موشکاف ۱۱ شهریور - عظما به جواد زمخت گفته تو ویترین مماشات پسند نظام باش

موشکاف ۹۸۰۶۱۱


?موشکاف: دوستان سلام. داستان این جواد زمخت شده مثل شتر مجبون، که تا افسارشو شل می کرد، به جای کوی لیلی می رفت شتره می رفت به سمت کره اش. عظما به جواد زمخت گفته تو ویترین مماشات پسند نظام باش و نقاب دیپلوماسی به چهره بزن، ولی تا حواس عظمی پرت می شه، نقابو ور می داره و چهرة تروریستی خودشو آشکار می کنه:
سایت حکومتی اعتماد آنلاین – ۱۰شهریور
ظریف:« من و سردار سلیمانی بیش از ۲۰سال است که از نزدیک با یکدیگر کار می کنیم. من همواره بیشترین هماهنگی را با سردار سلیمانی داشتم. ما نزدیک‌تر از حسن نصرالله و سردار سلیمانی به مقاومت نداریم. حداقل ببینند آنها چه نمره ای به دیپلماسی می دهند و آنها چه ارتباطی با بنده دارند».
?موشکاف: هاهاهاها. یکی نیست به این زمخت بگه، تو سوئد چهرة آدمخواریتو به نمایش گذوشتی ، این جا خوی پاسداریو رو کردی. پاک گلاب زدی به ویترین خارجی مسخرة عظما. حالا بگو چرا این غلطو کردی؟
سایت حکومتی اعتماد آنلاین – ۱۰شهریور
ظریف: «چرا آمریکا من را تحریم کرده است؟ ... حالا ظاهراً این طور است که آقایان انقلاب می‌کنند، ما تحریم می شویم!»
«من اگر جای آنان بودم، تلاش می کردم خطاهای وزیر خارجه را بپوشانم، نه اینکه... به مردم بگویم وزیر خارجه‌تان یا دستگاه دیپلماسی شما در دنیا واداده وعقب افتاده است!».
?موشکاف: دوستان این علائم از حیاط خلوت عظما، میگه که دالون دار نظام، افسارها از دستش در رفته و اینا دارن هم را می خورن. الان که بوی حلوای نظام بلند شه داره میگه هر چی بوده زیر سر خود عظماست. ملاحظه کنید:
سایت حکومتی اعتماد آنلاین – ۱۰شهریور
ظریف:«ما اطلاعاتی را که داریم امانت می دانیم و خدمت خامنه‌ای ارائه می‌کنیم. در حد توانمان هم تلاش کردیم تمام رهنمودهای ایشان را اجرا کنیم و هر وقت هم که نتوانستیم دلایل آن را گزارش دادیم؛ یعنی این طور نبوده است که تلاش کنیم آن را بپوشانیم. من همواره گفته ام که ما عین ماوقع تحولات را به رهبری گزارش می‌دهیم.
?موشکاف:هاهاهاها. این حرفا صدای کفگیر نظام به ته دیگه. این حرفا از زیر زبون این زمخت الدوله در نرفته. وقتی منافعش ایجاب کنه، راحت دیگ اصلاح طلبی نظام را چپه می کنه و پشت سر پاسدار سلیمانی و عظما سنگر می گیره، چون میدونه همون طوری که مردم فریاد زدن،‌ دیگه تمومه ماجرا. هاهاهاها عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: