موشکاف ۱۳ شهریور- صبحتهای شیخ فری توی مجلس آخوندی و پس لرزه‌هاش

موشکاف ۹۸۰۶۱۳
?موشکاف: دوستان سلام. به سروضع این روزهای نظام که نگاه می کنم یاد داستان اون شتری می افتم که زانوهاش کِبره بسته بود و وقتی ازش پرسیدن از کجا میایی، گفت «از حمام گرم کوی دوست».
صبحتهای شیخ فری توی مجلس آخوندی و پس لرزه هاش، یک نمایش تمام عیار، از « گرمای کوی دوست» در نظام آخوندی و البته به سبک همین نظام بود. اول اوضاع کبره بستة نظام را از شیخ فری بشنوید:


روحانی – مجلس ارتجاع – ۱۲ شهریور
شرایط امروز کشور شرایط سخت و پیچیده ای است که نیاز به نقش آفرینی استثنایی از سوی مجلس شورای اسلامی دولت قوه قضاییه و سایر ارکان کشور دارد.
من لااقل به یاد ندارم که هیچ کشوری در تاریخ دهه های گذشته همانند ایران امروز در فشار اقتصادی بی حد و حصر و حداکثری استکبار جهانی و دشمنان این مرز و بوم قرار گرفته باشد.
?موشکاف: خب کبره های نظام را همه می بینند و می دونند، حالا تو بگو «حمام گرم کوی دوست» ات کجاس که می خوای حال نظام را جا بیاری؟
دیپلماسی فعال می تواند مسیر را برای ما آسانتر کند ما هیچگاه دروازه دیپلماسی را نبستیم و نخواهیم بست سیاست این دولت از آغاز دولت یازدهم و ادامه اش در دولت دوازدهم تعامل سازنده با جهان بوده و این را ما ادامه خواهیم داد، من خواهش می‌کنم از بعضی از رسانه‌های جمعی که این تضاد و تقابل و دوگانگی در کشور ما درست نکنند شرایط ما شرایط دوگانگی نیست شرایط ما شرایط وحدت است صدای واحد است نباید ما صدای دشمن را از حنجره ولو گروه مخالف دولت بشنویم بگذار دشمن با حنجره خودش حرف بزند چرا یک عده حنجره خودشان را عاریه می‌دهند به برنامه دشمن تبلیغات دشمن و صدای دشمن.
?موشکاف: اوه اوه اوه. عجب حمام گرمی. انگارمشت و مال و شکستن قولنج «تعامل و مذاکره» هم توش به راهه. که صدای شیخ فری را بلند کرده. خب حالا کی حنجرة خودش را به «دشمن» عاریه داده؟ مگه تا بوده «مذاکره و تعامل» با چراغ سبز عظی نبوده؟
کیهان خامنه‌ای – ۱۲ شهریور
آیا با عقلِ دیوانه مذاکره مواجه هستیم که هم مذاکره با آمریکا را دیوانگی می‌خواند و هم می‌گوید «هرگز فرصت مذاکره و ملاقات با آمریکا را از دست نخواهیم داد»؟!
تنازل از مفاد حداقلی برجام، خودزنی دیپلماتیک است. ادبیات ظریف که حتی مطالبه حقوق نظام در برجام را هم منتفی می‌کند، زیبنده دولت نیست: «تنها چیزی که می‌خواهیم، فروش نفت و دریافت پول آن است»
آیا بعد از این ادبیات منفعل، جای مقاومت و مذاکره هم باقی می‌ماند؟ (و حال آنکه توافق منعقد شده، جای چانه‌زنی هم ندارد)...
اگر مذاکرات اخیر با فرانسه (بخوانید آمریکا) موجب کلاهبرداری دوباره دشمن شد، برای بی‌خبرترین عوام هم مسموع نخواهد بود که کسانی فرافکنی کنند و سوء‌رفتار خود را پای عالی‌ترین مقام نظام بنویسند.
?موشکاف: ب ب بعله. اینجاست که موشکافی لازم است. عظما، شیخ فری راهل داده که با «دیپلماسی منفعل» هم شده طناب تحریم را از بیخ گلوی نظام شل کنه که خفه نشه. اما عظی می خواد صدتومن مال خودش باشه، چوب و پیاز را نصیب شیخ فری بکنه. میگه اگه خیطی بالا آوردین گردن عظما نندازین. عنایت نداره که جون از تن نظام داره در میره. شده حکایت اون که نگران بود شب اول قبر سرما بخوره. عظی تو کارت نباشه، برو پای زهر خوری مذاکره، بقیه اش با اونایی که نظام را به اینجا رسوندن. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: