موشکاف ۲۹مرداد- داستان گماشته‌های سابق و اسبق عظما تو قضاییه

موشکاف ۹۸۰۵۲۹


?موشکاف: دوستان سلام. داستان گماشته های سابق و اسبق عظما تو قضاییه، یعنی شیخ پشمک یزدی و آخوند ُامَلی چنان رو سر نظام خراب شده که نگو. همچی دارند دزدی های هم را رو می کنند، همه شون به خصوص دونه درشتا به حول و ولا افتادن که اگر جلوش گرفته نشه، ممکنه تو این بکس کاری و استخون جویدن یه وقت پتة اونام رو آب بیفته. یکی شون سلطان شیکره که سراسیمه به صحنه اومده. ببینین چی می گه:
خبرگزاری ایسنا: (آدرس این یکی را که در صبا هم هست خودتان پیدا کنید)
مکارم شیرازی خطاب به آملی لاریجانی و یزدی: به این وضع خاتمه دهید:
«برادران عزیز! تجربه نشان داده که این گونه درگیری ها هرگز نتیجه ای جز روشن شدن آتش فتنه و اختلاف در میان مردم ندارد. به همه شما احترام می گذاریم و متواضعانه تقاضا دارم این باب را به کلی مسدود کنید و به آبروی روحانیت و نظام کمک فرمایید. من به همه شما عزیزان دعا می کنم که به این وضع خاتمه دهید و حتی اگر افرادی پادرمیانی کنند تا عزیزان از یکدیگر عذرخواهی نمایند بسیار بجاست».
?موشکاف: دیدین چی میگه: آبروی نظام و روحانیت می ره. یعنی این قدر که دس همو رو می کنین، یه وقت ممکنه آبروی سلطان شیکر و بقیة دزدای بزرگم بره. ترس بعدیشم اینه که باعث آتش فتنه در بین مردم می شه. فتنه رم که می دونین اسم مستعار چیه؟ نمی دونین؟ خب تو نظام اسم مستعار قیامه دیگه هاهاهاها.
اینم یه نمونه دیگه از نگرانی:


روزنامه حکومتی جوان – ۲۸مرداد
«در مذمت جدل تند و علنی محمد یزدی و صادق آملی لاریجانی؛ مردم کجای دعوای شما هستند؟!... جدل تند و علنی این روز‌های دو فقیه شورای نگهبان با یکدیگر، مؤیدی بر این ادعاست که...آقایان نه بلد هستند و نه علاقه‌ای دارند (کشورداری را) بیاموزند و به کار برند...توصیه می‌کنیم تا اگر بحثی پیرامون «از کجا آورده‌ای؟»‌ها دارند، آن را از مسیر قانونی خود، یعنی دستگاهی که ۱۰ سال بر مسند آن نشستند، پیگیری کنند و نه پشت بلندگو!...»
?موشکاف: بببعله! «پشت بلند گو» جیزه! نظام را می سوزنه. بنزین می ریزه روی اون آتشی که عظما ازش خیلی می ترسه. ملاحظه کنید وجیزه بنویسهای عظما چطور از ترس این آتش می نالند:
کیهان خامنه‌ای – ۲۸مرداد
حسین شریعتمداری«... ماجرا از دستگیری اکبر طبری معاونت اجرایی حوزه ریاست، رئیس‌سابق قوه قضائیه آغاز شد؛ دستگیری این فرد که با اتهامات متعددی مواجه است، بهانه‌ای شد تا موج سنگینی از حملات و هجمه‌ها علیه آملی لاریجانی شکل بگیرد. ضدانقلابیون خارج نشین با استفاده از بستر فضای مجازی، سردمدار این حملات و تهمت‌ها بودند... انتشار اینگونه اخبار و سخنان و نامه‌ها (میان آملی لاریجانی و یزدی) نتیجه‌ای جز دلگیری عموم مردم و شادی دشمنان به دنبال ندارد ».


?موشکاف: هاهاهاها منظورش از دلگیری مردم، همونه که سلطان شیکر واضحشو گفت. اون گفت باعث آتش فتنه می شه، این می گه مردم دلگیر می شن. یعنی مردم میان واسمون.
ببینید این یکی آقا دزدة معاون روحانی چطور مث بید می لرزه و قاطی کرده:
سایت حکومتی باشگاه خبرنگاران جوان – ۲۸مرداد
اسحاق جهانگیری: آقایان «از تاریخ بیاموزیم و سهم اختلافات سیاسی را در وقوع و موفقیت کودتا از یاد نبریم، امروز بیش از هر زمان نیازمند گفت و گوی ملی، تفاهم و همبستگی اجتماعی هستیم».
?موشکاف: به جای اینکه روشن مث اون آخونده جواد آملی و سلطان شیکر بگه اگه مردم بلند شن سیل همه ما را می بره، لقمه را دور سرش پیچونده . خب اینهم یه رغم دیگه قاطی کرده. علت را یکی از کارگزاری شیخ فری تا حدودی گفته
سایت حکومتی خبرآنلاین – ۲۸مرداد
دیاکو حسینی: « «امروز وقتی به حوادث سالهای اخیر نگاه می‌کنیم، ایجاد خط تمایز بین مجاهدین با بعضی به اصطلاح منتقدین داخلی واقعا محو شده است».
?موشکاف: خب دوستان ملتفت شدین؟ ریشة اصلی وحشت چیه؟ عامل وحشت برای نظام کیه؟ بعله براندازان هستن که آخوندا رو به وحشت انداختن. بعله ترسشون به جاس. وقتی خوب استخونای همو جویدن، اونی که باید سر می رسه و با یک ضرب پرتشون می کنه تو زباله دان هاهاهاها. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: