موشکاف ۱۹ تیر - هرکی میرسه یکی تو سرعظما می زنه

موشکاف ۹۸۰۴۱۹


?موشکاف: دوستان سلام. داستان نظام تو بازی خروج از برجام، شده داستان اون جاهل‌گردن‌کلفت ناشی، که وقتی دید حریفا از خودش گردن‌کلفت‌ترند، به جای حمله به اونا، به خودش تیغ کشید تا اونا جا بزنند و راهش را باز کنند، اما عظی که از روز اول بهش گفتم این غلطا به تو نیومده، حرف گوش نکرد و این شد که الان شده، هرکی میرسه یکی تو سرش می زنه. ملاحظه کنید اونا که فکر می کرد باهاش دوستند چی میگن:
سایت حکومتی راهبرد معاصر – ۱۸تیر
وزارت خارجه روسیه تأکید کرد خودداری تدریجی ایران از تعهدات داوطلبانه در چارچوب برجام نباید باعث تحریک شود، ما از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انتظار داریم که اطلاعات دقیق و رسمی درباره افزایش سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران ارائه دهد. ما بر این عقیده هستیم که منبع اصلی دستیابی به اطلاعات قابل اطمینان تنها آژانس است».
?موشکاف: داره میگه عظما، شکر اندازة کوپنت بخور، حرفت هم یک شاهی برامون اعتبار نداره، منتظریم تا آژانس بگه چه شکری داری می خوری». خب این از مثلا متحد استراتژیکت. عظی انتظار داری بقیه برات نوشابه باز کنند؟


سایت حکومتی انتخاب – ۱۸تیر
یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با انتشار گزارشی غنی سازی فراتر از ٣.۶٧ درصدی را در ایران تایید کرد و اعلام کرد که برابر اعلام اپراتور کارخانه غنی سازی سوخت، این غنا ۴.۵ درصد می باشد. کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم نزد سازمان های بین المللی در وین، اعلام کرد که براساس این گزارش، آ ژانس اذعان داشته که اطلاعات طراحی جدید این کارخانه را نیز روز گذشته از نظام دریافت کرده است».
?موشکاف: به این حرفا میگن غلط کردم گویی از ترس سیلی. ولی ظاهرا این ملق بازیها برای در رفتن از تلة هسته‌یی و تلة تحریم ها فایده نکرده و براش در تدارک آشی هستند با یه وجب روغن روش. ببعله.
سایت نیوزویک – ۱۸تیر
ژنرال چهار ستاره سابق، جک کین: سران حکومت ایران در صورتی که تسلیحات هسته ای را پیگیری کنند این ریسک را میکنند که ”به رژیمشان پایان دهند“ حرکت در لبه پرتگاه توسط تهران برای این طراحی شده است که به زور امتیازاتی از امضا کنندگان اروپایی برجام شامل انگلیس، فرانسه و آلمان- که هنوز به توافقنامه متعهد هستند، بگیرد. دیپلماتهای آمریکا با همتایان اروپایی خود کار خواهند کرد تا با فشار (رژیم) ایران مقابله کنند؛ این بسیار مهم است که اروپاییها ”در اینجا به باجگیری هسته ای (رژیم) ایران تن ندهند.“
”علائم اولیه حاکی از این است که اروپاییها به نظر می آید درست همین کار را میکنند – یعنی مقابله میکنند».
?موشکاف: بببعله، عظما داره میگه دستت رو خونده اند، کارتهات همه سوخته، حنای این خود زنی ها هم رنگ نداره. حالا هرچی می خواهی خود زنی کن. هیچ تاثیری تو پردة آخر نمایش نظامت نداره. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: