سرو صدای یک...


سر و صدای یک "آشپز"!





می گویند گاهی آش آنقدر شور می شود که آشپزی که خودش آش را پخته هم به سر و صدا در می آید. خامنه ای که مسئول اول همه مشکلات و خسارات ناشی از سیل و هر بلای دیگر به اصطلاح "آسمانی" و به واقع "آخوندی" است که در همه این سالها بر سر مردم ایران آوار شده، در تویتی در رابطه با سیل اخیر نوشته است:





" این حادثه باید یک درس عبرت باشد تا در طرح های مختلف آینده از جمله سد سازیها، راه سازیها، راه آهن، و عمران شهری، همه جوانب مختلف دیده و آینده نگری لازم و جامع انجام شود."





می خواهد بگوید که اینهمه خسارات جانی و مالی فقط به این خاطر است که "همه جوانب مختلف" دیده نشده است. به نظر میرسد که "عاقا" دارد در زمینه دجالگری به خمینی دجال میرسد.





- چه کسی مشتی بیسواد حزب اللهی را بطور سهمیه ای به دانشگاه فرستاده تا با ضرب و زور "دکتر!" و "مهندس!" بشوند و وکیل و وزیر و فرمانده سپاه بشوند و مدیریت و کنترل این پروژه ها و طرح ها را بر عهده بگیرند؟





- آن پولهایی که بطور نجومی اختلاس شده از بودجه کدام طرح ها و پروژه ها بوده و با باقیمانده بودجه آن طرحها چگونه میشود طرحهای "مهندسی" قابل اعتبار و قابل اعتماد انجام داد؟ اختلاس کنندگان کی وکجا هستند؟





- چه کسی به امام جمعه ها و ایادی سپاه و بسیج اجازه بریدن درختهای جنگلی را داده تا جنگلها به زمینهای بدون درخت و بعضا شهرک و ویلا تبدیل شوند و حفاظت طبیعی شهرها و مناطق مسکونی در مقابل سیل از بین برود؟ درآمد حاصل از فروش چوب های جنگلی و زمینهای مربوطه به جیب کدام نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه و وزیر رفته است؟





- چه کسی به مدیران و مسئولین حزب اللهی اجازه داده تا مسیر عبور سیل را در بیابان و نزدیک شهرها و همچنین زمینهای حریم رودخانه ها را به عنوان زمین قابل سکونت به مردم بفروشند و آنجا خانه سازی بشود؟





- چه کسی و چرا به فعالین محیط زیست که یکی از کارهایشان تحقیق در باره همین نوع ضربه زدن و نابودی طبیعت است، انگ جاسوسی زده و زندانی و اعدامشان می کند؟





این نکته ها و ده ها نکته دیگر که حاصل چهل سال حکومت این نابخردان جنایتکار بر میهن ماست در واقع بیانگر فسادی است که مثل سرطان کشور را فرا گرفته است.  مسئول این فساد و این سرطان کشنده در درجه اول خمینی و خامنه ای یعنی ولی فقیه مطلق و در درجات بعدی مدیرانی هستند که آنها به اسم "مکتبی" و "متعهد به نظام" بر سر کارها گمارده اند.





این بدن سرطانی که دیگر سیستم ایمنی اش از کار افتاده، درست مانند کسانی که دچار مرض "اچ آی وی" و "ایدز" هستند با کوچکترین میکرب و هجوم عوامل خارجی دچار بحران مرگ می شود. جان و مال مردم هرلحظه در معرض خطر است. خامنه ای اگر نمیداند؛ از حماقت و توهمش است. کیش شخصیت بدجوری به مشاعرش صدمه زده. اما باید بداند که دیگر آینده ای برای استفاده از آن "درس عبرت"! برای رژیمش متصور نیست. کانونهای شورشی در حال آماده شدن برای براندازی نظام پلید آخوندی هستند. دیر  است و دور نیست.


لطفا به اشتراک بگذارید: