موشکاف ۱۳مرداد-اوضاع احوال مم جواد ظریف بعد از در لیست رفتن

۹۸۰۵۱۳
?موشکاف: دوستان سلام و صد سلام به اونایی که باعث شدن با خوردن سنگ تحریم به ملاج ماله کش عظما، ویترین نظام خورد و خاکشیر بشه، حالا خوشمزه اینجاست که بعد از سنگی که تو سر مم جواد و در واقع تو ملاج اربابش عظما خورد، همة باندهای حکومت جمع شدن دور مم جواد و دفاع از اون و از هر طرف پیزور لای پالونش گذاشتن، روحانی و دور و بریاش گفتنن از بس که این مم جواد دیپلوماته و درس دیپلوماسی خونده و مثل بلبل انگلیسی حرف می‌زنه و امریکا دیده از پسش برنمیاد گذاشته‌تش تو لیست تحریم! اما ریا نباشه بندة موشکاف می‌دونستم که این از اون تبهاییه که زود عرق می‌کنه و رگه و رد می‌شه، بفرمایین دو سه روز نگذشته چی چیا بار مم جواد می‌کنن:
‌ سایت حکومتی رجانیوزـ ۱۲ مرداد ۹۸:
وعده داده بود که تحریم ها را برمی دارد چون زبان دنیا را بلد است اما حالا که خودش هم تحریم شده میگوید افتخار میکند که به خاطر مردم تحریم شده است! رسانه های حامی دولت هم سعی دارند تا از وی بار دیگر قهرمان بسازند و کارنامه مردود او را بپوشانند... منتقدان میگویند او قرار بود تا تحریم ها علیه مردم ایران را بردارد نه اینکه خودش هم به لیست بلند تحریم ها اضافه شود و به آن افتخار کند. اما این بازخوانی تاریخ به مذاق حامیان دولت خوش نیامد و با این بهانه که امروز وقت وحدت است و زمان انتقاد نیست یکبار دیگر غرب گراترین وزیرخارجه تاریخ انقلاب را از زیر بار مسئولیت و پاسخ گویی فراری دهند.
?موشکاف: بببعله! خنده‌داره والله؛ این مم جواد ننه مرده اومده بود که تحریمها رو ببره، تحریم اومد خودشو برد و بنده موشکاف اینجا صد رحمت فرستادم به روح سعدی، که ۸۰۰ سال پیش انگار امروز مم جواد ماله کش رو دیده بود که سروده بود:
شد غلامی که آب جو آرد
آب جو آمد و غلام ببرد... هه هه هه!
حالا تو این دعوایی که چاق شده، بشنوید از یکی از حامیان مم جواد که ببینین چه جوری از خجالت اون یکی باند دراومده:
روزنامة جمهوری اسلامی ۱۲ مرداد ۹۸
قبل از آنکه آمریکا ظریف را تحریم کند، در داخل کشورمان، همین خودی‌هائی که خود را صاحب انقلاب و نظام و کشور و مردم می‌دانند، او را تحریم کرده بودند. از تحریم هم بدتر، او را وابسته به آمریکا و صهیونیسم معرفی کردند، علیه او فیلم ساختند و به‌خاطر چنین هنری! که علیه او نشان دادند، به همدیگر جایزه دادند...
وقتی تغذیه‌کنندگان نیروهای وابسته به انقلاب و نظام افرادی باشند که ظریف را وابسته به آمریکا و اسرائیل می‌دانند و مسئولین نظام جمهوری اسلامی را مهره‌های موساد و سیا معرفی می‌کنند، چگونه می‌توان از آمریکا و شخص ترامپ انتظار داشت وزیر امور خارجه این نظام را تحریم نکند؟
?موشکاف: بببعله راست می‌گه والا، این مم جواد ماله‌کش که قبلا باند رقیب اتوش کرده بود، دیگه چیزی ازش نمونده بود که آمریکا بخواد تحریمش بکنه، اما آمریکا درست به همین دلیل با سنگ تحریم کوبید تو ملاج ظریف و بهش گفت بچه! برو بگو بزرگترت بیاد! حالا درد این مم جواد مادر مرده کم بود، ببینین کیهان ولایت چه جوری یقه‌ظریفو گرفته و خطاب به ظریف چی می‌گه:
کیهان خامنه‌ای ـ ۱۳ مرداد ۹۸:
اولا چرا بدون اجازه نظام و تصمیم شورای‌عالی امنیت ملی پیشنهاد مذاکره در‌باره موشک‌های بالستیک را در نیویورک دادید تا آمریکایی‌ها به استناد این سخنان با فضاسازی مواضع صادقانه جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرند و بعداز آن بگویند «وزیرخارجه ایران قدرت لازم را ندارد»؟!. ثانیا چرا خودجوش! پیشنهاد توقف روند کاهش تعهدات برجامی و ماندن ایران در برجام را در قبال فروش فقط یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت را به مکرون با اعزام نماینده ویژه رئیس‌جمهور به پاریس دادید؟...
ثالثا آنچه که باعث شده و می‌شود تا آمریکایی‌ها به غلط چنین فضاسازی کنند و نهایتا وزیر امورخارجه را در لیست تحریم قرار دهند، مواضع دستگاه دیپلماسی است نه سریال گاندو!
?موشکاف: درد و مصیبت این مم جواد سیلی تحریم خورده بس نبود که حالا اینا هم این جوری توی سرش می‌زنن و نمک رو زخمش می‌پاشن. فکر کنم که همین روزاست که دوباره ظریف یه نامة استعفا برای عظما بفرسته. فکر کنم اگه عظما عرضه داشته باشه که نداره، باید مم جوادم بفرسته وردست پاسدار جعفری چون وزیر خارجة تحریمی فقط به درد بازی کردن نقش نعش تو تعزیه می‌خوره. عزت زیاد!

لطفا به اشتراک بگذارید: