موشکاف ۲مرداد- عظما اگه فکر می کنی اینطوری لرزونکات حفظ می شن، بازم خالی ببند!

موشکاف ۹۸۰۵۰۲


?موشکاف: دوستان سلام و صدسلام به همة شما و اشرف نشانها که ضربات چپ و راستشون زیر فک نظام، باعث شده بوقهای تبلیغاتی عظما اساسی قاطی کنند و این بار هم مثل دزد ناشی به کاهدون جعل خبر بزنند. ملاحظه کنید چطور خبر را شکلات پیچ جعل می کنه و به خورد بسیجی‌های سیلی خورده میده تا نشئة قدرت نظام بشن.



«بعد از انتشار تصاویر پهپادی که ترامپ ادعا کرده بود آمریکا آنرا سرنگون کرده وی در پاسخ به خبرنگاران در باره سرنوشت این پهپاد خبرنگاران را به جان بولتون مشاور امنیت ملی اش ارجاع داد. دیشب و در واکنش به دروغ پراکنی رییس جمهور آمریکا که گفته بود آمریکا یک پهپاد ایرانی را در تنگه هرمز ساقط کرده اند سپاه پاسداران تصاویر پرواز موفق این پهپاد ایرانی را بر فراز ناو آمریکایی منتشر کرد. پس از انتشار این تصاویر بود که امروز ترامپ به جان بولتون مشاور امنیت ملی اش گفت من اینجا پشت میز نشسته بودم بولتون گفت پهپاد را هدف قرار دادیم.
?موشکاف: ببعله. می‌خواد این جوری برسونه که خبر سقوط پهپاد رژیم صحت نداشته و ترامپ از جواب طفره رفته و انداخته گردن بولتون، اونم هیچی نگفته! قصد اینه که این جوری آب اقتدار از لب و لوچه لرزونک ها و ریزشی های نظام راه بیفته تا زبون بسته‌ها یه خرده نفس بگیرند. ببعله، مهم همین یه نفسه که نیروهای نظام روحیه بگیرن. بقیه اش بی خیال. حالا یک ساعت دیگه دروغ نظام رو می‌شه و بسیجی ها دوباره می‌افتن به پت پت، اون موقع یه فکری واسه همون موقع می کنند. حالا جریان درست خبر چی بود: گوش کنید:



?موشکاف: حکایت نظام شده داستان اون مگسی که روی یه چیز آلوده نشست رفیقش گفت مریض میشی، گفت، فعلا رفع گشنگی بکنم، اگه مریض شدم یه فکری می کنم. بله دوستان، از بندة موشکاف بپرسید می گم نظامی که مشکلش بود و نبوده، به فکر بی آبرویی برای جعل خبر نیس. بی خیال آبرو. اونم عظما که این چیزا بهش نمی چسبه. باید به فکر حفظ روحیه نیروهاش باشه که از نون شب واجب تره. باشه عظما اگه فکر می کنی اینطوری لرزونکات حفظ می شن، بازم خالی ببند! دروغ که خناق نمی‌آره! عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: