موشکاف ۴شهریور- ریزش و بریدگی توی نظامه ولایت

موشکاف ۹۸۰۶۰۴


?موشکاف: دوستان سلام. هر دم از این باغ ولایت، بری می رسد. اونهم چه «بر»ی. بوه بوه بوه. بویش تمام نظام را برداشته. از بالا تا پایین. صحبت از ریزش و بریدگی توی نظامه. همون که خود عظما تا به آدماش میرسه شروع می کنه به یاسین نترسید و نلرزید توی گوششون خوندن. ملاحظه کنید یکی از بوقهای عظما چه ناله‌هایی از میزان وادادگی و بریدگی توی نظام می کنه:
کیهان خامنه‌ای؛ ۳شهریور
«علت تذکرات پی‌در‌پی (خامنه‌ای) به شجاعت، دلیری و نترسیدن از دشمن چیست؟ چرا این موضوع تقریباً در تمام دیدارهای اخیر رهبر مورد توجه و تذکر قرار گرفته است؟... آنچه به نظر می‌رسد، مهم‌ترین عامل، جرئت دادن به مسئولان و دولتمردان برای غلبه بر تفکر حاکم که بر مبنای آن حرکت می‌کردند و تغییر این رویکرد بوده است».
?موشکاف: خب این همه یاسینِ «نترسید» به گوش اینا خوندن چه فایده، بگو علت ترسشون چیه؟
کیهان خامنه‌ای؛ ۳شهریور
«ترس از بغرنج و پیچیده شدن اوضاع...بخشی از نقاط مهم و حساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد...چراکه برخی از دولتمردان جرئت و جسارت مقاومت در برابر راهبرد سیاسی و اقتصادی دشمن را ندارند و با این ترس و واهمه، قدرت تصمیم‌گیری را از خود سلب نموده‌اند».
?موشکاف: بابا این بیچاره ها مگه تصمیم گیرند؟ تصمیم ها را عظما میگیره. از جون اینا چی می خواین؟ یه روز عظما آدماش تو دلت را جمع می کنه، یه روز ۳۰۰تا استاد بسیجی حوزه ها را برا ۴روز تو مشهد جمع می کنه، چه خبره تو نظام؟ که این همه دارید آب و گلاب میارید کارگزار وارفته حال میارید.
حاجی صادقی نماینده خامنه ای در سپاه - تلویزیون رژیم – اول شهریور
دشمن اولین کارش اینه؛‌یک جبهه درست کرده.
?موشکاف: خب دشمن جبهه درست کرده از مثلا« اساتید بسیجی حوزه» که از دم مث کوفته برنجی وارفته اند، چی نصیب عظما میشه؟ این همه پاسدار ماسدار نون دادید و اینهمه سلاح‌های دارمب دورمب رونمایی می کنید، چی شد که آویزون چارتا آخوند تاریخ در رفته شدین؟
- تلویزیون رژیم – اول شهریور
صدای گزارشگر از نقش و کارکرد روحانیون بسیجی نسبت به حوزة علمیه مردم و نهادهای حکومتی و همچنین وظیفه اساتید بسیجی نسبت به رهبری و نهادهای وابسته به رهبری از مهم ترین محورهای این همایش است.
?موشکاف: بوه بوه بوه. این یعنی خانه از پای بست ویران است. کسی نمونده هوای نظامو داشته باشه. علی مونده و حوضش. ببینیم این یکی وزیر وزارت بدنام چه ناله‌یی می کنه:
علوی وزیر اطلاعات بدنام آخوندها – ۲شهریور
یکی از بخشهای فرهنگی که حالا خیلی داره روی فرهنگ تاثیرگذار هست بحث فضای مجازی است من یک تصویری دیدم که گروه تروریستی منافقین مثلا یک تعدادی نشستن بعد میگن هر کدامشان مسئول مثلا 4تا کاربری دارند توی فضا و شبکه های اجتماعی چقدر شخصا نگران آسیب های این فضا هستید؟


خوب تو این زمینه ما تمام توان مان را بکار نگرفتیم از ظرفیت فضای مجازی بخوبی استفاده نکردیم دشمن بهتر از ما استفاده کرده خوب یک وقت فضای مجازی بعنوان یک ابزار ابزار مثل کارد مثل چاقوی آشپزخانه می توانید ازش استفاده کنید دشمن هم میتواند استفاده بکند بیاد( بزنه شکم مان پاره بکند...
علوی: بله ما هیچ زمانی مثل این سالهای اخیر تقرب و نزدیک شدن دشمن رو به عناصر خودی نداشتیم !!!


?موشکاف: «تقرب و نزدیک شدن دشمن» به عناصر خودی!! » ببعله. دست گذاشت روی نقطه اصلی کابوسهای بی پایان عظما. خب دوستان علت تمام ترس و وحشت های عظما و ورد و یاسین خواندن هاش در گوش سران و مهره های نظام، روشن شد. معنی این حرف سربسته را بیش از هرکس عظمای لرزان می فهمه. هاهاهاها. عظما، نگران سایبری می خواهی باشی، باش، اما اونهایی که میدونی با کانونهای شورشی زودتر «تقرب» خدمتتون حاصل می کنند. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: