موشکاف ۱۸تیر- شیخ فری و عظما گام اقتدارشون طبل تو خالی از آب در آمده

موشکاف ۹۸۰۴۱۸


?موشکاف: دوستان سلام. نمیدونم داستان اون جاهل هایی که قدیما می خواستن فیگور قدرت بگیرند را شنیده اید؟ میگن تو آستینشون پنیه و پارچه کهنه می کردند تا بازوهاشون را قوی نشون بدن سه چهار دست هم لباس زمخت می پوشیدن تا سینه هاشون ستبر نشون داده بشه. سبیل هاشون را هم با دنبه چرب می کردند. تا هرکی ندونه خیال کنه طرف خیلی مرفهه. داستان گام دوم شیخ فری و غنی سازیش هم یه همچین چیزی از آب دراومد.
روزنامه حکومتی جوان وابسته به سپاه- ۱۷ تیر
فواد ایزدی« «بهتر بود که امروز اعلام می‌شد غنی‌سازی ۲۰ درصدی در دستور کار قرار گرفته. در واقع ما به اروپایی که قرار نیست از این مهلت استفاده کند، زمان ۶۰ روزه داده‌ایم و متاسفانه نتیجه مثبتی برایمان ندارد، زیرا که زمان به نفع ما نیست بلکه به نفع آمریکایی‌هاست که می‌خواهند سیاست‌های تحریمی‌شان نتیجه بدهد و برای آن به گذر زمان احتیاج دارند».
?موشکاف: ببین اوضاع شیخ فری و عظما چقدر پتاله، که از 16تیرتا حالا، این داستان را به اسم «گام اقتدار» تو بوق کردند. حالا گام اقتدارشون طبل تو خالی از آب در آمده. ملاحظه کنید:


« نام معطلی و تاخیر فاز در واکنش را نمی‌توان، «صبر راهبردی» گذاشت. چرا باید نظام صبر و تعلل پیشه کند، در حالی که اروپا نمی‌خواهد پای برجام بماند؟!...دفتر ماکرون، پس از گفت‌و‌گوی تلفنی او با روحانی ادعا کرد «دو طرف درباره ایجاد شرایط از سرگیری مذاکرات هسته‌ای تا (۲۴ تیر) توافق کرده‌‌اند». چه مذاکره‌ای؟ قطعا از سرگیری مذاکرات در حالی که جنازه توافق برآمده از دو سال مذاکره، زیر پای اروپا و آمریکاست، به تعبیر روحانی دیوانگی است. یک گفت‌و‌گوی تلفنی واجد کدام اهمیت است که عراقچی می‌گوید «تماس روحانی و ماکرون سازنده بود. خطای راهبردی دولت که غرب را تا همین اواخر دچار سوءمحاسبه کرد، این بود که پای حداقل‌ها و خطوط قرمز خود نایستاد و جز حفظ برجام به هر قیمت، به خط قرمز دیگری اهمیت نداد».
?موشکاف: تازه برای همین یه ذره سبیل چرب کردن نظام با دنبة جنازه برجام ببین چقدر عظما و شیخ فری تو سری خوردن:


تلویزیون رژیم – ۱۶ تیر
«اتحادیة اروپا و روسیه به تصمیمات جدید کشورمان دربارة کاهش تعهدات برجامی واکنش نشان دادند. رئیس جمهور فرانسه بدون اشاره به خروج آمریکا از برجام، ادعا کرد تصمیم ایران برای افزایش سطح غنی‌سازی اقدامی در جهت نقض توافق است. وزارت خارجة آلمان از تصمیم ایران برای افزایش سطح غنی‌سازی انتقاد کرد. موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم بدون اشاره به خودداری اروپاییها از اجرای تعهدات برجامی، با ابراز ناخرسندی از کاهش تعهدات برجامی ایران، از تهران خواست از کاهش تعهدات برجامی عقب‌نشینی کند».
?موشکاف: خب دوستان، از عظمای بیچاره‌یی که در آن واحد تو دو تا تله هسته‌یی و تحریم گیر کرده، نتیجة فیگور گرفتن بهتر از این در نمیاد. خودش می دونه این خودزنی ها دوره‌ش گذشته، عظی! بهت گفتم که زور زیاد نزن، گفتم که خودت و نظامت با هم افتادین تو شیب تند. عنقریبه که ببه بعله. فینیش! حالا هرچی می خوای سبیلتو با دنبة خروج از برجام چرب کن. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: