موشکاف ۲۰مرداد- این روزها بْزبیاری عظما هم یکی دو تا نیست

موشکاف ۹۸۰۵۲۰


?موشکاف: دوستان سلام. این روزها هرچی عظما زده به دندة وقت کشی و کش دادن اوضاع، از در و دیوار داره هشدارهای بو دار می‌باره که هر چقدر هم عظما تلاش می‌کنه که این بوها به مشام لرزونکهای نظام نرسه، فایده نداره که نداره. چون بحث بودن و نبودنه و ترس جون. بْزبیاری عظما هم یکی دو تا نیست. آخه کسی که می‌افته رو غلطک کله پاشدن از درو دیوار براش می باره.


کیهان خامنه‌ای: ۱۹مرداد:

برند اربل اخیرا به عنوان رئیس کانال موسوم به اینستکس معرفی شد اما در کمتر از ده روز، خبر استعفای وی منتشر شد تا بار دیگر سرگرمی اروپایی به نقطه صفر برگردد. اروپایی‌ها، 15 ماه است که وعده می‌دهند کانال مبادلات مالی با ایران را راه‌اندازی کنند. روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در گزارشی تحت عنوان «رئیس انتصابی کانال ویژه مالی، در آخرین لحظه کناره‌گیری می‌کند» خبر استعفای اربل را منتشر و آن را شکست جدیدی برای ارتباط تجاری و مالی اروپا با ایران توصیف کرد.

?موشکاف: بعله. داره میگه عظما فعلا زیر فشار طناب تحریمها، سماق بمک، ولی مصیبت اینه که این استعفا یک پیام داره برای عظی. پیامش هم اینه که دنیا خیال کوتاه آمدن جلوی لگدپرانی‌های عظما و شیخ فری را نداره. برای کشیدن گوش نظام و آوردنش پای حرف حساب فقط زبان قاطعیت لازمه نه واسطه .


روزنامه حکومتی همدلی – ۱۹ مرداد

«هشدار جدید دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در خطاب به امانول مکرون رئیس جمهوری فرانسه است که ظاهراً برای منصرف‌سازی نقش پاریس در از سر گرفتن نقش واسطه‌‌ای در کاهش تنش تهران- واشنگتن توئیت شده است... با توجه به بی‌عملی و انفعال سایر شرکای اروپایی برجام و همچنین عزم واشنگتن در پروژه آزار و ایذای نظام و در نهایت قرار گرفتن تهران در گام سوم کاهش تعهدات برجامی، ما شاهد تصاعد و تزاید بحران باشیم».

?موشکاف: «تصاعد بحران»!!! خب همین چیزاست که  خواب عظما را آشفته کرده و نیش گشاد مم جواد ماله‌کش را هم این روزها بسته.

کار به جایی رسیده که آدمای خود رژیم دارند به عظما هشدار میدهند جفتک پرانی موشکی جواب ندارد.


روزنامه حکومتی جهان صنعت – ۱۹ مرداد

لازم است تاکید شود که تکیه بر مسیر صلح‌آمیز ضروری است، چه آنکه خوابیدن روی موشک غیرممکن است. با استناد به این موضوع که «شوروی در اوج از هم فروپاشید نه در هبوط»، باید گفت نظام نیز می‌تواند در اوج قدرت نظامی‌اش به سرنوشت مشابهی دچار شود.

?موشکاف: خب عظی این صدای ریزشی های خودته!!! می بینی که تو چه شیب تند افتادهی، حالا تو سرازیری، با این ریزشی ها و اون تحریمها، چطور می خواهی کش بدی؟ به نظر می رسه بدجوری آب و روغن قاطی کردی!! اینکه بدتر خودتو خفه می کنه. می گی نه؟ باشه کش بده ولی مواظب طناب تحریمها باش سفت تر نشه. عزت زیاد
لطفا به اشتراک بگذارید: