موشکاف ۴مرداد- نظام ولایت فقیه نه راه پس داره نه راه پیش

موشکاف ۹۸۰۵۰۴
?موشکاف: دوستان سلام به شما و به اون کسایی که نظام را تو دو تا تلة اتمی و تحریم گیر انداختن، همچی که نه راه پس داره نه راه پیش، نه جرئت مقابله داره نه توان مذاکره، برای همین هم به زمین و زمان لگد می پرونه. ولی از اون طرف هوک چپ و راسته که تو فک نظام فرود میاد:
تلویزیون رژیم -۲مرداد
مجری:‌ وقتی اروپا و آمریکا دوباره تقسیم کار می‌کنند
از زمانی که ایران به‌علت عمل نکردن اروپا به وعده‌هایش مسیر کاهش تعهدات برجامی را در پیش گرفته اروپایی‌ها هم بازی جدیدی را کلید زدند
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان اخیراً در نشست امنیتی مونیخ گفته تفاوت اروپا و آمریکا در مقابل ایران فقط در روش است.
سؤال اینجاست که اروپایی‌ها این روزها چه سناریوهایی دنبال می‌کنند؟
گزارشگر: حالا همین اروپایی‌ها که در هدف با آمریکا اختلاف‌نظری ندارند می‌خواهند در یک سناریوی چند وجهی ایران را از ادامه مسیر کاهش تعهدات هسته‌یی یا همان مسیر راهبرد مقاومت منصرف و امتیازهای حداقلی نسیه را در مقابل درخواستهای حداکثری نقد قرار دهند سناریویی که در آن نه خبری از یازده تعهد اروپا دیده می‌شود و نه برداشته شدن کامل تحریم‌ها.
?موشکاف: ببعله میگه دست و پای نظام را گرفتن تا دو سه تا جام زهر موشکی و منطقه‌یی و حقوق بشری تو حلقومش بریزن. این هوک راست بود. یه هوک چپ هم داره میاد، ببینید خبرگزاری پاسدارا همچین که به خیال خودش نه سیخ بسوزه نه کباب، چی می‌گه:
خبرگزاری سپاه پاسداران – ۲ مرداد
سخنگو و مدیر بخش اروپای وزارت خارجه فرانسه در زمینه درخواست روز دوشنبه لندن برای توسعه ماموریت حفاظت دریایی در خلیج فارس همراه با دیگر کشورهای اروپایی اظهار داشت: «وضعیت در خلیج فارس بسیار نگران کننده است.
این دیپلمات فرانسوی در خاتمه افزود: «ما در حال بحث در مورد یک ابتکار اروپایی با شرکای انگلیسی و آلمانی و همچنین چند شریک دیگر برای افزایش اطلاعات خود در مورد وضعیت دریانوردی از طریق روش‌های نظارتی مناسب هستیم...
خبرگزاری سپاه پاسداران سپس به نقل از خبرگزاری «رویترز» افزود: پس از طرح ایده انگلیس در زمینه تشکیل ائتلاف دریایی با مشارکت کشورهای اروپا، اینک فرانسه، ایتالیا و دانمارک از این طرح حمایت کرده‌اند.
موشکاف: بببعله، این وسط عظما که دید زمین داره سفت میشه، لگد پرانی و کشتی دزدی چیزی عایدش نکرده الا یه اجماع جهانی علیه نظام، شیخ فری را انداخت جلو تا چند تا افة مذاکره جویی بیاد و مماشاتچی ها را قلقلک بدهد، شیخ فری هم نامة فدایت شوم زیر بغل اوراقچی زد و فرستادش فرانسه، بلکه بتونه برای نظام زمان بخره. اما اوضاع بدتر شد و گاو ها شروع کردند بهم شاخ زدن و کیهان خف روحانی را گرفت که مگه تو همونی نیستی که گفتی آدم باید دیوونه باشه که بخواد با آمریکا مذاکره کنه و بعدش اضافه کرد:

کیهان – ۳مرداد
روحانی گفت : «دولت، هرگز فرصت مذاکره را از دست نداده و نخواهد داد. برای مذاکره عادلانه، قانونی و عزتمندانه همواره آماده ایم؛ اما به اسم مذاکره کنار میز تسلیم نمی‌نشینیم».
البته جمله پایانی تعارف است، چرا که مذاکرات پیشنهادی (و بعضا در حال اجرا)، چه از سوی دولت آمریکا و چه طرف‌های اروپایی، ذاتا زورگویانه و تسلیم طلبانه است.
از سوی دیگر رئیس‌جمهور توضیح نمی‌دهد که آماده مذاکره با کدام دولت است؛ دولت آمریکا؟ راهزنان دریایی انگلیس؟ یا فرانسه و آلمانِ ناقض برجام؟ همچنین مذاکره درباره کدام موضوع؟ برجامِ زیر پا؟ یا برجام‌های دو و سه؟
?موشکاف: بببعله، از قراری که این میگه دیگه خبری از مماشات نیست، هرچی هست ائتلاف های مختلفه علیه نظام، بحث برجام های دو و سه در میونه! خب عظما اختیار با خودته. بخوری یا نخوری. ولی از بنده موشکاف بشنو که چندان فرقی نداره بخوری یا نخوری سرنگونی پاته. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: