موشکاف ۹شهریور- این آخوندا اینقدر خوردند و بردند که صدای کفگیر به ته دیگ تا هفت گوشه عالم رفت

موشکاف ۹۸۰۶۰۹



?موشکاف: دوستان سلام. اینقدر خوردند و بردند که صدای کفگیر به ته دیگ تا هفت گوشة عالم رفت. بانک مرکزی نظام اعلام کرد میزان نقدینگی از دو هزار تریلیون تومان رد کرده. دوستان، نگران تعطیلی کارخونه ها و خشک شدن مزارع نباشین، صنعت چاپ اسکناس جای همه شو پرکرده. اگه از طریق صنایع با پیچ و خمهای بسیار به پول می رسی، نهادهای دانش بنیان چاپ اسکناس عظمی مستقیم می رسن به پول اونم در ابعاد نجومی. البته چاپ نجومی اسکناس خودش مسائل بسیار دیگه یی رو هم برا عظمی حل می کنه. مهترینش این که به شکل مساوی و با رعایت عدالت کامل جیب همة ملتو به شکل سیستماتیک خالی می کنه و نظامو از شر مطالبات منزلتی راحت می کنه. چه جوری؟ این جوری:
روزنامه حکومتی فرهیختگان – ۷شهریور
امیر محبیان کارشناس اصولگرا: «باید صراحتا بگوییم که امروز اولویت مردم نیازهای فیزیولوژیک آنهاست. اکنون نیازهای جامعه ما به دلیل مسائل اقتصادی و مشکلاتی که در کشور به وجود آمده، از سطح نیازهای منزلتی تا نیازهای فیزیولوژیک و بیولوژیک افول پیدا کرده است...این باعث افتخار ما نیست».
?موشکاف: بعله. نتیجه از نظر مغزای مشعشع اطلاعاتی پاسداری اینه که وقتی گورخوابی و کلیه فروشی و نوزاد فروشی گسترش پیدا کرد، همه مشغول نیازهای فیزیولوژیک خودشون می شن و عظمی می تونه یک نفس راحتی بکشه. اما کور خوندن. ببینین معاون شیخ فری چی می گه:
خبرگزاری سپاه پاسداران- ۷شهریور
نوبخت معاون روحانی گفت: در شرایطی قرار می‌گیریم که باید توضیح دهیم، در حالی که امکان توضیح برای ما وجود ندارد، نمی توانم به شما از میزان خزانه،‌ نفت و سایر مسائل، گزارش شفافی ارائه دهیم. و باید با دل خونین و لب خندان کشور را اداره کنیم.
?موشکاف: وای وای وای. دل آقایون خونین شده!! چون نمی تونند با خاطر جمع خزانه را بچابند. چراش را از خود این بدبخت بشنوید:


خبرگزاری سپاه پاسداران- ۷شهریور
نوبخت معاون روحانی گفت: امروز اگر یک موشک اقتصادی به بخشی از اقتصاد اصابت کند، ده ها مطالبه گر دست به کمر زده وجود دارند.
?موشکاف: روشنه که منظورش نه دهها که دهها هزار و بیشتر و بیشتر مطالبه گر و معترضه. ابراز وحشتو می گیرین؟ دل ایشونم به همین خاطر خونه که باید به زودی همه چیز و بذاره و دنبال سوراخ موش بگرده. حالا ملاحظه کنید این عضو خبرگان نظام که چم و خم اوضاع نظام و عظما دستشه چی میگه:
سایت حکومتی ایران آنلاین -۶ شهریور
آخوند هاشم زاده هٍریسی عضو مجلس خبرگان: « حل شدن این مشکلات از پایین به بالا خیلی هزینه دارد. هزینه آن نابودی اسلام، انقلاب، روحانیت و ایران است. مردم از ما بدشان می آید و از ما ناراضی هستند. :« الان هم اسلامیت نظام ما از بین رفته است. امام می گوید بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن و ذات شما چیست. بترسید از اینکه انفجار حاصل شود.
?موشکاف: هاهاهاها نگا کنین به این عظمای بیچاره، که جرأت اون کفن پاره رم نداره. اون گور به گوری، سرجاش تونس جام زهر آتش بس، بندازه بالا. البته قیمتش دق کردن بود که پرداخت. اما عظمای بدبخت بزدل همین طور سر دوراهی مونده. باید بهش گفت وقت تمومه، دیگه اسکناس درمانی هم به جایی نمی رسه چون کم کم ممکنه زیر همین اسکناسا دفن شی هاهاهاها. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: