موشکاف ۵شهریور- بردن مم جواد زمخت به حاشیه اجلاس جی۷، اوضاع نظام رو غوره و مویزی کرد

موشکاف ۹۸۰۶۰۵


? موشکاف : دوستان سلام. میگن اوضاع احوال آدم رو به موت اینطوریه که با یه غوره سردیش میشه، با یه مویز گرمی. وقتی به نظام رو به موت برسیم اینطوری میشه که با یه لبخند آب از لب و لوچه نظام رونه میشه، با یه تشر همه میشن بید مجنون، شروع می کنند به لرزیدن و ریزش. بامزه اینه که بردن مم جواد زمخت به حاشیه اجلاس جی۷، اوضاع نظام رو غوره و مویزی کرد. اما با مزه تر اینه که از همه جاش آثار تو گل موندن تا خرخره بیرون زد. بید مجنون اول که به لرزه افتاد شیخ فری بود


تلویزیون رژیم – ۴شهریور
خب بله ما دشمن داریم قبول است دشمن به من به ما به ملت ما دارد فشار می‌آورد قبول است اما حالا ما باید اینجا بنشینیم و بگوییم که ما می‌ایستیم خب خیلی خب می‌ایستیم برای چی می‌ایستیم؟ می‌ایستیم به اهداف‌مان برسیم بی‌خودی که نمی‌ایستیم که،‌ می‌ایستیم تا به منافع‌مان برسیم می‌ایستیم تا به امنیت برسیم می‌ایستیم تا به عظمت برسیم والا ایستادن که خب آدم که پایش درد بگیرد هم کمرش درد می‌گیرد
?موشکاف: د ددی دی دی دی! شیخ فری بگو بینم کمر خودت درد گرفته یا داری اوضاع احوال نظام و عظما را میگی؟ هه هه هه. چی شد؟ تو و عظما که دم ازایستادگی می زدین؟ هنوز نایستاده کمری شدین؟ وای وای وای. خب بگو چی شده کمری شدی و به فکر مذاکره درمانی افتادی؟ مگه مذاکره سم مضاعف نبود؟
تلویزیون رژیم – ۴شهریور
ما الآن در یک شرایطی قرار گرفتیم که شما می‌دانید که یک سال است شدیدترین تحریم را بر ما وارد کردند
?موشکاف: خب تو که میگفتی دور زدن تحریمها هفت راه داره، مم جواد زمخت می گفت دکترای دور زدن تحریمها را داره، عظما هم می گفت با اقتصاد مقاومتی تحریم را به فرصت تبدیل می کنه، حالا چی شد یه دفعه همه با هم رفتین تو خط راه رفتن روی زانوان زخمی. هه هه هه. خب بگو الان چه فکری برای علاج کمر درد نظام کردی؟
تلویزیون رژیم – ۴شهریور
بنده معتقدم برای منافع ملی کشور مان از هر ابزاری بایستی استفاده کنیم و اگر من بدانم به یک جلسه‌یی بروم با کسی ملاقات کنم که کشور من آباد می‌شود و مشکلات مردم حل میشه من دریغ نخواهم کرد اصل منافع ملی ملت ما هست!
?موشکاف: دس وردار از این اسم مستعار بازیا، کشور من کدومه،‌ منظورت همون نظام درب و داغونه دیگه، مشکلات مردم کدومه. قولنج نظام عود کرده و زمین گیرش کرده، تو را انداختن جلو؟ مواظب باش مث برجام کاسه کوزه ها را سر تو نشکنن. مثلا این طوری:
کیهان خامنه‌ای – ۴شهریور
اینکه عالی‌ترین مقام وزارت خارجه کشور به فاصله بسیار کوتاه از سفر قبلی به پاریس، به سرعت خود را به این کشور می‌رساند، چیزی جز ارسال پیام ضعف و استیصال نیست.
این اقدامات نابجا، به خیال گشایش صورت می‌گیرد اما قطعا نتیجه‌ای جز تشدید گستاخی و فشار ندارد.


?موشکاف: خب شیخ فری، حالا دیدی چی می گن، این تازه اولشه، داره تجربة برجام بی فرجامو یاد نظام میاره؟ حالا چی بازم میگی؟
تلویزیون رژیم – ۴شهریور
‌«وزیر خارجه ما می‌رود پاریس برمی‌گردد با ما مشورت می‌کند دومرتبه بر می‌گردد پاریس ما باید تلاش کنیم برویم جلو نباید فرصتها را از دست بدهیم نباید فرصتها از دست ما برود.
?موشکاف: بببعله. تو این حرفارو بزن ولی آمادة دریافت ضرباتم باش. ضربات اساسی ها؟ این طوری:
روزنامه حکومتی رسالت – ۴ شهریور
آنها دو دهه است که دستگاه دیپلماسی کشور را سرکار گذاشته‌اند و میلیاردها دلار هزینه روی دست نظام گذاشته‌‌اند و کشور را گرفتار گردابی کرده‌اند که هنوز در آن دست و پا می‌زند... صدها تضمین در هزاران صفحه گفت‌وگو‌های تودرتوی دیپلماسی از نظام گرفته‌اند تا بمب نسازیم اما هنوز ما را رها نمی‌کنند و یک فهرست جدید هم به آن اضافه کرده‌اند. خلع سلاح موشکی و خلع قدرت از نفوذ منطقه‌ای! معلوم نیست اگر این را هم به آنها بدهیم فردا چه فهرستی از مطالبات را روی میز خواهند گذاشت؟


?موشکاف: خب دوستان بازم گاری درهم شکستة نظام سر همون دو راهی مرگ یا خودکشی از ترس مرگه. به نظر شما کدومو انتخاب می کنه؟ دوجورش یه جوره چون بازوی پر اقتدار آمادة ضربة نهایی یه. هاهاهاها. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: