موشکاف ۲۱مرداد - عظما دوباره اومد اوضاع را وصله پینه کنه خودش افتاد تو حوضک.

موشکاف ۹۸۰۵۲۱



?موشکاف:‌ دوستان سلام. عظما دوباره اومد اوضاع را وصله پینه کنه خودش افتاد تو حوضک. ببعله. وقتی دید راس عمامه دار لاریجانی ها خیلی افتضاح و دزدی تو قضاییه آخوندی بالا آورده و الانه که حریفا پته‌رو رو آب بندازن، یارو رو ورداشت گذاشت سر مجمع تشخیص. این بابا هم همدست دزدش به اسم طبری با خودش برد اون جا. و این جوری آتیش افتاده تو دامن عظما!
روزنامه حکومتی جهان صنعت ۲۱ مرداد
« دستگیری طبری ابتدای ماجراست. در این مدت نیز خبرهایی مبنی بر افراد مرتبط دیگر با آملی‌لاریجانی مطرح شد که البته مورد تایید قرار نگرفت و تکذیب شد‌. طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه فرزند غلامحسین محسنی‌اژه‌ای معاون اول دستگاه یکی از این افراد است که به دلیل مشارکت در فساد بانک سرمایه حکم جلبش صادر شده است. طبق شنیده‌ها این فرد به همراه اوحدی پسرخاله‌ خود که در حال حاضر متواری است مبلغ ۱۵۰میلیارد تومان از بانک سرمایه در ازای یک آپارتمان پنج میلیارد تومانی و چند فقره سفته وام گرفته است. بعد از او نوبت به دادستان عمومی و سابق تهران رسید؛ جعفری دولت‌آبادی‌! که اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه او بازداشت شده و با قرار وثیقه آزاد است‌. البته این خبر نیز توسط خود دولت‌آبادی تکذیب شد و دولت‌آبادی تاکید کرد که از شایعه‌کنندگان شکایت می‌کند. اما طبق شنیده‌ها دولت‌آبادی در خصوص پرونده مهدی جهانگیری مورد بازخواست قرار گرفته بود.


?موشکاف: خب تو نظام آخوندی رسمه اولا نوک خبر را میگن، بعد تکذیب می کنند، بعد تو دعوای باندی بقیه اشو میگن. بعد که گند قضیه بالا اومد یکی میاد خبر را تایید می کنه. ولی این قضیه الان چند تا مرحله را داره با هم طی می کنه، هم اعلام خبر، هم تکذیب و هم تایید بعدی را. حالا به بقیه ماجرا گوش کنید:


روزنامه حکومتی جهان صنعت ۲۰ مرداد


« روز پنجشنبه بود که احمدی‌نژاد در جلسه با فعالان رسانه‌ای به مناسبت روز خبرنگار با کنایه به صادق لاریجانی گفت: آن آقایی که فکر می‌کردند به نجف پناهنده شود نجات پیدا می‌کند‌، کور خوانده باید بماند و جواب ظلم‌هایی که کرده را ببیند.... احمدی‌نژاد افشاگری‌هایی را مطرح کرد که تا قبل از آن کسی نسبت به لاریجانی بازگو نکرده بود و حالا زاکانی‌، محمود صادقی و برخی دیگر از نمایندگان مجلس از همه مهمتر رییس جدید قوه قضاییه از دیگر افرادی هستند که پیرو ادعاهای احمدی‌نژاد حرکت می‌کنند».
?موشکاف: خب دوستان، معلومه که این رشته سر دراز دارد. نکتة موشکافانه اش هم همین جاست، که یک دفعه همه ریخته اند وسط شلوغ راه انداخته اند که قضیه به رأس فساد که همون عظما باشه راه نبره. برا همین بازی تایید تکذیب و کی بود کی بود راه انداخته ان، تا سر اصلی اژدهای هفت سر فساد رو درببرند، عظما فکر کردی!! دوران این بازی ها و مهره قربانی کردن، برای این که خودتو در ببری گذشته. میگی نه؟ امتحان کن. عزت زیاد!

لطفا به اشتراک بگذارید: