موشکاف ۱۸ مرداد- عظما و نظامش افتاده اند تو سراشیبی سرنگونی

موشکاف ۹۸۰۵۱۸


موشکاف: دوستان سلام. این یکی دو روزه خبرها زیاد بوده، طبیعی هم هست. وقتی عظما و نظامش افتاده اند تو سراشیبی سرنگونی هر تقلایی که می کنند کلی خبر تولید میشه.  اما بندة موشکاف ترجیح می دهم خبرهای جدید را درز بگیرم برم سراغ خبر قولنج حقوق بشر نظام. ببعله. یک دفعه نظام قولنج حقوق بشر گرفت اونهم از زبون سگ و سیله های شکنجه گر و آدمکش و جلادش. وای وای وای گوش کنید:


تلویزیون رژیم ـ۱۶مرداد ۹۸


«رئیس قوة قضاییه در همایش روز حقوق بشر اسلامی با بیان تاریخ سیاه کشورهای غربی درجلوگیری از حق انتخاب سرنوشت مردم در منطقه گفت: رئیسی: دعوایی که امروز در دنیا وجود داره...


گوینده: «همة دعواهای امروز در دنیا بر سر حقوق بسیار اولیة انسانهاست و فلسطین یمن و بسیاری از نقاط دیگر انسانها می‌خواهند سرنوشت خود را تعیین کنند و آزادی انتخاب داشته باشند، اما یک جریان خودبزرگ‌بین و زورگو مانع آنها می‌شود. اینها بخشی از دغدغه‌های حقوق بشری رئیس دستگاه قضاست که امروز مطرح کرد.


رئیسی: کسانی که امروز داعیه حقوق انسان را دارند، بزرگترین ضایع کنندگان حقوق انسان و بشریت‌اند. آنچه که امریکا در کشور خودش داره، آنچه که غربیها در کشورهای خودشون دارند، لیست بلندی است از تضییع حقوق انسان و حقوق بشر».


موشکاف: معلوم شد یک جایی یک کسی چوبی را بلند کرده که دزدهای حقوق بشر در درون نظام اینطوری به جفتک پرانی افتاده اند. نگاه کنید این یارو تئوریسین شکنجه چه شاخ و شونة حقوق بشری برای نظام می کشه:


سایت حکومتی نوید تهران – ۱۶مرداد


جواد لاریجانی: ستاد حقوق بشر هیچ فرصتی را برای دفاع از جمهوری اسلامی در مقابل تهاجمات از دست نمی‌دهد.


موشکاف: معلوم شد تهاجمی در کار بوده که تمام مارومورهای نظام به جنب و جوش افتاده ان. اینا که در مقابل هر محکومیتی در مقابل جنایتهاشون پوست کلفت شده بودن حالا چی شده به حول و ولا افتاده اند؟ ببعله سنبه پر


سایت وزارت امور خارجه آمریکا – ۱۶مرداد


گزارش دفتر امور خاور نزدیک وزارت خارجة آمریکا به کنگرة این کشورکه شامل تازه ترین لیست گذاریهاست این نهادها را هم در برمی‌گرید: نیروی قدس سپاه پاسداران؛ لشکر فاطمیون؛ تیپ زینبیون. این گزارش، بانک قوامین (وابسه به نیروی انتظامی) و بانک آینده در 5 نوامبر 2018 را نیز در برمیگیرد.


در این گزارش همچنین قید شده است که وزرات خانه های خارجه و خزانه داری به جستجو بدنبال اهداف جدید ادامه میدهند و وزرات خزانه داری در زمانی که اطلاعاتی بدست بیاید، افرادی را که مشخص شود از معیارهای مربوطه برخوردار هستند، لیست گذاری خواهد کرد.


موشکاف: میگن چوب را که بلند کنی گربه دزده خودش واکنش نشون میده. الان صدای لرزه تو لیست رفتن از بقیه جاهای نظام بلند شده:


روزنامه حکومتی آرمان – ۱۷مرداد


رضا نصری: (دولت ترامپ) ، چـه بسـا در گام بعدی »دفتـر نمایندگی دائمـی ایران در سـازمان ملـل« را هـدف تعرضـات جدی تـر خـود قـرار دهـد و حتـی در اقدامات آتـی تـلاش کنـد کلیـت دسـتگاه دیپلماسـی ایـران را نامطلـوب و »نامشـروع« اعـلام کنـد.


موشکاف: طرف غیب گو نیست، میدونه اونایی که کمر به سرنگونی نظام بستن، همونطور که جام زهر آتش بس را تو حلقوم نظام ریختن، طناب حقوق بشر را هم به گردن عظی و سگ و سیله های قاتلش میندازن. بببعله. دوستان شست عظما با خبر شده که نیروهای براندازش این بار گسترده تر به سراغش آمده اند. از داخل و خارجش. برا همین به تلاطم افتاده. خب عظی هرچی دست و پا داری بزن، ولی بدون زور زیادیه. اونی که تو راهه عنقریب خدمت می رسه. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: