موشکاف ۱۷ تیر - عظما تو تله هسته‌یی و تو تله تحریم گیر افتاده

موشکاف ۹۸۰۴۱۷


?موشکاف: دوستان سلام به شما و صد سلام به اونایی که عظما رو تو تله هسته‌یی و تو تله تحریم، همچی گیر انداختن و دیروز پریروز هم تو برلین رژه قدرت رفتن. ببینید چکار کردین که نظام یه جفتک هسته‌یی می خواد بپرونه قبلش چندتا غلط کردم میگه:
تلویزیون رژیم ۱۶تیر ۹۸
روند کاهش تعهدات ج.ا.ا. دقیقا حرکتی هست در جهت راستای حفظ برجام نه برای از بین بردن برجام ممکن است که این روند نهایتا به خاتمه حضور ما در برجام منتهی بشود اگر که بقیه مشارکت کنندگان در برجام نهایتا نتوانند تعهدات خودشان را عملی کنند ولی حرکت ما بگونه ای هست در مقاطع ۶۰روزه فرصت برای دیپلماسی فرصت برای تعامل و فرصت برای پیدا کردن راه حل کماکان وجود داشته باشد».
?موشکاف: حکایت نظام شده حکایت کسی که مثل سگ کتک می خورد و بعد که ولش می کردن بلند میشد دوباره کری می خوند و می‌گفت دیدین زدمتون؟ نظام از تحریم داره خفه می شه، برای اینکه اروپا از خفگی نجاتش بده، دست به خودزنی هسته‌یی زده بعد اینجوری کری می خونه:


تلویزیون رژیم ۱۶تیر ۹۸
امریکا در این حرکت خودش هم منزوی و تنها هست برآورد ما این هست که شورای حکام تشکیل جلسه که خواهند داد منطق جمهوری اسلامی ایران را خواهند شنید و حتما خواهند پذیرفت...
?موشکاف: دددی دی دی دی، به نظرمیاد تو خواب، گلابی برجامی زیاد خورده، خیالاتی شده. الان که با فکش زده تو مشت استکبار و اونو منزوی کرده، فکر می کنه بعدش هم شورای حکام به نیابت از نظام یک سیلی به استبکبار بزنه. هه هه ها، خب اگه می خوای با این حرفا به لرزونکهای نظام یه نفس روحیه بدی، اقلا جلوی اینا را بگیرید که بند رو آب ندن:

روزنامه حکومتی آرمان – ۱۶تیر
امیر علی ابوالفتح، کارشناس مسائل آمریکا: بر حسب تجربه اگر بحران ادامه یابد و راه حلی برای فروکش آن پیدا نشود، شورای حکام رأی را به نفع آمریکا صادر خواهد کرد و نظام را به عنوان ناقض برجام خواهد شناخت.
?موشکاف: بندة موشکاف فکر می کنم نظام هم اینو میدونه و شک نداره که تو پوزش می زنند. اگه بپرسید پس چرا لگدمی پرونه، باید بگم حال آن جانور وحشی را پیدا کرده که برای پیدا کردن راه در رو، خودش را به میله های قفس می کوبه. این جانور ما، اما توی دو تا قفس افتاده، قفس اتمی و قفس تحریم، از ترس حال خودشو نمی فهمه، آنقدر که آدمای خودش دلواپس شدن بهش میگن بپا، لب پرتگاهی ها:
سایت حکومتی دیپلوماسی ایرانی – 16 تیر
جاوید قربان اوغلی، مقام سابق وزارت خارجه: باید تصوری روشن از نتیجه این اقدام و علی الخصوص پیامدهای آن داشته باشیم. عدم برخورداری از یک محاسبه دقیق در دنیای سیاست ممکن است عواقب سهمگینی داشته باشد. به نظرم این کار، فشار جامعه جهانی به نظام را افزایش خواهد داد. ممکن است آژانس تحت فشار آمریکا بیانیه‌ای را صادر کند که همه چهارده بیانیه قبلی درباره پایبندی نظام به برجام را تحت الشعاع قرار دهد.
?موشکاف: داره به نظام میگه «گاو نه من شیر شدی».
عظما آخر خطه، به نظرم زیاد خودتو خسته نکن، لگد بپرانی و نپرونی به قول خودت آش همین آش و کاسه همین کاسه است چون دوران دوران سرنگونیه. بببعله . عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: