موشکاف ۹مرداد - آخوندها مثل دزد ناشی به کاهدون زدند

موشکاف ۹۸۰۵۰۹


?موشکاف:دوستان سلام. عرض به حضور شما بندة موشکاف از این تعجب می کنم که آخوندها که خودشون را متخصص سوراخ دعا می دونند، چرا این دفعه سوراخ دعا را گم کردند و مثل دزد ناشی به کاهدون زدند. فکر کردند کشتی انگلیسی را بدزدند طرف مقابل به التماس می افته و. اما طرف مقابل نه گذاشت نه برداشت چرت نظام را پروند:
انگلستان روز دوشنبه این ایده که میتواند نفتکش ایرانی را در ازای کشتی با پرچم انگلستان که توسط جمهوری اسلامی در خلیج تصرف شد مبادله کند رد کرد. وزیر خارجه دومینیک راب گفت ”هیچ مبادله ای وجود ندارد، این موضوع، داد و ستد کالا نیست. این قوانین بین المللی و سیستم قضایی است که نقض شده اند و به همین دلیل است که ما کماکان روی آن مصر هستیم”.
?موشکاف: ببعله. داره به عظما شیر فهم می کنه که دوران وردار و وُرمال و گروگانگیری تمام شد. یعنی عظما پنبة دوران مماشات را از گوشت دربیار. آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. البته همیطوری و مفت هم نشکست. یه کسایی سالها قیمت دادند و پته‌ات را روی آب انداختند تا به این نقطه رسیدی. حالا ببین اوضاعت چقدر پتال شده که از جاهایی که قبلا لالایی مماشات به گوش نظام می خوندن الان سیلی میزنن.
خبرگزاری رویترز – ۷ مرداد
دومینیک راب وزیر خارجه انگلستان به اسکای نیوز گفت« اگر (رژیم) ایران می خواهد از تاریکی خارج شود و بعنوان یک عضو مسئول جامعه بین المللی پذیرفته شود نیاز دارد که از قوانین مبتنی بر سیستم جامعه بین المللی تبعیت کند
?موشکاف: عظی اومد فیگور اقتدار بگیره بازم افتاد تو حوضک. این بار تو حوضک خلیج فارس!! دوستان بندة موشکاف اعتراف می کنم آنقدر که عظما معنی کلمات: «تبعیت از قوانین بین المللی» را می فهمه بقیه زیاد سر در نمی آورند. این حرفا برا عظما یعنی موشکی پُر، پاسدار ماسدار تو کشورهای منطقه پرُ، گروگانگیری و تروریسم پرُ! . حالا عظما مونده و غلط کردة کشتی دزدی. آش این غلط زیادی هم آنقدر شوره که صدای آدمای خودش رو هم درآورده:
روزنامة حکومتی جهان صنعت – ۸ مرداد
در خصوص پیشنهاد ایران برای تبادل کشتی‌های دوطرف این سوال مطرح است که مگر مقامات ارشد تهران نمی‌گویند توقیف نفتکش انگلیسی اقدامی متقابل نبوده و به دلیل نقض قوانین دریانوردی بوده است پس چرا سخن از مبادله می‌شود آن هم وقتی که اقدام انگلیسی را دزدی دریایی می‌خوانند؟ به نظر می‌رسد دستگاه دیپلماسی و دولت از اقدام صریح خود در برابر توقیف نفتکش ایرانی پشیمان هستند و شاید هم گمان نمی‌کردند که این اتفاق موجب تنش بیشتر در خلیج فارس و تنگه هرمز شود.
?موشکاف: داره میگه عظی خواستی بزنی ضربتی، ولی گند زدی چند ضربه هم نوش کردی. الانم کشتی دزدیده تو گلوت گیر کرده. از بندة موشکاف بپرسید میگم عظما عقلش را از دست نداده، سر و دمب نظام تو تلة تحریم و تلة برجام گیر کرده، از این جفتک پرانی ها می کنه، بلکه خلاص بشه. هه هه هه هه. خب عظما اگه فکر کردی راه خلاصت اینه بازم جفتک بپرون. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: