موشکاف۳۱ تیر- دیگه حالی به عظما می مونه؟ نه والله. احوالی به عظما می مونه؟ نه والله

موشکاف ۹۸۰۴۳۱


?موشکاف: دوستان سلام به شما و صدها سلام به همة اشرف نشانها که این روزها نظام را کردن عین شکفته نمکی، همون پاپ کورن شما، بعله، که هی ازش صدای ترق ترق ترکیدن بلنده. نظامی که طناب تحریمها داره خفه‌اش می کنه، تو خلیج فارس به خاطر کشتی دزدی ماست خورش ر, گرفته‌ان، همه کارشو ول کرده و فقط زوزه می کشه. معلومه چنان ضربه های اساسی تو ملاجش خورده که زیاد حالیش نیست چی میگه.
روزنامه حکومتی جوان – ۳۰ تیر
پرورش میلیشیا برای تمام فصول: اخیراً تصاویر مربوط به حضور (مجاهدین) در پشت میز‌های تجهیز شده به لوازم فعالیت در فضای مجازی که از کمپ آنان در کشور آلبانی تهیه گردیده، تشکیلاتی و سازمان یافته بودن آن هم به اثبات رسید.
?موشکاف: به این میگن اعترافات سوسک امشی خورده. ببعله. بعد این همه سال سوز و گداز از برباد رفتن اتمی شدن نظام و انواع زوزه‌های سیاه و بنفش، تازه با چارتا پس گردنی سایبری که خورده، یاد «تشکیلات و سازمان یافته بودن» افتاده. البته بی دلیل هم نیست. نمی خواد درد اصلی نظام را بگه. اون دردی که عنایت بفرمایین این یکی فقط بهش نوک زده:
سایت حکومتی جام نیوز- ۲۹ تیر
سایت حکومتی جام نیوز: مریم رجوی خواستار برخورد قاطع با ایران در خلیج فارس شد.
وی در بخشی از این توئیت نوشت: «...نباید اجازه داد آن‌ها جری‌تر بشوند. قدرت و قاطعیت زبانی است که آن‌ها خوب می‌فهمند...». حتی دولت‌های غربی نیز احتیاط می‌کنند و چنین بی‌پروا و خصمانه درباره (نظام) لفاظی نمی‌کنند.
?موشکاف: ببعله. از کوه یخ دردهای بی درمان نظام فقط به نوک قله‌اش اشاره کرد. مخصوصا از اشرف۳و کهکشان‌‌های امسال که تا حالا شده ده کهکشان اسمی نمیاره. آخه هر پاسدار بسیجی اگه فیلم اون سیل جمعیت تو چهارکشور دنیا را ببینه. در جا الفاتحه!. البته بندة ?موشکاف به عظما حق میدم. اگه دهن باز کنه، چقدر پاسدار و بسیجی ریزشی رو دستش می‌مونه. ببینید این گًنده بٌک سپاه چطور داره از ترس می لرزه. وای به اون خرده ریزها

خبرگزاری سپاه پاسداران -۲۹ تیر
سرلشکر جعفری: یک عده می‌خواهند (مجاهدین)را تطهیر کنند و می‌گویند این‌ها می‌خواستند با رژیم بجنگند و با مردم کاری نداشتند. از مرز اسلام‌آباد وارد شدند و آنجا را گرفتند.
?موشکاف: خب دوستان شما روحیة پاسدارا را ضربدر کهکشان مجاهدین بکنید، بعد به اضافه آن یک عده‌یی که در داخل دارند مجاهدین را تطهیر می کنند بکنید، بعد اضافه فشار تحریمها بر گلوی نظام رو هم حساب بکنید، ببینید دیگه حالی به عظما می مونه؟ نه والله. احوالی به عظما می مونه؟ نه والله. برا همینه که تمام کاروزندگیش را ول کرده و از دست شما جیغ بنفش می کشه. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: