موشکاف ۱۵ مرداد – دزدی حکومت از جیب مردم

موشکاف ۹۸۰۵۱۵


?موشکاف:  دوستان سلام. عرض به حضور شما این روزها اوضاع اقتصاد مملکت نیاز به موشکافی داره. آخوندا طبق معمول، هر جا کم میارن دستشون میره تو جیب مردم. الانم دوباره همین خیز را برداشتن.


تلویزیون رژیم -۱۳مرداد

 سخنگو همچنین گفت طبق قانون تا کنون همچنین ۵میلیون نفر از مشمولان سه دهک اول از فهرست یارانه بگیران نقدی حذف شدند و این روند همچنان ادامه دارد.

?موشکاف: دددی دی دی دی. این روند از زمان خمینی گوربگوری شروع شده بود، اون زمان دستشون تا مچ تو جیب مردم رفت، الان رسیده به کتف. یعنی الان چشم دوختن به این چندر غاز پول یارانه،آش چنان شور شده که تو خودشون هم حول و ولا افتاده.


قاسم جاسمی – مجلس ارتجاع – ۸مرداد

قاسم جاسمی: متأسفانه شرایط مردم ما شرایط بسیار شکننده‌ای ست نه نگران‌کننده این شاًن مردم ما نیست که هر روز نقل و نبات صحبتهای اونها و گفتمان اونها مشکلات معیشتی باشد شما به جای این‌که بیایید 45هزار تومان یارانه ناقابل که در دولتهای گذشته به این مردم فقیر دادند بردارید و گفتید که ما کاری خواهیم کرد که نیازی به این 45تومان نداشته باشند ولی متأسفانه الآن از دهک‌های ضعیف هم شما دارید پولها را می‌گیرید و یارانه به اونها نمی‌دهید.

?موشکاف: این حرفا را از تو مجلس آخوندنشان، دارن به شیخ فری می زنندها!! اونایی دارن میگن که خودشون تو بالا کشیدن مال مردم  این کاره اند و یکی از یکی ختم تر.

روزنامة حکومتی مستقل – ۱۴مرداد

آخوند حسین انصاری راد عضو پیشین مجلس ارتجاع: اگر همین الان ثروت کسانی را که در دوره‌های گذشته به مجلس آمده‌اند را محاسبه کنند و با امروز مقایسه کنند خواهید دید که کسانی که روزی هیچ چیزی نداشتند امروز صاحب میلیاردها مال و اموال شده‌اند. وقتی پسر نماینده می‌گوید من چهارتا شغل دارم، این از کجا ناشی می‌شود؟ موارد از این دست بسیار است

?موشکاف: ببعله. داره میگه اون پولهایی که از جیب و سفرة مردم می زنند سر از کجاها در میاره. خب البته اینا را خود مردم می بینند و میدونند که ته خط پولها را به قول حکومتی ها «ژن های برتر» و آقاها و آقازاده‌هابالا می کشن. اما سوال موشکافانه اینه که چی شده خود اینا این جور به وحشت افتاده اند؟ به این یکی گوش کنید همچی که لرزونک‌های نظام وحشت نکنند داره با ایما و اشاره اخطار میده! اوضاع اقتصادی طناب دار نظام نشه!

روزنامة حکومتی همدلی – ۱۳مرداد

چنین تضیقات اجتماعی د‌‌ر شرایطی که تنگناهای اقتصاد‌‌ی فشارهای مضاعفی را بر زند‌‌گی اجتماعی تحمیل کرد‌‌ه است، با کاهش احساس امنیت اجتماعی - اقتصاد‌‌ی موجبات افزایش نارضایتی های اجتماعی را فراهم می کند‌‌ .تشد‌ید‌ این نوع از نارضایتی‌ها د‌ر شرایطی که کشور با فشارهای خارجی مواجه است اقد‌امی مغایر با منافع و امنیت ملی تلقی می شود‌ .

?موشکاف: ببعله برا همین هم هست خودشون از شدت بچاپ بچاپ وحشت کرده اند چون میدونند دیگه تو سفرة مردم چیزی نمونده دارن از گوشت تنشون می کنند و می خورند. همین برای بر باد دادن دودمان نظام کافیه. عزت زیاد.
لطفا به اشتراک بگذارید: