موشکاف ۸ مرداد- به زبون سیاسی به اوراقچی گفتن که بره به عظما بگه غلط اضافه موقوف

موشکاف ۹۸۰۵۰۸


⭕️موشکاف: دوستان سلام. عرض به حضور منور شما آدمای نظام این روزا شدن مثل اون لوطی وارفته که حسابی کتک خورده بود و به رفقاش می گفت اگه پرسیدن شما بگید زد. این اوراقچی برجام که از طرف شیخ فری رفته بود کمیسیون فوق العاده برجام و بعد از جلسه مدعیه که اجلاس سازنده بوده. ملاحظه کنید:
تلویزیون رژیم – ۶مرداد
‌ «عراقچی معاون وزیر خارجة کشورمان پس از پایان نشت دو ساعتة کمیسیون مشترک برجام در هتل کوبورگ وین گفت:‌ جلسة سازنده‌یی بود، ولی مشکل ما یک مشکل جدی است که باید برطرف شود.
عراقچی: «البته ج.ا. تاکید کرد که به روال خودش در کاهش تعهدات خودش ادامه خواهد داد تا وقتی که خواسته‌های ج.ا. تأمین بشه».
?موشکاف: معنی سازنده را هم فهمیدیم. هرکی ندونه فکر می کنه کشورهای شرکت کننده یک قدمی نیم قدمی به نفع نظام برداشتن. اما واقعیت چیه؟ از بیانیه رئیس کمیسیون برجام بشنوید:

بیانیه هلگا اشمید رئیس کمیسیون فوق العاده برجام: این نشست به منظور بحث پیرامون ضرورت اجرای کامل و موثر برجام در تمام جوانب آن برگزار شد.
شرکت کنندگان بر حمایت قوی و مسئولیت جمعی شان در پروژه های هسته ای (مشخصا اراک و فردو) تأکید مجدد کردند. این موارد بخشی تعیین کننده در برجام است
?موشکاف: به زبون سیاسی به اوراقچی گفتن ک بره به عظما بگه غلط اضافه موقوف، گام سوم و فرار از تعهدات و از این شوخیا نداریم. با مزه اینکه همین حرف را مثلا شریک استراتژیک عظما، یعنی روسیه صاف گذاشته بود تو کاسة نظام که دیگه حرف گام سوم نباشه. حالا اوراقچی میگه این اجلاس سازنده بود تنها سازندگی که بندة موشکاف درش دیدم آماده ساختن فک نظام برای ضربات بعدی بود. حالا از این کارگزار شوربای راهبرد سیاست خارجی عظما بشنوید:
سایت حکومتی دیپلماسی ایرانی – ۶مرداد
عبدالرضا فرجی راد: علاوه بر کارشکنی و فشار آمریکا یقیناً تروئیکای اروپا یعنی آلمان، فرانسه و انگلستان هم به دنبال این نیستند که امتیازات خود را مانند اینستکس به سادگی در اختیار ایران بگذارند. یعنی اکنون این بازیگران اروپایی سعی دارند علاوه بر امتیازات پرونده هسته ای در خصوص توان دفاعی و دیپلماسی منطقه ای ایران نیز امتیاز دیگری را کسب کنند. از این رو پروسه مذاکرات برجامی ایران با ۱+۴ به حالتی فرسایشی رسیده است.
?موشکاف: بببعله. معنی فرسایشی اینه که عظما مشغول کشک سابیه. فکر می کرد با کش دادن مذاکره آبی براش گرم میشه، الان کش دادن بلای جونش شده و هر دم از این باغ گلابی برجام، جام زهر دیگری می رسد.
خب عظما ببینم چطور این جاما را سر می کشی. البته بخوری و نخوری در نتیجة کار تفاوتی نداره. چون کل نظامت بوی زهر که بهش خورده داره تلوتلو میره. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: