موشکاف ۲۵مرداد- شیخ فری مجبور شد یک غلط کردمی بگه به بزرگی این شیش هفت سالی که سرکاره.

موشکاف ۹۸۰۵۲۵


?موشکاف:  دوستان سلام. طناب تحریم ها از یه طرف، شور و خروش بر و بچه‌های شیر در داخل و اشرف نشان‌ها در خارج از طرف دیگه، بالاخره شیخ فری را مجبور کرد بیاد یک غلط کردمی بگه به بزرگی این شیش هفت سالی که سرکاره. ملاحظه کنید چطوری نالیده:


تلویزیون رژیم – ۲۳مرداد

شرایط ما شرایط غیرعادی است گاهی بعضی‌ها میگن آقا رئیس‌جمهور در نمی‌دانم سال 95 آخر 95 اول 96 موقع انتخابات این قولها رو داد اینجای ان عمل شد اینجای ان عمل نشد خوب بله آنوقت شرایط عادی بود ما در شرایط تعامل با دنیا داشتیم حرکت می‌کردیم.

خوب ما تو این شرایط که بودیم خوب در آن شرایط یک شرایطی بود که ما داشتیم پیشرفت می‌کردیم تو آن شرایط بله ما طرح‌های دیگری مد نظر ما بود من الآن صریحاً خدمت ملت ایران اعتراف می‌کنم و اظهار میکنم که اون 98 یی که ما میخواستیم این 98 اون 98 نیست اون 98 یی که ما اول انتخابات تو سال اول 96 طراحی کرده بودیم این نیست.

?موشکاف: ببعله. این از اون چیزهای سربالاییه که مستقیم روی ریش کل نظام پایین میاد. نظامی که می خواست با ویترین مدره بازی شیخ  فری، زیرجلکی به اتمیش برسه، اینطوری دمش تو تله اتمی گیر کرد و شد همین طوری که شیخ فری میگه این سال98، اون سال 98 که ما خوابشو دیده بودیم، نیست. الان نظام مونده و شیخ فری سوخته، و شیخ فری مونده و جنازة برجام و دخیل بستن به آقا اجازه اروپا. ببینید چطور آه از نهاد دلواپسان نظام درآورده:

کیهان خامنه‌ای -۲۴مرداد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در اظهارنظری تأمل‌برانگیز گفته است که مذاکرات با اروپا جدی‌تر شده است! این قبیل اظهارات، علاوه بر مصداق شوخی تلخ! توهین به شعور مردم است... روحانی در جلسه هیئت دولت در اظهارنظری قابل تأمل با بیان اینکه در جریان روند کاهش تعهدات، مذاکرات را ادامه می‌دهیم، گفت: اگر در پایان ۶۰ روز دوم به نتیجه نرسیدیم، حتماً مرحله سوم را آغاز خواهیم کرد و بعد از آن باز هم ۶۰ روز فرصت خواهیم داد... موضع‌گیری‌هایی نظیر اظهارات اخیر روحانی، بیش از آنکه به ضرب‌الاجل ضریب بدهد، از تأثیرگذاری آن کاسته و به طرف مقابل این پالس را می‌دهد که دولت همچنان در پی حفظ برجام به هر قیمت است و قرار نیست در ضرب‌الاجل برجامی ‌ایران اتفاق خاصی رخ دهد، خیالتان راحت به عهدشکنی خود ادامه دهید!

?موشکاف:  به این میگن بن بست برجامی عظما. نه راه پس داره نه راه پیش. نظام برای دور زدن تحریمها فقط یه راه براش مونده، اونم دست کردن تو جیب و سفرة مردم. ملاحظه کنید روزنومة خود عظما چطوری دزدی ها رو ردیف کرده:

کیهان -۲۳مرداد

«یک سال قبل، به خاطر سوء مدیریت، ۱۸ میلیارد دلار از ذخایر ارزی حیف و میل شد؛ هم ۱۵۰ هزار میلیارد تومان رانت را نصیب رانت خواران ساخت و هم تورم را به زندگی مردم و فضای کسب و کار سر ریز کرد. همچنین، به خاطر سوء مدیریت، حجم نقدینگی ظرف شش سال از ۴۳۰ هزار میلیارد، به بیش از ۱۹۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت و موجب آسیب‌های گسترده شد».

?موشکاف: به این هم میگن بن بست اقتصادی عظما. یعنی دست کردن تو جیب مردم از چپ و راست و بالا و پایین. از جیب مردم هم رد کرده داره از گوشت مردم می کنه. نکتة موشکافانه اینه که عظما خودش میدونه این کاراش از طرف مردم بی جواب نمی مونه، پس چرا از این غلطا می کنه؟ خب به این هم میگن بن بست بی راه حلی. هیچ راهی براش نمونده جز همین کوره راهی که به آتشفشون ختم میشه. عزت زیاد
لطفا به اشتراک بگذارید: