موشکاف ۲۹تیر- سلام به شما که امروز دوباره توی سوئد چهارستون نظام را به لرزه درآوردید

موشکاف ۹۸۰۴۲۹


?موشکاف :دوستان سلام به شما و صد سلام به اونایی که امروز دوباره توی سوئد چهارستون نظام را به لرزه درآوردند و رعشة سوت آخر برای نظام را تا کنج اندرونی عظما هم بردند. ببینید چکار کردید که نظام برای لاپوشانی خبرهای شما این خبرها براش نقل و نبات و نوازش شده:
تلویزیون رژیم – ۲۸تیر
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر هدفش از خصومت‌های تحریمی را ضعیف کردن ایران در دفاع از خود عنوان کرد و گفت ایرانی ها نباید موشک بالستیک داشته باشند. ترامپ افزود به دنبال توافقی با ایران است که تا یک صد سال ایران حق غنی سازی اورانیوم نداشته باشد و آمریکا هم بتواند از هر جاییی از ایران بازرسی کند.
?موشکاف: ببعله. این خبرها پیش خبرهای شما دوستان، برای نظام لالاییه. چون میدونه نقد شمایید. که یک لحظه را هم حروم نمی کنید. ولی این جور ضربه های خارجی را وقتی هم می خوره، خیلی راحت تکذیب می کنه. مصلحت نظام از اوجب واجباته، برای حفظش هر مدل خالی بندی هم حلاله. ملاحظه کنید:
تلویزیون رژیم – ۲۸تیر
سخنگوی ستاد نیروهای مسلح سرنگونی پهپاد ایرانی تکذیب کرد. سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی اعلام کرد برخلاف ادعای واهی و برخاسته از توهم رئیس‌جمهور رژیم آمریکا تمامی پهپادهای متعلق به جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج‌فارس و تنگه هرمز از جمله پهپاد مورد نظر رئیس‌جمهور آمریکا پس از انجام مأموریت شناسایی و کنترل برنامه‌ریزی شده به سلامت به پایگاه‌های خود بازگشتند و هیچگونه گزارشی دال بر مقابله عملیاتی ناو یو.اس.اس باکسر آمریکایی گزارش نشده است.
ظریف: هنوز ما هیچ اطلاعی نداریم که پهپادی از دست داده باشیم
عراقچی معاون وزیر خارجه هم امروز در پاسخ به ادعای ترامپ تاکید کرد ما هیچ پهپادی را نه در تنگه هرمز نه در هیچ جای دیگر از دست نداده ایم. نگرانیم که نیروهای آمریکا پهپاد آمریکایی را به اشتباه ساقط کرده باشند.
?موشکاف: بببعله انصافا این نظام تو دروغگویی غنی شده صددرصدیه.کم وکسری نداره. ولی یک جا اختیار فیگور اقتدار از دستش در میره و ضامن دهنش هرز میشه، اونم وقتیه که پای شما اشرفی‌ها و اشرف نشانها به میون میاد. همچین جن جنون میشه که ناخواسته آدرس آلترناتیوش را به همه میده و همه می‌فهمن که اون کسی که رژیم خیلی ازش می‌ترسه کیه؟
سایت حکومتی رادیو گفتگو – ۲۷ تیر
تصاویر کمپ مجاهدین در آلبانی و فعالیت این گروه در دو جبهه سخت و نرم علیه (نظام)
پاسدار مقدم فر: باید از نظر فناوری، در فضای مجازی برای این گروه مانع ایجاد کنیم و در این راستا وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات باید کار کنند تا آنها نتوانند به راحتی در فضای مجازی حضور داشته باشند و هر چه می خواهند را مطرح کنند.
?موشکاف: بببعله درد بی درمان عظما و نظام همینه حضور شما در دو جبهه سخت و نرم. اینجوریه که عظما احساس می کنه نظامش داره قیچی می‌شه. و اینم دردیه که درمان نداره. عزت زیاد!

لطفا به اشتراک بگذارید: