موشکاف ۲۴ تیر- درود به همة اشرفیا و اشرف نشانها که عظما رو زهره ترک کردن

موشکاف ۹۸۰۴۲۴


?موشکاف: دوستان سلام به شما و هزاران درود به همة اشرفیا و اشرف نشانها که از وسط خیابانهای شهرهای ایران تا دور و بر عالم، و علی الخصوص در پایتخت مقاومت مردم یعنی اشرف۳، رژیم را قبض روح کردند و عاقبتش را جلو چشمش آوردند. همچی که به قول شیخ اجل سعدی دامنش از دست برفت، و تو رسانه ها وسایتهاش یه چیزایی را انعکاس داد که اگه عظما ببینه، زهره ترک می‌شه.
سایت حکومتی جام نیوز – ۲۲ تیر
«رودی جولیانی» سیاستمدار تندرو امریکایی، امسال هم یکی از سخنرانان حاضر در گردهمایی سازمان مجاهدین خلق بود. وی که جزو سخنرانان ثابت همایش‌های این گروه به‌شمار می‌رود، در نطق خود اظهار داشت: حکومت اسلامی در ایران باید ساقط شود. شورای ملی مقاومت به رهبری مریم رجوی بهترین آلترناتیو (جایگزین) برای جمهوری اسلامی است! جولیانی افزود: آن‌ها در امریکا بسیار مورد احترام هستند و به‌ویژه در کنگره از حمایت فراوانی برخوردارند.
?موشکاف: بببعله، بالاخره بعد از ۵روز زمینو گاز زدن و لگدپرانی به زمین و زمان، دیوار سانسور عظما لای شکافش را باز کرد و دو خط بروز داد که درد بی درمونش چیه! تازه بازهم جرئت نکرد اسم اشرف ۳رو بیاره. زبون بسته حقم داره. می‌دونه که اسم اشرف3 که بیاد لرزونکهای نظام تو داخل و خارج مثل برگ خزون می ریزن. آخه جیغشون از ضربه‌های قبلی که خوردن هنوز به هواس:
رسالت وابسته به باند فاشیستی موتلفه – ۲۳تیر
در مرداد ماه ۱۳۸۱، همزمان با تشدید حضور نظامی دولت آمریکا در منطقه ، کاخ سفید در راستای پیشبرد سیاست مهار ایران و با همکاری سازمان (مجاهدین)اقدام به انتشار گزارشاتی ساختگی در مورد ماهیت برنامه هسته ای کشورمان کرد که بر مبنای آن کشورمان متهم به تلاش در راستای ساخت سلاح اتمی شد!
این ادعای بی اساس موجب شد تا در سال ۱۳۸۲ مذاکرات اتمی کشورمان با غرب آغاز شود و برای نخستین بار سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و انگلیس در کاخ سعد آباد در مقابل برنامه صلح آمیز اتمی کشورمان صف آرایی کنند و در پی تحمیل اراده خودبر هیئت مذاکره کننده، کشورمان به سمت تعلیق فعالیت های هسته ای هدایت شود.
?موشکاف: بوه بوه، داره میگه اتمی شدنو کوفت نظام کردند و دمب اتمی عظما را هم گذاشتند لای تله، که تا همین امروز چند فقره جام زهر سرکشیده که خودشو از این تله نجات بده، اما این تقلاها باعث شده که اوضاع بدتر بشه و بیفته تو تلة تحریم. بنابراین رفقا حق بدین تا اسم مجاهدین به میون میاد این آخوندها دچار جنون گاوی بشن و لجن‌هایی رو که سر دلشون مونده بالا بیارن. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: