موشکاف ۶ شهریور- الان فشار تحریمها و خفگی اقتصادی، نظام ولایت را انداخته به رقاصی

موشکاف ۹۸۰۶۰۶


?موشکاف: دوستان خوبم سلام. اوضاع چنان قمر در عقربه که به حرکات شیخ فری که نگاه می کنم یاد اون نمایشنامة شهر قصه می‌افتم که در مورد تنگنای اقتصادی زندگی می‌گفت:«نون منی هفت عباسی، آدم مفلس را چو من، وامیداره به رقاصی». الان فشار تحریمها و خفگی اقتصادی، نظام ولایت را انداخته به رقاصی. نظام برای شل کردن طناب تحریم از بیخ گلوش، شیخ فری را جلو انداخت تا یه قر تمکین برای طرف حسابها بده:
تلویزیون رژیم – 4شهریور
خب بله ما دشمن داریم قبول است دشمن به من به ما به ملت ما دارد فشار می‌آورد قبول است اما حالا ما باید اینجا بنشینیم و بگوییم که ما می‌ایستیم خب خیلی خب می‌ایستیم برای چی می‌ایستیم؟ می‌ایستیم به اهداف‌مان برسیم بی‌خودی که نمی‌ایستیم که،‌ می‌ایستیم تا به منافع‌مان برسیم می‌ایستیم تا به امنیت برسیم می‌ایستیم تا به عظمت برسیم والا ایستادن که خب آدم که پایش درد بگیرد هم کمرش درد می‌گیرد
?موشکاف: ببعله. فرق رقاصی شیخ فری با اون آدم مفلس که گفتم، اینه که شیخ فری توی هر قری که میده ممکنه یه عده تو نظام ریزش کنند. همین هم شد، این حرفا را گفت انگار بلا گفت، تمام ریزشی و لرزونکهای نظام ریختن بیرون، که آی چی شد مذاکره با استکبار؟!


روزنامه حکومتی جوان – ۵ شهریور
دولت دوازدهم امتیاز فتودیپلماسی را به رئیس‌جمهور امریکا می‌دهد؟
آش فرانسوی برای عکس یادگاری ترامپ- روحانی


?موشکاف: هه هه هه. خلاصه قشقرقی راه انداختن. اما از اونجا که درد اصلی شیخ فری و عظما، سفتی طناب تحریم بیخ گلوی نظامه، به همین دلیل شیخ فری که همراه عظمی و تمامیت نظام به خفگی نزدیک شده، مجبور شد زیر ضرب دلواپسان دوباره به صحنه بیاد و یه قر ضد استکباری هم بده. ملاحظه کنید:


تلویزیون رژیم – ۹۸۰۶۰۵
‌ در رابطه ایران با آمریکا بدون آن که آمریکا از تحریم‌ها دست بردارد و خط بکشد روی این مسیر غلطی که انتخاب کرده ما شاهد هیچ تحول مثبتی نخواهیم بود
اما دنبال عکس نیستیم این‌که یک کسی بخواهد با حسن روحانی عکس بگیرد این کار امکانپذیر نیست حالا فتوشاپش البته امکانپذیر است ولی واقعی‌اش امکانپذیر نیست [خنده] مگر آن که یک روزی از تمام تحریم‌های ظالمانه‌شان دست بردارند.
?موشکاف: شیخ فری، قر ضداستکباریت چنگی به دل دلواپسا نزد، بالاخره چکار می کنی؟ سر دو راهی بالاخره مجبوری یکی رو انتخاب کنی. هاهاهاها
بهتره از این کارشناس حکومتی که نبض نظام تو دستشه بشنوید:
روزنامة حکومتی ستارة صبح – ۵شهریور۹۸
علی بیگدلی: صحبت‌های روز گذشته روحانی نیز نشان می‌دهد که ایران صبر مقاومتی‌اش رو به پایان است؛ چراکه شرایط برای مردم بسیار سخت شده و دیگر نمی‌توان به این وضعیت ادامه داد. مسئولان کشور می‌دانند که با فرا رسیدن ماه مهر و پایان تعطیلات تابستانی به دلیل بالا رفتن هزینه‌های مردم، ممکن است نارضایتی‌های اجتماعی رو به فزونی گذارد و در قالب اعتراضات اجتماعی خود را نمایان کند. ابزار و اختیاراتی که هم‌اکنون در اختیار دولت است، توانایی پاسخگویی به مطالبات مردم را ندارند، در نتیجه برای حل مشکلات کشور نیاز به تعامل در زمینه توافق هسته‌ای است.
?موشکاف: بببه به بهبه. معلوم شد پای وحشت از قیام و اشرفی ها در میونه که این رقص مضحکو به شیخ فری تحمیل کرده. هر کدوم از دو راهو می خوای انتخاب کنی. بکن. دوجورش یه جوره انتهاش پرتگاه و زباله دان بزرگ تاریخه. هاهاهاها عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: