر
خبرگزاری سپاه پاسداران به نقل از خبرگزاری روسی اینترفکس گزارش داد که جلسه کمیسیون مشترک برجام در وین بدون هیچ پیشرفتی پایان یافت.
به گزارش اینترفکس هم‌زمان با نشست وین، مقامهای اروپایی به رژیم ایران هشدار دادند از محدودیت‌های در نظر گرفته شده در برجام عبور نکند
?موشکاف: معلوم میشه میزش هم همچین میز مذاکره نبوده. بیشتر به میز ناظم ترکه به دست و شاگرد می خوره. شاگردی که ضربه را می خوره و میگه آقا غلط کردیم دیگه نمی کنیم. به این گوش بدید:

خبرگزاری رویتر – ۸تیر
رویترز: مقام ایرانی گفت که به خواسته آنها پاسخ داده نشده است و واشینگتن هشدارهای اروپا را برای کاهش تحریمها برای انجام مذاکره را رد کرده است.
نماینده چین در این نشست به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت:‌ رژیم ایران پیامی روشن را منتقل کرد که ما در توافق برجام می‌مانیم.
?موشکاف: آخه عظی، آبت نبود؟ نونت نبود؟ قمپز خروج از برجامت چی بود؟ تو که میدونی خروج از برجام یعنی سرشاخ شدن با جامعه جهانی، اگه جون این کارها رو داشتی که جام زهر هسته‌یی را سر نمی کشیدی. حالا مجبوری هر چی زدن توی سرت، لای ریشت بذاری و صداشو در نیاری.
سایت حکومتی نامه نیوز – ۸تیر
آیا واقعا برجام از مرگ نجات پیدا کرده است؟ آیا اینستکس به معنای برجام بدون آمریکاست و با این کانال می توان گفت که برجام به همان نقطه آغاز خود بازگشته است ؟ واضح است که این کانال مالی صرفا برای موارد فوری و ضروری است و اساسا نمی تواند در برگیرنده تعهدات طرف مقابل در برجام باشد. واقعیت این است که در پاسخ به این سوال فعلا تحلیل های متعددی در داخل ایران وجود دارد.
برخی می گویند نظام از راه اندازی این کانال در شرایط موجود استقبال خواهد کرد و گام دوم خود را بر نخواهد داشت.
برخی دیگر معتقدند نظام به صورت مشروط این اقدام را برای برنداشتن گام دوم قبول خواهد کرد.
?موشکاف: به نظر میرسه عظما هم چوب را خورده هم پیاز را هم صدتومن را داده. بعد اون همه کری خوندن مجبور شده دمشو بذاره رو کولش، الان درد دیگه‌اش اینه که ریزشیهای نظام را چکار کنه. ببعله دوستان به این میگن تلة هسته‌یی. تا هستة نظام را در نیاره ول کن نیست. بنازم به اون که عظما را کشوند تو این تله. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: