موشکاف ۲۶تیر- خب دروغ که حناق نمیاره، خرجی هم نداره، برای نظام سود هم داره

موشکاف ۹۸۰۴۲۶


?موشکاف: دوستان سلام. اوضاع و احوال نظام این روزا شده مثل اون جاهلی که یک فصل کتک سیر خورده و لت و پار شده بود و می گفت ما زدیم، شما هم بگید زد. یه نگاهی به صفحات روزنامه‌ها و خبرگزاری های حکومتی بندازین از دم مدعی هستند که اروپا و آمریکا در بدر دنبال جوش دادن معامله و مذاکره برای رژیم هستند، و این نظامه که اونها را منزوی کرده، اونهاهم حرفی برای گفتن جلوی نظام ندارن. بببعله. ملاحظه کنید:
تلویزیون رژیم – ۲۴تیر
نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز در مقر این اتحادیه در بروکسل برگزار شد، موضوع اصلی تلاش برای احیاء توافق هسته‌یی با ایران بود. موگرینی مسول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که روزهای اخر مسولیت خود را سپری می کند گفت به دنبال تمهیداتی برای حفظ برجام هستیم.. اکثر وزرای خارجه یعنی تروئیکای اروپا آلمان،فرانسه و انگلیس پیش از نشست در مقابل لنز دوربین خبرنگاران حاضر شدند اما حرف جدیدی نداشتند.
?موشکاف: خب دروغ که حناق نمیاره، خرجی هم نداره، برای نظام سود هم داره، سودش اینه که با دروغ صورت عظما را سرخ نشون میده و لرزونک های نظام را یه نفس دیگه حفظ می کنه. حرف جدیدی که نظام دنبالشه چیه؟حرفهای شیرین مماشات جویانه، بازگشت به دوران خوش دست در دست هم قدم زدن تو خیابونای ژنو و باز شدن نیش مم جواد تا بناگوش. بعله عظما دنبال این حرفها بود، ولی ببینید چی نصیبش شد:
روزنامه حکومتی جهان صنعت – ۲۴تیر
سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا قبل از برگزاری نشست بروکسل: باید فشار بر (رژیم) ایران افزایش یابد، ما فکر می‌کنیم اکنون زمان مناسب اقدام اروپایی‌ها علیه این (رژیم) فرارسیده و آنان هم مانند آمریکا باید رفتارهای (رژیم) ایران در منطقه و جهان را محکوم کنند... ژان ایو لودریان، گفت: تهران باید از تصمیمش مبنی بر عدم پایبندی به بخش‌هایی از توافق [هسته‌ای] صرف‌نظر کند. مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: می‌خواهیم (رژیم) ایران با تعهد کامل خود به برجام بازگردد... جوسپ بورل وزیر خارجه اسپانیا هم گفت: (رژیم) ایران باید به طور کامل به تعهدات برجامی خود پایبند باشد. الکساندر شالنبرگ وزیر خارجه اتریش گفت: راهکار کاهش در برابر کاهش از سوی (رژیم) ایران مورد قبول جهان نیست. جهان به چنین راهکاری نیاز ندارد».
?موشکاف: ملاحظه می کنید اروپاییها هم در اثر لگدپرانی‌های تروریستی، دیگه به ته خط مماشات رسیدن و مجبور شدن فرمون را به سمت خلاف نظام بپیچوندند
روزنامة حکومتی همدلی – ۲۴ تیر
از بیانیه ۳کشور اروپا: ما به شدت نگران تصمیم ایران برای انباشت و غنی‌سازی اورانیوم بیش از حد مجاز هستیم. به علاوه، سه کشور ما عمیقاً نگران حملاتی است که شاهد آن در خلیج فارس و فراتر از آن و تشدید اوضاع امنیتی در منطقه هستیم...
در حالی که ما همچنان از برنامه جامع اقدام مشترک حمایت می‌کنیم، ادامه آن مشروط بر پایبندی کامل ایران بوده و قاطعانه از ایران می‌خواهیم تا از تصمیمات اخیر خود در این زمینه بازگردد.
?موشکاف: برق جام های زهر تو این حرفا را عظما خوب می گیره. ولی بیچاره نه راه پس داره نه راه پیش. نخوره، یه دردی، بخوره هم یه درد دیگه. این دو درد هم دو روی سکه مرگ و خودکشی از ترس مرگه.
آی بنازم به اونایی که نظام را کیش دادن سر این دوراهی که الان عظما مات شده چه بکنه. خب عظی زیاد زور نزن، بخوری یا نخوری فرقی نمی کنه، هردوش جزء سطر آخر سرنوشتته. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: