موشکاف ۱۶ شهریور- باندهای نظام بد جوری به جون هم افتادن.

موشکاف ۹۸۰۶۱۶


دوستان سلام. اوضاع نظام چنان قمر در عقرب شده که موشکافی اساسی نیاز داره. باندهای نظام بد جوری به جون هم افتادن. جویدن استخوان هم حسابی تشدید شده. هاهاهاها به نمونه روملاحظه کنید:


جمعه بازار مشهد – ۱۵ شهریور


این‌که هر روز یک بلا برنامه هر روز یک کلک دشمن بزند ما هم در مقابلش تسلیم و زبون هی سفر پیاپی هی صد دقیقه حرف زدن هی این‌ همه واقعا شما ببینید چهار سال است برادران خواهران تحلیل کنید چهار سال است دنیای آمریکا و اروپا با یک تعامل کلاهبرداری با ما دارند عمل می‌کنند و ما هم در مقابل تمام این کلاهبرداریها هی ذلیلانه بایستیم هی تقلبهای دشمن را بپذیریم


موشکاف: هاهاهاها این حرفو به کی داری می زنی؟‌ این لگد پرونیا به ولی نعمتت یعنی عظمای درب و داغون هم می خوره دیگه حواست هست؟ بعد مجبور می شی لو بدی که توپ بدبختیای نظام تو زمین عظماس ها. هاهاها


بعد هم برنامه را یک جوری پیچ داده بشود به مقام معظم رهبری که می‌رسد ایشون در مقابل عمل انجام شده قرار بگیرد که اگر احیانا بنا شد یک روزی ایشون هم بخواهد جلوی بعضی از حرکتها را بگیرد دقیقاً توپ مشکلات مملکت را بیندازند توی زمین رهبری مردم را با رهبری مقابل کنند.


موشکاف: هاهاها دیدی گفتم. اگه عقل داشتی اصلا سر این بحثو وا نمی کردی که توپ بره تو زمین این بدبخت طلسم شکسته. حالا هرچه بگی بدتر می شه و چیزای بیشتری لو می ره. البته این فقط تو نیستی شربت مداری یم که تو چپاول با تو همکاسه اس، همین دوستی خاله خرسه رو واسته عظما می کنه:


کیهان خامنه‌ای – ۱۶ شهریور


حسین شریعتمداری در گفت و گو با یورنیوز: آقایان موقعی می‌توانند بگویند مسئولیت برجام با رهبری است که توصیه‌های رهبری را رعایت کرده باشند. اگر توصیه‌های رهبری را رعایت کرده بودند، بله، مسئولیتش با رهبری بود.


موشکاف: ب ب بعله. دوستی خاله خرسه که می گن همینه دیگه، سنگو  پرت می کنه طرف شیخ فری اما می خوره تو سر عظما. ضمن این که لو می ده که تو درون نظام چه خبره، ثابت می کنه معنی حرفاش اینه که عظما این وسط حکم سیب زمینی رو داره، که شرط می ذاره اما کسی تحویلش نمی گیره. اون سر موضوع مهمی مثل برجام. هاهاهاها باند رق اونها هم هر گلابی خواستند زدند به هیکل نظام.  شربت مداری این تف سربالایی که انداختی صاف وسط ریش خودت و ولی فقیهت اومد پایین.  شربت مداری بگو بالاخره راه نجات کجاس؟


کیهان خامنه‌ای – ۱۶ شهریور


حسین شریعتمداری:‌می‌خواهند معادله نفت در برابر غذا و دارو را شامل حال ما کنند!آن هم به آن شکل بسیار تأسف‌آور. اروپا طبق برجام متعهد است نفت ما را بخرد ولی الان این کار را انجام نمی‌دهد. مطابق اینستکس، ما باید نفتمان را به کشورهای غیراروپایی بفروشیم و پول این نفت را بفرستیم اروپا، سپس از اروپا غذا و دارو بخریم و اروپایی‌ها هم پول ما را به آن شرکتی که به ما غذا و دارو فروخته، پرداخت کنند. تن‌دادن به این امر، یک نوع دیوانگی است.


موشکاف: عجب پس دیوانگیه. خب تو این قدر شربت مداری یه راه حل به نظام و عظما و شیخ فری نشون بده که دیوانگی نباشه و راه نفسو نظامو وا کنه. هاهاهاها


کیهان خامنه‌ای – ۱۶ شهریور


حسین شریعتمداری: ترامپ نمی‌گوید بیایید مذاکره کنیم تا به یک نقطه مقبول طرفین برسیم. می‌گوید بیایید ما خواسته‌هایمان را به شما دیکته کنیم. از همین حالا دارد چنین حرفی می‌زند.


موشکاف: هاهاهاها ببین خنگ الدوله، دوران طلایی اوباما گذشت. می گه مقبول طرفین هاهاهاه، ده شایی بده آش به همین خیال باش. البته یه چیزی رو درس گفتی، دیکته کردن به نظام. اما قاطی کردی، اونی که حرف ملتو دیکته می کنه، یکی دیگه اس. بازوشم پر اقتداره، دیکته اشم اساسیه. هاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: