موشکاف ۳ شهریور - بور شدن نظام از سفر ظریف را باید از لب و لوچه آویزون زیردستی های عظما خوند

موشکاف ۹۸۰۶۰۳


?موشکاف: دوستان سلام و صد سلام به اشرف نشانهایی که مم جواد زمخت را از روز وردش به اروپا تا موقع خروجش، نواختند، دست آخر هم با همان توبرة خالی گدایی که اومده بود، دست از پا درازتر برگشت پیش شیخ فری، بور شدن نظام از این سفر را باید از لب و لوچه آویزون زیردستی های عظما خوند، که چطور کاسه کوزة دست خالی برگشتن ظریف را تو سر شیخ فری می شکنند:


کیهان خامنه‌ای – ۲شهریور
تحولات اخیر نشان می‌دهد اروپایی‌ها قصدی برای انجام تحرکی جدی در راستای عمل به تعهدات خود در قبال ایران ندارند و سیاست اتلاف وقت را در پیش گرفته‌اند. با این حال برخی نشانه‌ها حاکی است دولت روحانی همچنان امیدوار است آبی از اروپا گرم شود. تماس‌های تلفنی طولانی رئیس‌جمهور با همتای فرانسوی خود و دیدار دیروز ظریف با ماکرون در فرانسه از جمله این نشانه‌ها هستند. ظریف پس از این دیدار گفته است: «فرانسه پیشنهادهایی را ارائه کرده بود و پیشنهادهایی را ما ارائه کردیم».
?موشکاف: ببعله. یعنی هرکس حرف خودش را زد. یعنی طرف حسابها همچنان بالا انداختن چند تا جام زهر دیگه توسط عظما را چارة کار نظام می دونند. ملاحظه بفرمایید:


رسالت ارگان باند موتلفه – ۲شهریور
رصد رفتار تروئیکای اروپایی در طول یک‌سال اخیر نیز به خوبی نشان می دهد که آنها نه «برجام» و نه «قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت» را خط قرمز حقوقی و راهبردی خود نمی دانند و اساسا با دفرمه کردن و حتی نابودی توافق هسته ای و جایگزینی آن با توافقی که منافع واشنگتن و اروپا را تأمین کند، کمترین مشکلی ندارند... کاخ سفید و کاخ الیزه نیز همچنان «مهار همه جانبه نظام در ابعاد هسته ای، موشکی و دفاعی را هدف غایی خود می دانند.
?موشکاف: خلاصه این اوضاع پتال باعث شده بازهم شیخ فری سر قبر دجال گوربگوری، آب و روغن قاطی کنه و در عالم رویا به باغ گلابی های برجام بره و خوابهای پنیه دانه‌یی ببینه: ملاحظه کنید:
تلویزیون رژیم – ۲شهریور
در ماههای اخیر احساس آنرا داریم که مشکلات کاسته می‌شود
آمار دو ماهه اخیر ما و آمار دیروز مرکز آمار این واقعیت را به ما نشان می‌دهد که در ماههای اخیر هم تورم ماهانه نسبت به ماه قبل کاهش پیدا کرده...»
?موشکاف: این شیخ فری هم شده گربة مرتضی علی، از هر طرف ولش کنی روی پنجه های دروغ درمانی میاد پشت میکروفون. خب شیخ فری دو کلمه بگو این آمار دو ماهه تو چطور شده که کاهش نشون میده؟ بگو تا ما هم بدونیم:
امروز در یک شرایط بسیار سخت و پیچیده‌ای ما قرار گرفته‌ایم
?موشکاف: ملاحظه فرمودید به این میگن آب و روغن استراتزیک قاطی کردن. حالا مم جواد زمخت یه دور دیگه کاسه گدایی به دست به چین و ژاپن بره و با لب و لوچة آویزون برگرده چی میشه؟ شیخ فری ول معطلی، کل موتور نظام پیاده اس. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: