موشکاف ۲۸مرداد- نظام سرش تو تله اتمی و دمش تو تله تحریمها گیر افتاده

موشکاف ۹۸۰۵۲۸


?موشکاف: دوستان سلام. از وقتی نظام سرش تو تلة اتمی و دمش تو تلة تحریمها گیر افتاده، چنان اوضاعش قمر در عقرب شده که دلواپسای نظام همه را دیوانه می بینند. و خیال می کنند خیلی عاقلانه حرف می زنند.
به این یکی گوش کنید چطور سوز دل عظما از دست «دیوانه» ها را میگه:


داریوش اسماعیلی – مجلس ارتجاع – ۲۶مرداد:
حرکات دیوانه‌وار ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا رو به فزونی ست به‌طوری‌که بعد از زیر پا گذاشتن تعهدات بین‌المللی دولت آمریکا و خروج از برجام در راستای تشدید تحریم‌ها به تحریم مقامات جمهوری اسلامی ایران از جمله وزیر امورخارجه تن داده تناقض آشکار درخواست مذاکره از یکطرف و تحریم وزیر امورخارجه از طرف دیگر از دلایل مهم دیوانگی این فرد است


?موشکاف: حالا ملاحظه کنید از مخ این عقلای نظام عجب طرح های مشعشعی تراوش کرده:

خبرگزاری مجلس آخوندی – ۲۷ مرداد
فراکسیون اقدام پیش دستانه علیه تهدیدات آمریکا طرحهای دهگانه ضد آمریکایی در آستانه سالگرد کودتای 28 مرداد را اعلام وصول کرد. ماده هشتم: نظر به اقدامات ضدایرانی هالیوود در ساخت فیلمها و سریالهای ضد(نظام) و ارائه تصویر غیرواقعی و کذب، دولت جمهوری اسلامی موظف است در دادگاه های بین المللی از هالیوود شکایت نماید و تا حصول نتیجه آن را پیگیری نماید.
?موشکاف: ببعله. خوبه هالیوود را بگیرن بدن دست ده نمکی و الله کرم !!! خب دوستان به این میگن زمین را گاز گرفتن از فرط غیظ. چی شده که اینجوری شده؟ هیچی! تو نظام گاوها که افتادن به جون هم و دارن به هم شاخ می زنند، علی مونده و حوضة ضد نظام. از خارج هم چپ و راست، ضربه است که بر فرق نظام نازل میشه.


العربیه – ۲۶مرداد:
دادگاه فدرال آمریکا در نیویورک حکم داد که رژیم ایران را میتوان بخاطر فعالیت‌های حوثی‌های یمن مورد حسابرسی قرار داد.
این دادگاه فدرال حکم داد، شهروندان آمریکایی که بخاطر عملیات های انجام شده توسط حوثی‌ها متحمل ضایعاتی شده‌اند، مشمول پرداخت غرامت (از سوی رژیم ایران) می‌باشند.
«این اولین بار است که یک دادگاه فدرال، رژیم ایران را بخاطر اعمال حوثی‌ها از جمله آدمربایی، قتل و شکنجه مورد حسابرسی قرار می‌دهد».
?موشکاف: خب دوستان این را اضافه کنید به خبر گیر کردن کشتی، بعد اضافه کنید به خبر اون بانک انگلیسی که بخاطر معامله با عظما هنگفت جریمه اش کردند. هم آمریکا هم انگلیس، بعد اضافه کنید به خبر بمباران تتمة جل و پلاس نظام تو سوریه، حالا خودتون بگید دیگه حالی به عظما می مونه؟ نه والله. احوالی به نظام می مونه؟ نه بالله. موندم چی به عظی بگم. بهتره هیچی نگم تو حال خودش باشه. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: