موشکاف ۱۲ - ببینید این گماشته عظما چطوری یابو برش داشته

موشکاف ۹۸۰۴۱۲


?موشکاف: دوستان سلام. عرض به حضور مبارک امروز می خواستم برم سراغ یه موضوع دیگه دیدم بازم این مم جواد زمخت، پابرهنه به صحنه اومده و داره در مورد خودزنی نظام برای تخطی از تعهدات برجامی عظما، دود و دم می کنه. گفتم خدمت برسم و یکی دو نکتة موشکافانه را عرض کنم. اول ببینید این گماشتة عظما چطوری یابو برش داشته از زمین و زمان طلبکار شده:
تلویزیون رژیم – ۱۰ تیر
ما بر اساس ماده ۳۶ برجام این حق را از سال گذشته داشتیم که اقدامات خودمان را انجام بدهیم این در واقع ضمانت اجرای برجام است اگر اروپایی ها ادعا میکنند که برجام را برایش ارزش قائل هستند باید برای ضمانت اجراهایی هم که در داخل برجام دیده شده ارزش قائل باشند مرحله بعد هم اعلام شده در مورد سقف سه و ۶۷ اون را هم در مرحله بعد هست که اجرا خواهیم کرد.
?موشکاف: حالا بگذریم از اینکه جامعة جهانی از فرانسه و انگلیس و آمریکا، تو روی نظام در اومدن حتی روسیه هم یه«هش» محترمانه بهش گفته، اما نکتة بندة موشکاف اینه که بابا این غلطا به نظام نیومده. نظامی که مردمش کافیه یه نفس سرنیزه از روی گلوشون بره کنار، تا خدمت عظما و نظامش برسن. ملاحظه کنید خودی های عظما چی بهش میگن
روزنامة حکومتی ایران ـ ۱۱ تیر
حسین واله دیپلمات پیشین: خروج ایران از برجام به قصد تولید سلاح اتمی معنا خواهد شد. نباید به این سبب اجماعی جهانی علیه خودمان ایجاد کنیم. برای بی اثر کردن جنگ روانی، به میدان آوردن همگان در سپهر سیاست لازم است. چون بازی حریف واداشتن ایران به تن دادن به خواست‌های او از طریق جداکردن حکومت از مردم و شوراندن مردم علیه حکومت و مجبور کردن حکومت به تسلیم برای پیشگیری یا پایان شورش است، دقیقاً باید پادزهر این بازی را به کار گرفت. باید داخل را بازآرایی کرد.
?موشکاف: به زبون بی زبونی داره میگه این غلطا به نظام ولایت نیومده. برای این کارا یا باید حاکمیت دست مردم باشه یعنی عظما باید دیگه گورشو گم کنه، یا تو دانی و مردم به پا خاسته و کانونهای شورشی. میل میل جنابعالی، هر کدوم را دوست داری بفرما. با مزه اینه که تو رابطه با اروپایی ها هم که عظما و این مم جواد زمخت مدعی بودند بین اونا و اروپا شکاف انداخته اند ببینید آدامای خودش چی میگن:
سایت حکومتی دیپلماسی ایرانی – ۱۱ تیر
تلاش های قاره سبز برای راه اندازی اینستکس که ساز و کاری محدود و در چارچوب تحریم های ایالات متحده آمریکا قرار دارد بیشتر برای کشاندن نظام به یک بن بست سیاسی و دیپلماتیک است. تمام این تلاش ها برای این است که نظام را در یک وضعیت کیش و مات دیپلماتیک قرار دهند. یعنی اگر نظام اینستکس مدنظر اروپا را بپذیرد در نهایت از رسیدن به اهداف و منافع خود در برجام باز خواهد ماند، اگر هم نظام این سازوکار را نپذیرد و گام دوم خود را عملیاتی کند، بسترهای ابتدایی برای همسو شدن اروپا و آمریکا علیه نظام شکل خواهد گرفت که در نهایت می ‌تواند آن اجماع جهانی مدنظر دونالد ترامپ را شکل دهد.
?موشکاف: به بعله وضعیت کیش و مات دیپلماتیک!! ولی بندة موشکاف اضافه می کنم همراه آوازهای از ترس تاریکی در ته بن بست! عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: