موشکاف ۱۶ مرداد- مم جواد الحق که در ماله‌کشی هم ناشیه

موشکاف ۹۸۰۵۱۶
?موشکاف: دوستان سلام به شما، عرض به حضور شما رفقای بامرام، حرفهای مم جواد ماله‌کش و شیخ فری یه هوا جای موشکافی داره. مم جواد که قبلا نشون داده بود پاچه‌خوار عظما رو خوب بلده تو کنفرانس مطبوعاتیش نشون داد در پوشوندن دماغ سوختگی خودش و عظما خیلی بی استعداده، طرف پاشده رفته دنیا رو دور زده تا دخیل ببنده به «شیطان بزرگ» بلکه برا نظام زمان بخره، اما خودش و طرحش سوخته و جزغاله شده حالا ببینید چقدر ناشیه
تلویزیون رژیم – ۱۴مرداد
«ننویسید ظریف عصبانی بود ها، من اگر داد نزنم صدام به شما نمی‌رسه. می‌گن ظریف عصبانی بود، ببینید من دارم می‌خندم، اصلاً عصبانی نیستم، اصلا هم ناراحت نیستم، اما همین الان هم که دارم می‌خندم مجبورم داد بزنم وگر نه اون عقب این تصویربردارهای ما این قدر سر و صدا می‌کنند قربونشون برم که آدم... (خندة تصنعی)».
?موشکاف: هه هه هه!... خب دوستان به نظر شما این خنده‌های زورکی و اون همه قسم و آیه که اصلاً عصبانی نیستم، اصلاً‌ ناراحت نیستم! علامت چیه؟ اما حالا ملاحظه کنید همچین که یاد طرحهای بربادرفته خودش و عظما می افته چطور خنده‌های زورکی هم یادش می‌ره:
تلویزیون رژیم – ۱۴مرداد
«آمریکا بوده که از میز مذاکره کنار رفته آمریکا بوده که وزیر خارجه کشوری که می‌خواهد باهاش مذاکره بکند را تحریم کرده آمریکا بوده که بالاترین مقام جمهوری اسلامی یعنی مقام معظم رهبری مدظله العالی را تحریم کرده می‌خواهد با کی مذاکره بکند؟
?موشکاف: دددی دی دی دی، مم جواد الحق که در ماله‌کشی هم ناشی هستی. فکر کردی با دستة کورها داری شیر یا خط بازی می کنی؟ یا فکر کردی دنیا دستتو نخوندن؟ شماها که عظماتون فتوا صادر کرده بود مذاکره با آمریکا سمه و با این دولت آمریکا سم مضاعفه! حالا چی شده برا مذاکره سینة چاک میدی؟ ببین آدمای خودتون هم چی دارن میگن:
روزنامه حکومتی جهان صنعت – ۱۵مرداد
حتی اگر در یک اقدام باورنکردنی، مقامات واشنگتن به توافق هسته‌ای نیز بازگردند باز هم احتمال زیادی وجود دارد که در تهران، مقامات کشور به خرید زمان و اتلاف وقت روی بیاورند تا تکلیف دولت و ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا برای دور بعدی مشخص شود.
این اتلاف وقت می‌تواند با ابزار برچیدن تحریم‌ها و ضرورت اثبات حسن نیت از سوی مقامات ایالات متحده صورت گیرد؛ مقامات جمهوری اسلامی ایران تصور می‌کنند همان‌طور که آزاد نکردن گروگان‌های آمریکایی به سقوط کارتر انجامید، مذاکره نکردن با مقامات کاخ سفید به سقوط ترامپ خواهد انجامید.


?موشکاف: خب حالا شیخ فری را ببینید که داره با چه سوز دلی داره از به هم خوردن بساط بازی مذاکره حرف می‌زنه:
تلویزیون رژیم – ۱۵مرداد
خوب این ها آمدند و گفتند ما بی قید و شرط حاضریم مذاکره کنیم بعدش آمدند چند روز بعد مقام معظم رهبری را تحریم کردند خوب چه جوری مذاکره کنیم پس! توی کشور هر که بخواهد با شما مذاکره کند بر فرض!! حالا ما که نمی‌خواهیم با شما مذاکره کنیم! باز هم گفتید ما می خواهیم مذاکره کنیم خوب ما می خواهید مذاکره کنید بعد وزیر خارجه ایران را تحریم می‌کنید چه جوری مذاکره کنیم!! اصلاً می ‌خواهیم فردا مذاکره کنیم چه جوری مذاکره بکنیم کی می خواهد مذاکره کند


?موشکاف: این شیخ فری بیچاره یک اشتباه محاسبة کوچک داره. فکر کرده با این بازیها می تونه زمان بخره، آخه زمان که به نفع تو نیست که دنبال کش دادن هستی؟ بابا زمان برای نظام تاریخا تموم شده، اگه فکر می کنی با این مانور از این ستون به اون ستون حاصل میشه، پنبه رو از گوشت درآر صدای مردم را بشنو. بببعله. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: