موشکاف ۶مرداد-عظما پشت سر هم از اشرف نشانها تو ملاجش ضربه میخوره

موشکاف ۹۸۰۵۰۶


?موشکاف: دوستان سلام و دستمریزاد به اشرف نشانهایی که دیروز شوت آخر کهکشانهای امسال را کاشتند تو دروازة نظام. بیچاره عظما از شوت اول تو بروکسل هنوز حالش جا نیومده که پشت سرهم از واشینگتن و برلین و استکهلم و واویلاتر از همه از اشرف ۳ اونم نه چار پنج ساعت بلکه ۵روز دروازة نظام را بستند به شوتهای سنگین. آثارش هم تو رژیم حالا حالا داره بیرون میزنه. از جمله مسابقه کیسه پر کردن برای زدن به چاک. ببعله:
تلویزیون رژیم – اول مرداد
همین دیروز گذشته ما در خدمت معاون اول رئیس‌جمهور و بزرگان اقتصادی کشور جلسه ستاد بود چهار بعد ازظهر شروع شد یکی از بانکها آمد اسم فردی برده شد گفتند این ۳۰هزار میلیارد تومان بدهکار است
‌چقدر؟؟؟؟؟؟ سی هزار میلیارد
‌ این ۳۰هزار میلیارد تومان اتفاقاً رئیس ستاد آمد گفت آقا این اول چقدر بود که این‌قدر شد؟
‌ این عدد برای مردم قابل‌تحمل نیست و به نقطه جوش هم رسیده امکان نداره این دیگه بتواند پرداخت بکند
یازده میلیارد و ۲۰۰میلیون دلار به افرادی دادند که ما می‌دانیم فقط دو میلیارد و۲۰۰میلیون دلار را لیست دادند که آقا این پولی که به ما دادید اینها را ما وارد کردیم ۹میلیارد دلار لیست ندادند هنوز هم ندادند این مماشات نیست چیه؟
خب ایستادیم که دزدی بیشتر بکنند
مردم پرسیدن که تهش چیء خب همت اینا بوده اما چرا برخورد نمیشه؟ چرا اون فرمایش مقام معظم رهبری رعایت نمیشه؟ و الآن هم دوباره هی داره جدید می‌آید ما سه هزار میلیارد را شنیدیم یک حالی شدیم همه‌مان عصبانی شدیم و کلی ناراحت الآن شما دارید در مورد ۱۰هزار میلیارد صحبت می‌کنید که با سودش شده ۳۰هزار میلیارد هی داریم می‌شنویم انگار که یک دروازه‌ای باز است که هر کی دوست داره بدزده.
?موشکاف: مسابقة بچاپ بچاپه دیگه تو این اوضاع مم جواد زمخت اشک تمساح برا مردم می ریزه و مدعی میشه چرا نمیذارن نفت بفروشن و دارو و غذا برا مردم بخرن. در حالی که اگه یه اختلاس کم بشه، ملت ایران سیر میشه. منتها اشتهای آقاها و آقازاده‌ها و پاسدارا که تمومی نداره. این روزا سر بودجه مدعی شدن ۱۵۰هزار میلیارد تومن کمبود دارند که می خوان با راهکارهای عظما نشان اونو جبران کنند، ولی ببینید ته خط از کجا جبران کردن:
سایت حکومتی الف – ۴مرداد
هادی قوامی نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس آخوندها گفت: «سیل در بسیاری استانها بالغ بر ۵۰هزار میلیارد تومان خسارت وارد کرده، جبران اینچنین خساراتی در بودجه ۹۸ غیر ممکن است».
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس – ۲مرداد
افزایش ۴۰۰هزارتومانی حقوق کارمندان دولت که قرار بود از ابتدای سال ۹۸ پرداخت شود تا کنون به تعویق افتاده است.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس – ۴مرداد
آخوند موسوی لارگانی عضو مجلس ارتجاع: « ساختار فعلی بودجه به فاصله طبقاتی دامن می‌زند؛ زیرا بودجه در اختیار برخی از نهادها و اشخاص، بسیار بالاتر از کارکرد آن است که این موضوع علاوه بر اینکه باعث ریخت‌وپاش بیت‌المال می‌شود و به فاصله طبقانی دامن می‌زند، باعث بروز نگرانی‌ها و بی‌اعتمادی در افکار عمومی می‌شود و مردم را دلسرد می‌کند».
?موشکاف: خب دوستان فکر می کنم با این نمونه ها دارم زیره به کرمان می برم. کدوم هموطنی است که کلی از این نمونه‌ها نداشته باشه. ولی کلام بندة موشکاف اینه: عظما این وردار و در رو ها جلوی خودت که ختم این کارا هستی یکی دیگه از علائم پایان کاره، ببعله، بهتره زودتر فلنگ را ببندی، بعله. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: